Capitolul 14-Stirile
*Harry's POV*
-Harry? intreba usor ezitand o voce dulce de fata.
Mi-am ridicat fata si aproape ca am lesinat cand am vazut cine statea in fata mea. Nu se putea, nu avea cum sa fie ea.
Era imposibil!
-Harry? ma intreba ea dinnou. Esti bine?
-Da Gemma, sunt bine. Ce cauti aici? am intrebat eu socat.
In fata mea statea sora mea, plecata in State dupa ce am plecat in turnee cu One Direction. I-am admirat parul castaniu pe care nu il mai vazusem de mult timp. Zambetul ei dulce ca de obicei i se afisa pe fata. Nu o mai vazusem de mult timp, insa venhea la aproape toate concertele. Nu ramanea niciodata pana la sfarsit, insa se asigura sa imi trimita pozele.
-Ai concert aici, iti aduci aminte? ma intrerupse ea din reverie
-Nu ce cauti in Londra, ce cauti la spital?
-Crezi ca stirile si zvonurile nu se raspandesc asa de repede?
-La ce te referi? am intrebat eu uitandu-ma la ea suspicios.
Ma ajuta sa ma ridic de pe jos si ma conduse in sala de mese. Mi-a aratat spre televizorul din acea camera imensa. L-am deschis ezitant, si spre socul meu, One Direction era subiectul zilei pe toate posturile.
"Dupa ce si-au amanat concertele din Marea Britanie, mai ales cele din Londra dim cauza solistului chitarist in acelasi timp, Niall, membrii trupei isi dezamagesc dinnou fanii. Se pare ca in loc sa stea la hotel ingrijindu-se de Niall Horan, alearga prin spitale dupa doua adolescente anonime. Se zvoneste ca cele doua fete sunt sub influenta drogurilor si cei cinci baieti alearga dupa fundul lor dupa ce s-au pricopsit cu ele la un club de streptease." vorbea cu repeziciune moderatorul TV.
-Asta e asa de gresit. Nu e adevarat.
-Si nu e tot. zise Gemma intinzandu-mi ziarul. Se pare ca cineva chiar va uraste cu adevarat.
Am smuls bucata de hartie din mainile ei si am inceput sa citesc cu repeziciune toate lucrurile false si rele scrise la adresa noastra, Kat si Leah.
"Se zvoneste ca baietii din One Direction si-au amanat concertele din cauza unei probleme nerezolvate. Se spune ca cei 5 membrii incearca sa scape de doua fane disperate dupa atentie, acestea chiar ranindu-l pe Niall. Blondul trupei are mana rupta din cauza unei cazaturi. Cel putin asa declara ceilalti, insa o sursa interna martutiseste cum ca o fata blonda, una dintre cele doua fane nebune l-a atacat in timpul repetitiilor. 《Am ramas socata cand Katherine a sarit pe Niall. Parea asa de disperata. Mi-e foarte frica de starea de sanatate a celorlalti》a marturisit aceasta."
-Chelsea. am zis eu
Gemma se uita la mine curios, nu aveam timp sa ii explic nimic. Nici eu nu imi dadeam seama ce se intampla defapt. In timp ce mergeam in liniste spre ceilalti baieti, totul capata sens in mintea mea. Chelsea sigur exagerase si dupa ce pleca de la hotel si-a facut un plan de razbunare. Cum sa se razbune mai mult decat sa ne pateze imaginea si sa intoarca fanii impotriva fetelor? Era genial chiar. Nu puteam sa cred ca nu mi-am dat seama de asta pana acum.
I-am luat pe baieti dupa mine si am plecat impreuna la casa lui Simon. Pe drum le-am povestit revelatia mea, mica teorie ce speram sa fie adevarata.
-Nu imi vine sa cred. Si ei cum de au asculatat-o? Fara dovezi? intreba frustrat Louis
-Nu au nevoie de dovezi. Chelsea mereu obtine ceea ce vrea.
-Dar, nu inteleg. Ce fel de jurnalist trebuie sa fii sa scrii lucruri nefondate despre cineva? Si sa le publici, cand o lume intreaga poate vedea asta.
-E numai vina mea. Daca nu m-as fii incurcat cu ea de la inceput, totul ar fii fost bine acum.
-Niall, nu te condamna nimeni. Ai facut o greseala, sa speram ca acum Simon are idei cum sa o repare.
-Stiu eu...adica, am o idee. zise usor din spate Gemma.
Si-a desprins coada de cal in care isi tinea parul saten roscat si incepu sa vorbeasca frenetic gesticuland intr-una. Ascultand-o mai bine in timp ce conduceam mi-am dat seama ca avea dreptate. Daca exista un fel in care sa i-o platim lui Chelsea, era doar intr-un singur mod.
Aveam sa jucam dupa regulile ei.
A doua zi am mers cu totii la spital sa le luam pe fete. Spre ghinionul nostru, in fata portii spitalului se stransesera sute de fani si reporteri. Paul ne facu drum printre ei, si in sfarsit, acompanianti de Simon am ajuns inauntru.
-Deci, Leah este prietena lui Louis, iar Kat a lui Niall? intreba dinnou Simon
-Pai, practic, Kat nu mai e pruetena mea, dupa tot scandalul cu Chelsea. zis usor Niall
Dand usor din cap in semn ca a inteles, Simon isi conrinua drumul spre salonul lor in fata noastra fara sa scoata nici un sunet.
Am ciocanit usor la usa lui Leah. Peste cateva momente, vocea ei melodiasa ma asigura ca puteam intra. Ne-am strecurat cu totii in camera si am inceput sa ii povestim ce se intamplase de cand ea ajunsese la spital.
CITEȘTI
Complicated Love (1D Fan Fic)
Fanfiction"Hate is only the beginning of a love story"-Katherine Pierce