H.87

239 24 0
                                    

P.o.v Esmee

Na een tijdje wachten klim ik de boom uit. En loop naar de waterval. TE lang NIET geweest. Als ik aankom tref ik een grote ravage aan. Blikjes bier en pillen. Dafaq. Ik loop naar de steiger en ga erop zitten. Ik pak mijn nieuwe telefoon erbij en bekijk hem. Luke is gek geworden. Er staat ook dik 100 euro op om Games of Muziek van te kopen. Das wel handig trouwens. Ik ga naar de Muziek Store en koop de albums: Sound Good Feels Good, Close Your Eyes, May Death Never Stop You, Nothing Personal, Future Hearts, Dirty Work, I Feel It, Reise Reise, LiveSOS en American Idiot! Ja ik veel All Time Low. Eum... Ik ben totaal geen fan ofzo... Nee. 'Halow lekaaah dinged' hoor ik een stem zeggen. Ik draai me om en daar staat een bezopen oude man. 'Hallo bezopen oude man' zeg ik. En ren een random kant op...

Als ik om me heen kijk zie ik dat ik niet ver van huis ben. Ik sta in de villa wijk, nu alleen nog de goede kant op. Ookal is dat niet zo moeilijk je moet alleen het geschreeuw volgen. Ik loop de kant op en zie dat het bij ons is. Was ook niet te verwachten Ofzo. 'Mag ik er lang' vraag ik aan een poederdoos. 'Nee slet. Je laat mijn Man met rust' zegt ze bitchie. Ik begin lachen. 'Jou man. Heb je hem wel eens in het echt ontmoet' vraag ik. Ze schut haar hoofd. 'Dan is het niet joun man. En nu uit de kant of ik roep de beveiliging.' Zeg ik. Ze gaat uit de kant en ik loop naar de poort. 'Hay Esmee' zegt Paul. 'Hey Paul. Mag ik erdoor' vraag ik. 'Nee' zegt hij grinnikend, maar hij opent alsnog de deur. 'IK BEN TERUG!' Schreeuw ik door het huis. 'Nee het was net rustig. Kreunt Niall. 'Geen eten voor jou vanavond' zeg ik en loop bitchy weg. 'NEEEEEEE' hoor ik heb schreeuwen. Iedereen kijkt me raar aan. 'Hij krijgt geen eten vanavond. Dan snap je het' zeg ik. Iedereen begint te lachen als Niall boos binnen komt, 'jij' zegt hij. Ik grinnik. 'Ik' zeg ik. 'Ik wil Eteee' zeurt hij, 'krijg je niet' hij zet een pruillip en puppy ogen. 'Kan ze tegen Mate. Gaat niet werken' zegt Luke. 'Ik ga naar Nado's Adioos!' Zegt hij. 'Met welk geld?' Vraagt Liam. En steekt een pinpas omhoog. 'Naar je kamer Niall' zeggen ik en Sabine te gelijk. 'Gelukkig kan je de deur via de gang ook dicht doen en dan kan je hem via binnen niet openkrijgen. 'Wacht is' zeg ik als ze de sleutel in het slot wil doen. 'Hij heeft toch Claustrofobie. Doe alsof je hem dichtdoet' zeg ik zacht, 'okee' ze pruts wat in het slot en ik hoor Niall zuchten. We lopen naar beneden en ploffen op de bank. 'Wat hebben jullie gedaan want aan die grijns te zien is het niet veel goeds' zegt Harry. 'Niall opgesloten in zijn kamer. Maar de deur is nog gewoon open hoor' zegt Sabine als ze Louis bezorgde gezicht ziet. 'Zulle we trouwens gaan eten het is al bijna 6 uur' zeg ik. En net op dat moment begint mijn maag te knorren. 'Oeps' zeg ik. Iedereen grinnikt en knikt. 'Pizza' stelt Michael voor. Ik knik ik heb echt weer eens zin in Pizza. 'Bestel anders gelijk voor Niall een kinderpizza.' Zeg ik. 'Wel de kleinste' hoor ik Sabine nog zeggen...

Na een tijdje wachten is de pizza er, ik neem alle pizza aan en loop met een pizza naar boven. 'Hier kinderpizza.' Zeg ik. Niall vang hem gulzig op. 'Krijg ik nog een bedankje' vraag ik. 'Danke' zegt hij met volle mond, ik grinnik en loop naar beneden. 'Hij is ook weer blij. Mag ik nu mijn pizza?' vraag ik. Sabine gooit een Pizza doos en ik laat me op de bank vallen en begin te eten...

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu