Myra

41 4 0
                                    


Queen pov.

Urc repede in masina pentru a ma ascunde de vantul puternic de afara. Bag cheia in contact si pornesc in tromba. Nu am mai fost la firma de destul de mult timp si actele nu o sa rezolve singure. Avem 5 transporturi luna asta si am foarte mult de lucru la actele care le acopera.

Pasesc incrzatoare pe holurile firmei. Nu raspund la nici un salut care imi este adresat. II fac semn secretarei sa imi faca o cafea si intru in biroul pe care nu o sa il parasesc pentru cateva ore.

***

Dupa cinci ore in care nu mi-am parasit scaunul, insfarsit am terminat. Imi recuperez telefonul care a fost abandonat pe un raft din spatele biroului si vad ca am 5 apeluri de la Matthias. Il apelez rapid sperand ca nu s-a intamplat ceva foarte grav.

Telefonul suna de cateva ori pana sa raspunda.

-Queen!!! Insfarsit! rasufla acesta usurat.

-Matthias ce sa intamplat.

-A venit un domn imediat ce ai plecat si ne-a bagat o javra in casa spunand ca este a ta .

-Myra! Afirm incet abia acum realizand ca azi trebuia sa vina de la dresaj.

-Matthias, nu o atingeti vin imediat! Inchid apelul si sar repede de pe scaun aproape alergand spre intrare.

Myra este un Pittbull de trei ani, foarte mare si alb. Am gasit-o cand inca era un pui de pe vremea cand stateam pe strazi, de atunci mi-a devenit cea mai buna si singura prietena pe care o am. Am trimis-o la dresaj acum doua saptamani. Desi ma asculta mereu am vrut sa invete sa execute comenzi de atac.

Deschind portiera zburand la propriu spre casa. Intru ca o furtuna pe usa si cand pasesc in sufragerie bufnesc in ras la imaginea din fata mea. Matthias era urcat pe canapea si avea arma indreptata spre Myra care statea jos si cum incerca  sa faca o miscare incepea sa latre si sa maraie si mai tare.

Cand imi aude rasul aceasta alearga imediat spre mine, se pune la picioarele mele si asteapta sa o mangai. Cu prima atingere incepe sa se gudure pe langa mine ca un pui jucausi, nici nu ai spune dupa comportamentul de acum ca este un caine capabil sa te omoare dintr-o miscare.

-Myra, iubita mea, bine ai revenit acasa. Ii spun punandu-ma in genunchi langa ea si acesasta isi pune labele pe umerii mei, imbratisandu-ne.

-Matthias acum poti sa cobori!

El coboara vizibil rusinat si imi spune:

-Stii ca daca nu imi spuneai sa nu o ating, o impuscam de mult. Pe fata lui se vede jena si imediat ce eu aprob din cap izbucnind iar in ras acesta se bosunfla ca un copil.

-Acum imi spui si mie cine este acest caine?

-Acest caine este defapt o ea si o cheama Myra. Este prietena mea de mai bine de 2 ani. II spun eu indreptandu-ma spre bucatarie cu Myra pe urmele mele. Ma asez pe saun dupa ce imi pun un pahar de suc si Myra se aseaza la picioarele mele dar se ridica imedeiat ce Matthias intra in bucatarie. Inepe iar sa maraie si se apropie de el incet.

-Myra! Lasa-l! Atunci catelusa se opreste dar nu se indeparteaza de Matthias care ramane pe loc.

-Vino! spun si arat spre scaunul liber de langa mine. Ea vine repede si se aseaza pe scaunul indicat de mine.

Matthias ramane pe loc si se uita mirat la catelusa care sta linistita pe scaun.

-Adica vrei sa spui ca potaia asta va sta la masa la care stau si eu.

-Poti sa nu mai stai daca nu iti convine. Si nimeni nu o face pe Myra potaie! Afirm raspicat si ii arunc sageti cu privirea. Myra incepe si ea sa maraie, simtind ca ceva ma deranjaza.

-Ok, ok! Nu trebuie sa maraiti la mine! Spune acesta amuzat de gluma lui. Eu ma ridic si ii pun Myrei ceva de manacare.

-Care este faza cu Myra? Intreba el aseandu-se in fata mea?

-Ce-i cu ea? Intreb nestiind la ce se refera

-Se vede ca tii foarte mult la ea!

-Myra mi-a fost alaturi in cea mai grea perioada din viata mea! Ii spun nedorind sa ii dezvalui prea multe detali!

Flashback

Este o seara frigiroasa de toamna. Imi caut de vreo doua ore adapost pentru noapte dar nu gasesc nimic. Noapte isi intra din ce in ce mai mult in drepturi. Trec pe langa o pubela de gunoi si de acolo se aude un scancet slab. Deschid capacul si zaresc un mic ghemotoc alb de blana. Il ridic si observ ca este un catel. Il pun jos si imi reiau drumul. Dupa trei pasi ma uit in sapte si observ ca micul gemotoc se tine dupa mine, incerc sa il gonesc dar nu reusesc.

-Mars! Spun tare dar catelul decat se da doi pasi in spate.

Imi continui drumul cu gandul ca va renunta si se va intoarce. Gasesc insfarsit un bloc pe jumatate daramat. Intru inauntru si caut un loc mai retras ferit de persoanele care ar putea intra. Ma asez pe cimentul rece si ma ghemuiesc langa zid. Simt ceva moale care se aseaza pe picioarele mele. Deschid ochiii si zaresc micul ghemotoc, care se pare ca m-a urmat pana aici. Il trag in bratele mele hotarand ca voi scapa de  el dimineata.

Sunt trezita din somn de niste pasi care se aud in apropierea mea. Ma ridic si observ o silueata masiva cum se apropie de mine. Inghit in sec cand este la cativa pasi in fata mea. Era un barbat, destul de batran si dupa ochiii rosi imi dau seama ca este drogat. Incerc sa ma indepartez dar acesta se apropie si mai mult de mine. Inghet cand este la mai putin de 1 metru in fata mea.

Deodata un sunet subtire ne distrage atentia. Catelul s-a pus in fata mea si a inceput sa latre. Barbatul isi coboara ochii spre el si ranjeste. Mai face un pas si ma prinde de mana. Ma smucesc si incep sa tip dar acesta decat ma impinge si mai rau in zid.

-Arghh!!! Il aud scancind si imediat ma simt eliberata.

Imi cobor privirea si observ catelul care sta atarnat cu dintii de piciorul lui. Fara sa mai stau pe ganduri o iau la fuga. Aud o lovitura si un schelait si imi dau seama ca acesta a provenit de la micul meu salvator.

Fug in continuare fara sa ma opresc desi sunt sigura ca la cat de drogat era acel barbat nu mai era in stare sa alerge.

Dupa jumatate de ora ma asez pe o banca find contienta ca puterile nu ma mai tineau. Langa mine apare imediat micul ghemostoc. Se aseaza la picioarele mele. Il ridic si il examinez atent, se pare ca este ranit destul de rau.

End flashback


Din acel moment eu si Myra am fost de nedespartit. Il vad pe Matthias cum ma priveste atent si realiez ca iar am cazut prada amintirilor.

Ma ridic de pe scaun si imediat Myra apare in spatele meu. Urc in camera urmata indeaproape de prietena mea. Ma asez in pat si alaturi de mine vine si ea, eu incep sa o mangai, ea uitandu-se la mine parca dorind sa imi transmita ca i-a fost dor de mine.

-Si mie mi-a fost dor de tine scumpa mea! Spun si aceasta incepe sa ma linga pe maini.



DARK LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum