Capitolul 5

256 10 0
                                    

Jullie's POV

Imi gust cafeaua ce este destul de amaruie,punand-o pe farufiuta cu un model asemenea ei,apoi ii cer zahar stewardesei.

Multe glasuri rasuna in avionul in care ma aflu,ce isi are destiantia spre tara mea natala.Ma uit in jur si analizez toate detaliile acestuia.Piele crem pe scaune,podea alba si ferestre destul de maricele.Destul de dragut pentru clasa a II-a.Imi indrept privirea spre Hyejeong,partenera mea de zbor,ce citeste destul de atent o revista de moda.Ma uit mai atent la imbracamintea sa,avea o camasa turcoaz,accesorizata de un colier cu pietricele albe ce se asorteaza cu pantalonii sai.Are un stil dragut la haine.Dupa ce o privesc,arunc o privire la hainele mele ce nu mi se par atat de grozave.Pulover alb tricotat,pantaloni negrii si tenesi.Cum as putea sa ii atrag atentia lui Baekhyun imbracandu-ma astfel?Gandul la Baekhyun imi reaminteste de neplacuta surpriza de la aeroport,unde Chanmi,scorpia,s-a ales cu scaunul de langa cel al detectivului meu.Ba chiar stand amandoi in fata mea.Stewardesa aduce zaharul in sfarsit,dar imi pierd pofta de cafea si i-o inapoiez,cerandu-mi scuze.

-Puteai sa mi-o dai mie,spune Hyejeong inca cu ochii in revista,dar zambind

-De ce nu ti-ai luat una?ii raspund,facand-o sa ma priveasca

-Pentru ca am baut inainte sa plecam si daca tot nu o voiai,continua ea uitandu-se din nou in acea revista,puteai sa mi-o dai mie pentru a nu face risipa.

O las in treaba ei,nevrand sa ii raspund deoarece atentia imi este atrasa de Chanmi,ce se apropie considerabil de domnul Byun. Nestiind ce sa fac,panicata ii dau un pocior in scaun,facand-o sa tipe.Hyejeong isi muta privirea din revista si incepe a rade datorita reactiei brunetei enervante.
-Jullie,ce faci acolo in spate?intreaba Baek printre rasete.
-Pai...incercam sa imi dau jos pantalonii.
Dupa fraza precedenta Hyejeong bufneste intr-un ras copios si scapa revista pe undeva prin avion.
-Atentie! Avionul va decola in cateva secunde,va rugam sa sa va puneti centurile de siguranta.
Scap de argumentul ce trebuia sa il dau lui Baek in legatura cu pantalonii si ma prefac ca nu s-a intamplat nimic. Observ cu coada ochiului ca a intors capul spre mine si m-a privit putin,apoi s-a intors si a pufnit.
Avionul decoleaza,ceea ce ma face sa ma uit atenta pe fereastra,regretand faptul ca nu stau langa aceasta.
-Vrei sa facem schimb de locuri?ma intreaba colega mea de trupa. Vad ca te uiti cam frumos la fereastra.
Zambesc dupa ce termina de vorbit,ma ridic incet si facem rapid schimb de locuri. Hmm,asta ar fi in dezavantajul lui Chanmi,deoarece ii pot da oricand un picior in scaun daca nu pastreaza distanta.
Privesc melancolica pe fereastra. Ma intreb ce i s-a intamplat tatalui meu. De ce cineva ar vrea sa ii faca rau? Si cine ar fi acel cineva. Tot gandindu-ma la tata,am adormit cu capul pe geam,visand la momentul in care il voi gasi.

***

-Jullie,trezeste-te!Mai e putin si ajungem.

Hyejeong ma scutura de cateva ori pentru a ma putea trezi.In final,ma ridic si imi inmaneaza geaca mea crem pe care o imbrac,prinzandu-mi parul intr-un nasture.Cel mai aiurit moment.Pufnesc si trag incet pentru a nu ma durea.Zambesc dupa ce reusesc si ma ridic,ajutata de Hyejeong,apoi imi iau ghiozdanul si parasesc avionul prima,se pare.Vreau sa le astept si pe fete,dar domnul Byun imediat cum iese,ma prinde de mana si ma trage in apropierea unor banci.

-Tine asta!

Imi da o mica gentuta pe care o tin,exact cum mi-a spus.Isi ia geaca pe el si isi scoate telefonul din buzunar.Intre timp,fetele se indreapta spre noi,incet,discutand.
-Taeyeon,da-mi telefonul tau!
Taeyeon ne-a insotit in aceasta excursie,datorita lui Baek deoarece a insistat ca aceasta sa vina pentru a-l ajuta in munca ca o va executa.
-De ce?intreaba aceasta surprinsa
-Doar da-mi-l!rosteste acesta putin iritat si punand accent pe cuvinte.
Blonda ii da telefonul,in timp ce il priveste cu un aer confident.
Baekhyun cauta prin micul dispozitiv,apoi il pune la ureche si peste cateva momente incepe a vorbi cu o anumita persoana.Dupa ce termina,nu spune absolut nimic si pleaca,facandu-ne semn sa il urmam. Se opreste brusc si la fel facem si noi pana cand o masina stationeaza in fata noastra,iar Baek fiind langa mine imi deschide portiera zambind si aratand cu mana spre aceasta. Intru uramata de fete,inclusiv Baekhyun si pornim la drum.

Never Ever//EXO fan-fictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum