Perspectiva lui Jason:
Mayu era speriată. Iarăși un coșmar. Dar de data asta a fost mai rău de cat de obicei. Tremura,plângea și era foarte agitata. Repeta non stop "Vine,vine,se aproprie! Vrea sa ma omoare! Ma urăște!"
Ce se întâmplă aici?
Viata mea a luat-o complet razna. Parcă ieri eram doar eu și jucăriile, iar acum,pe lângă cei 10 pui o mai am și pe Mayu, ....singura căreia ii pot spune "Te iubesc"(wow...kriss e romantica.... XD) de când a apărut în viata mea,parca totul e mai frumos și mai colorat. Ea ma făcut să mă simt fericit. Of de as putea sa o ajut și eu....Din perspectiva lui Skyler:
Îs agitată. Surioara mea are necazuri simt asta. Ce sa ma fac? I-am promis lui Jeff ca nu o sa fac vreo prostie. Dar nici sa o las pe Mayu nu pot. Dar nici pot sa o las...o iubesc. Trebuie sa vorbesc cu jeff. Găsesc eu o soluție. Eu și cu Jeff găsim ceva. Trebuie.
Din perspectiva lui Mayu:
Știu ca vine. Știu. Îmi e frica. Jason e lângă mine înarmat. Nu știu cum de ma crede dar contează ca e aici cu mine. Contează ca ma iubește și nu o sa lase pe nimeni sa îmi facă rău.
Slava domnului. Stăteam pe un scaun în spatele lui,ghemuita, sperând ca a fost doar un coșmar însă Speranța a fost deșartă. Acel râset batjocoritor, vocea aceea,totul....era el.
-O micuta Mayuuuu. Ieși la joaca.
Râsetul acela mi-a dat un fior,iar Jason își ia poziția de atac.
Îmi acopăr urechile și îmi închid ochii. Îmi e asa de frica.
De o dată simt cum totul cade de sub mine și tip cat de tare pot. Aud cum Jason urla după mine.Din perspectiva lui Jason:
-MAYUUU!!!!
Încerc sa o prind dar în zadar. Cade într-un neant negru.
-Mai mai,dacă nu e dragul meu Jason. Vocea aceea...e..mă întorc și îl văd pe cel responsabil de toate astea,înconjurat de umbre,candy pop. Ți-a fost dor de mine,frățioare?spune și lasă capul într-o parte rânjind. (Nu va așteptați la asta asai?:)))
-C-candy? ...
-Unicul,dar ma simt onorat ca știi cum ma mai cheamă.
-Ce i-ai făcut lui Mayu?!
-O nimic frățioare. Dar ce o sa ii faci tu?
-Ce e vrei sa....
În secunda doi neantul e în fata mea iar Mayu e legata la mâini și picioare, stand pe o tabla cu 6 picioare,,legata la ochi.
-Ce zici de un mic joc de spânzurătoare?spune fratele meu,după care o frânghie se înfășoară strâns în jurul gatului ei.
-Ce crezi faci?!
-Ori joci,ori nu mai am nevoie de ea și scăpăm mai repede. Alege.
-Bine bine. O sa joc jocul tău, numai...nu ii face rau.
Mayu plângea,îi simt frica.
-Bine frățioare,uite primul cuvânt:"A..m"
-Jason,dacă mă auzi,respiră, calmează-te și gândește ok?îmi spune Mayu a mea.
Fac cum vrea ea si inspir adânc aer în piept.
-E vre-un c pe acolo?
În fata mea cuvântul apare mult mai clar "Ac.m"
-Acum.
-Corect. Felicitări frățioare. Următorul cuvânt: ".."
Nu...nu arata nimic....de unde sa ghicesc asta?
-Și?
O tabla din cele 6 care o susțineau pe Mayu cade.
-A..a...sa?
Mai cade o tabla. Ma simt neputincios,urăsc sa simt asta!
-Că?
Mai cade o tabla. Nu mai sunt de cat 3 table.
-Jason,calmează-te. Liniștește-te,îmi spune Mayu.
Bine. Bine sunt calm.
-Am dreptul la un indiciu?
-Pronume personal.
Îmi răspunde candy.
-Tu?
-Corect. Următorul cuvânt. "V.i"
-Vei?
-Corect. Ultimul cuvânt. "M..."
-E vre-un a?
Mai cade o tabla. Încă 2! Mayu nu!
-Z?
Mai cade o tabla. Ultima tabla. Ultima. Nu. Nu. Nu....simțeam ca intru în hiperventilatie și ca o sa leșin.
-U?
"Mu.."
-Bine...bine...am..t?
Și atunci coșmarul devine realitate. Ultima plăcută cade iar Mayu a mea rămâne atârnata deasupra neantului.
-MAYU!!!rasul lui candy m-a enervat la culme. CANDY FA CEVA!!
-De ce sa fac ceva?
Nu am timp de asta. Îmi iau avânt și spre marea surprindere a lui Candy sar direct în Neant unde reușesc sa tai cu cuțitul frânghia.
-Jason!spune fratele meu și nu știu cum face dar închide neantul eu aterizând pe pământ cu Mayu în bratele mele. Îi desfac repede legăturile și frânghia de la gat și o iau strâns în brate.
-Ești bine?
-Da...spune ea cu răsuflarea intretaiata și cu lacrimi în ochi. Acum sunt bine. Știam ca nu o sa ma lași.
O strâng tare în brate.
-Pe ea...o iubești?!!
Vocea lui candy a răsunat în toată camera acum devastata.
-Pe mine, fratele tău, mi-ai spus ca ma urăști iar pe ea,EA! O NECUNOSCUTA O IUBEȘTI? !
ii vad lacrimile cum ii curg fără oprire.
-Candy...
-NU! STAI DEPARTE DE MINE!și atunci dispare.
Mă uit la Mayu trist.
-Dute. Ma descurc.
-Esti sigura?
-Da. Dute. Rezolva asta.
Zâmbesc, o sărut scurt și ma ridic fugind direct acolo unde știam ca îl voi găsi. La lac. Și aveam dreptate. Stătea ghemuit în fata lacului asa cum făcea mereu când e trist și arunca cu pietre în apa. Ma pun lângă el.
-Frățioare ești bine?
-De când sunt fratele tău?spune atât de rece...nici nu se uita la mine.
-Mereu ai fost.
-Nu. Mereu am fost un nimic pentru tine.
-Ce vrei sa spui? Tu ai plecat.
-Nu am plecat. M-ai dat afara...ai țipat la mine ca sunt un nimic, ca îți distrug viata și mi-ai spus sa plec și sa nu mă mai întorc.
-C-Ce? O nu...cred ca atunci iar m-am enervat. Candy nu am vrut...
-Știi cum era, ma întrerupe el,când 3 ani ești forțat sa stai le strada? Sa nu mănânci cu zilele? Sa hoinărăşti fără a avea un loc căruia sa îi spui acasă? Nu...nu ști.raspune el pentru mine. Eu știu. Și nu e plăcut.
-Candy....
-Tu erai tot ce mai aveam după moartea mamei și tatei...numai pe tine te aveam iar tu m-ai dat afara.. cum crezi ca m-am simțit?
-Oribil...
Nici unul nu am mai spus nimic. Nu știam ce sa fac...
-Cred ca mai bine mi-aș vedea în continuare de drum. Nu ar fi trebuit sa vin...spune el într-un târziu.
-Te rog...nu pleca. Hai acasă.
-Acasă...
Pronunță de parca ar fi uitat ca exista acest cuvânt.
-Da Candy. Acasă.
Nici nu apuc sa ma mosc ca el ma ia în brate strâns.
-Mi-a fost dor de tine frățioare.
-Și mie. Și mie.
Îl țin strâns.După câteva minute bune de mers ajungem acasă...care e toată luna? !
-Sal băieți!spune Mayu cu un zâmbet pe fata.
-Cum ai făcut asta?spun încă surprins.
Ea nu face alt ceva de cat sa zâmbească.
-Îți place?
-Măcar ești și tu bună la alt ceva de cat la plâns.
Îmi întorc privirea spre Candy și ma uit urat la el.
-Ce? Asa e!
-Candy!
El doar își da ochii peste cap iar eu o iau în brate pe Mayu.
-Nu îl asculta.
-Era doar o gluma.spune Mayu.
Oare asa o sa fie pana la sfârșit? ... sper ca Candy nu o sa o supere. Vreau sa se înțeleagă.Salllllll'tare. Aici e următorul capitol. Sper ca v-a plăcut. Lectura plăcută.
CITEȘTI
Necunoscutul (Jason The Toy Maker & Mayu Misakao )
Fanfic"Multi nu știau ca exist. Cine știa ,mă subestima. Pana în noaptea în care ceasul suna. Suna și anunța! Ora morții va sosi. Oare cine ma va opri? Jason mi-au spus,iar ea a reușit ,ma supus. Arma ei a fost iubirea,iar eu orbul care o lasă să o fol...