Rose:
Neisto som sa začala približovať k Niallovi. Vošla som najskôr jednou nohou a potom, keď som zistila, že mi nič nehrozí, som spokojne vošla aj s druhou. Ponorila som svoje telo, do hodvábnej peny, a oprela som sa o stenu vane.
Niall sa načiahol po tácku s pohármi, a pomaly začal otvárať šampanské. Nemám rada keď ho niekto otvára v mojej blízkosti. Zrazu vrchnák strelil, a letel rovno k stropu. Šampanské začalo tiecť po pramienkoch po Niallových rukách, a potom rovno do vane. Rýchlo začal nalievať do pohárov na stopkách. Zrazu mu jeden vrchnák pristál rovno na hlave. Zložil si ho, a podal mi pohár so šampanským, usmiala som sa a prijala som ho.
,,Na zdravie." usmiala som sa.
,,Na našu lásku." žmurkol na mňa.
,,Na lásku." usmiala som sa aj ja a odpila som si zo šampanského. Prázdny pohár som položila na tácku a prisunula som sa k Niallovi.
On ma oblapil, a priložil si ma na hruď.Chvíľu sme tam len tak ležali, a potom jeho ruka začala skĺzať na moje stehno a začal ma po ňom hladiť. Potom sa posadil oproti mne, a začal sa na mňa dívať. Nechápala som čo presne má v úmysle urobiť, a tak som sa naňho dívala aj ja. Potom svoje pery opatrne priložil na tie moje, a začal ma bozkávať. Páčilo sa mi to. Nikto nebozkáva lepšie ako Niall. Odtiahol sa a usmial sa na mňa.
Potom do svojich dlaní zobral penu, a fúkol ju na mňa. Pristála mi rovno na nose a začalo ma to štekliť. Chcela som mu to vrátiť, a tak som si penu zobrala aj ja, a fúkla som ju. Pristála mu rovno na jeho nagélovaných vlasoch. Začala som sa smiať.
,,Teraz si ma nepraj." zvalil sa na mňa celou svojou váhou, a ja som sa tým pádom ponorila pod vodu. Nemohla som dýchať. Začala som ho odtláčať od seba. Nakonec ma vytiahol, a ja som sa celá mokrá, pozerala naňho s naštvaným pohľadom. Začala som ho špliechať, a on si rukami kryl tvár.
Keď moje špliechanie naberalo na intenzite, postavil sa a aj on ma začal špliechať. No ale rozdiel bol v tom, že keď som ho špliechla ja so svojimi malými rukami, nespravilo mu to takmer nič. No keď ma ošpliechal on, so svojimi svalnatými rukami, bolo to pre mňa ako Tsunami. Postavila som sa z vane a snažila som sa ísť dalej od neho, pretože od toľkého špliechania, som mala vodu všade.
,,Vzdávaš sa?" spokojne si obzeral moje telo.
,,Nie je to fér, keď ti máš väčšiu silu ako ja." odula som peru. ,,Myslím že--"
nestihla som ani dopovedať a opäť na mne pristálo tsunami. Došla mi trpezlivosť, a schmatla som soľ do kúpeľa, a vysypala som ho Nialla. No on sa len zamračil.,,To čo si urobila?" začal liezť von z vane a ja som začala cúvať. Do kelu, toto mám prehraté.
,,Vysypala som na teba soľ." vyplazila som naňho jazyk. Uškrnul sa, a drsne sa mi obtrel o pery. Okej, začína to byť zaujímavé. Chytil ma za pás a začal ma drsne bozkávať. Chcela som si to užívať, no na jazyku som zachytila zvláštnu pachuť. Odtiahla som sa, a čudne som sa zadívala na Nialla.
,,To čo si jedol?" nadvihla som obočie. No on sa len uškrnul. V tom mi to došlo. Maliny, pena, šampón.
,,Fúj, ty si žral šampón?" bežala som rýchlo k umývadlu a vyplachovala som si ústa. Niall stál za mnou a uškŕňal sa. Oblapil ma za pás, a studeným dychom mi zašepkal do tváre.,,Odplata, je sladká." zasmial sa. Zabijem ho. Raz určite. ,,Nabudúce vidíš, že so mnou si nemáš zahrávať." odpovedal, a ja som na svojom jazyku cítila ešte stále pachuť zo šampónu.
,,Vieš princezná." začal sa hrať s mojimi vlasmi. ,,Myslel som že----" dvere na kúpeľni sa rozleteli, a v nich stál Harry. No nebol to ten vtipkár Harry. Mal divný pohľad a slzy na krajíčku.
,,Preboha čo sa stalo?" vybehol naňhi Niall. Harry len pokrútil hlavou a odišiel a nezabudol tresknúť dverami.
Niall mykol plecami, a rýchlo si na seba začal dávať rifle a ja zase svoje oblečenie.,,Čo sa mu stalo?" so strachom v hlase som uprela zrak na Nialla.
,,Ja.. Neviem Rose. Neboj, porozprávam sa s ním, a všetko bude okej." pohladil ma po vlasoch. ,,A mrzí ma že to dopadlo takto."
,,To je v poriadku." začala som zbierať veci zo zeme. Usmial sa, a ja som ostala zaplavená myšlienkami.
Čo sa Harrymu do pekla stalo?
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Včera som nemala čas pridať časť, lebo polrok, no viete. ;)
Hope you like it. :3
Votes & comments :))Xx N Xx
KAMU SEDANG MEMBACA
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
Fiksi PenggemarNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...