Beni ıssız bir yere getirmişti. Hala niye getirdigini bilmiyordum aklım Okandaydı çok merak ediyordum.
Jonasa sordum " niye beni buraya getirdin? " bana yaklaştı gözlerime baktı sanki hiç bişi yaşamamıştık. Bu canımı çok acıtıyodu ona baktıkca eski günlerim aklıma geliyodu ve sinirim bozuluyordu her yerimi kesmek istedim öldürmek istedim kendimi yapamadım gözlerimden iki damla yaş aktı acı cekmek istiyordum vücumdan akan her bir damla beni çok rahatlatcaktı.
2 saat geçmişti acıkmıştım jonas bişiler atıştırmak için yemek getirmişti yemedim bi numara onu aradı Jonas sinirlenmişti. Açtı telefonu;
-" nerdesin sen ? "
-" bi barakadayım noldu?"
-" acil gelmelisin."Cevap vermeden kapattı telefonunu ve bmw x6 altısına bindi gitti. Çok güzel arabası vardı ama bundan banane.
İki adım ileride domates kesmek için bıçak koymuştu gözümü onu kestirdim almaya calıştım bir süre sonra zor da olsa aldım elimdeki ipi kestim ve sonra kollarımı kesmeye başladım cok derinden olsa fazla kanadı ama bu benim çok hoşuma gidiyordu.
Kapıdan çıktım koşmaya başladım bi yola çıktı ve yürümeye başladım bi araba geçiyodu durdurmak istedim ve bir kız iki erkek kızın adı damak tı güzel görünüyordu ve çok seksiydi damagın sevgilisi can esmer şık görünümlü zengin züppeydi arkad da oturan buraktı çok yakısıklı ve masum birine benziyordu beni tarifini verdigim yere götürmesini istedim onlarda gezicek yer arıyolardı olur dediler ve bindim.
İçki içiyorlardı kız sürekli Canın vücuduyla oynuyordu elini Canın penisine sürüp duruyodum ve boynundan öpmeye başladı bende mal gibi onlari seyrediyordum Burak bana " çok etkilendin sanırım " dedi. Ona sert bi bakıs atarak önüme dödüm Burak bana sarkmaya basladı ben sadece evde olmak Okana sarılmak istiyordum ki karşıdan bi araba önümüzü kesti bir an o sandım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazoşist Kızın Günlüğü
ParanormalMazoşist kız ve sadist sevgilisi. Sevgilisinin başına geleceginden habersiz ormana girdigikleri ev.