-Ce-o sa ma distrez. Baieti, orice ati face , lastimi-l mie pe Roger. Spun zambind malefic. Ne apropiam de casa lui, studiand perimetrul.
PERSPECTIVA ALLISON
Urasc locul asta, nu pot sta aici. Sunt singura. Roger inca n-a venit, Emily a plecat demult iar eu m-am ales doar cu un Harry pervers care ar fii in stare sa rabuvneasca in fiecare clipa. Cine stie ce minte bolnava are cand vine vorba despre asta.
Oftez usor gandindu-ma ce sa fac. "Fie ce-o fii" Zic incet iesind din camera in care ma aflam. Ma duc catre scari, coborandu-le usor, avand grija ca niciuna sa nu scartaie.
Respir usor bajbaind pana la usa.
-Pleci undeva? O voce ragusita se aude din spate. La dracu Harry! Zic in sinea mea. Tipul asta apre numai la momente nepotrivite.
-Cine, eu? Spun prefacandu-ma ca nu stiu despre ce vorbeste
-Eu nu mai vad pe nimeni aici. Ranjeste uitandu-se in jur. Se aproie mai mult de mine, eu facand un pas in spate.
Sunt in casa asta de aproape doua zile si deja m-am saturat de sacul asta de hormoni si de glumele lui nesarate. Cine se crede?-Da, poate ca voiam sa plec, te deranjeaza? Ii zic rautacios
-Sigur ca ma deranjeaza. Spune trecandu-si mana prin carlionti.
-De ce te-ar deranja? Oricum nu esti bun de nimic , esti in plus in casa asta. Spun scuipandu-i vorbele in fata.
Il observ cum fierbea de furie, facandu-se rosu ca racu la fata. Isi strange pumnul incordandu-si maxilarul. Se apropie ca un vartej de mine, impingandu-ma brut in perete. Spatele meu firav face contact brusc cu peretele tare si rece, facandu-ma sa gem usor de durere.
-Pot face mai multe decat toti. Pot chiar sa-l distrug pe Roger, si pe tine odata cu el. Ti-as putea zbura creerii in orice secunda. Spune aproape de fata mea respirand nervos.
Inghit in sec privindu-l cu teama. Ce-a fost in capul meu? Trebuie sa invat sa-mi tin gura cand trebuie.
-Sau, as putea face asta. Spune scotand un briceag din buzunarul pantalonilor. Il deschide rapid, asezandu-l la gatul meu. Fac ochii meri inghitind in sec rugandu-ma sa-i cada candelabrul in cap ca sa pot scapa de el.
-Har-Harry, potoleste-te. Spun balbaindu-ma.
-Ce este iubito, nu mai esti tare in gura acum? Ranjeste, ifigand putin varful briceagului in gatul meu. Asta nu a provocat nicio rana . Sperietura a fost mult mai mare decat mica durere provocata.
-Harry, nu.. Spun incercand sa-mi controlez teama din voce, fiind intrerupta de vocea puternica a lui Harry.
-Treci pe canapea, acum! Spune aproape tipand avand inca cutitul indreptat spre mine.
Rasuflu greu, presimtind ce urmeaza. Imi doream sa mor decat sa ma conving pe pielea mea de asta.
-Acum, du-te. Tipa avand inca cutitul indreptat spre mine.
Merg cu spatele usor, ramanand cu privrea fixa pe el. Merg pana ce ating spatele genunchilor de canapeaua de piele. Lacrimile imi invadasera ochii. Trag aer in piept incercand sa-mi stapanesc lacrimile. Eram speriata,nu ma gandeam ca va reactiona chiar asa. Nu-l cunosc pe tipul asta, nu stiu nimic despre el, nu aveam de unde sa stiu ca poate exploda asa doar de la simple vorbe.
Vine rapid spre mine, impingandu-ma mai mult in canapea.Ma trage de mana si ma lipeste cu spatele de pieptul lui, dandu-mi capul intr-o parte.Isi pune birceagul pe cealalta parte a gatului meu, plasand saruturi pe partea care era inclinata. Inchid ochii lasand frau liber lacrimilor, suspin deschizand ochii .
CITEȘTI
Dark
Fanfiction❝ - Alli, ia casca mea. ❞ ❝ - De ce? ❞ ❝ - Doar, ia-o ! ❞ ❝ - Spune-mi ca ma iubesti !❞ ❝- Justin, ce ai de gand?❞ ❝- Spune-o ! ❞ ❝ - Justin, te iubesc enorm ! ❞ ... All Rights Reserved✔ [+18, contine limbaj necenzurat. ] by biebs_mtfq