Katliam

21 1 0
                                    

Bir kiz vardi. Birde bir erkek. Gece vakti bu kiz yani ;Leyla ,kucuk dar sokakta kucuk adimlarla yuruyodu. Ve tum market ve cafeler kapanmisti. Leyla arkadasindan donuyordu. Usumustu. Ve yuruyordu,yuruyordu...

Karsisina o erkek Arnal cikmisti. Elinde kanli bir bicak vardi. Leyla korktu. Ve kosmaya basladi. Agir agir nefes almaya calisiyordu kosarken Leyla.

Arnal pesindeydi Leyla'nin. Leyla'nin ayagi burkulmustu ve yere dusmustu. Arnalda hemen Leyla'nin yanina geldi ve hemen elindeki kanli bicagi yere atip , Leyla'yi tutmustu. Sonra onu kucagina aldi ilerdeki kulubeye dogru ilerlemeye baslamistir. Ve kulubeye varmislardir. Ve iceri girip Leyla'yi  koltugun ustune yatirir. Ve etraftaki duvarlarin kan izleriyle dolu oldugunu gorurler ve hemen Arnal ,Leyla'nin  ayagina bakar ve inceler.

                   ®®®®™®™®©©
Ve uyuyakalirlar bu kulubede. Bir ses gelir. Arnal uyanip bakar ki ! Birkac adam vardir. Arnal hemen Leyla'yi uyandirir. Ve Leyla' yi sirtina alip yavasca kacmaya baslar.

Ve o birkac adam onlari fark edip peslerine takilirlar. Ok ve bicaklar atarlar arkalarindan kiz ve erkegin. Erkek hizlanarak kosar. Adamlar da peslerindedir onlarin. Erkek duser kizi da dusurur. Cunku ayagi  tasa takilmistir. Evet adamlar erkek ve kizi yakalar. Kizin burkulmus ayaginin parmaklarini keserler. Ve karnina baltayi saplar. Kiz olur. Erkek 1 dakika kizin yaninda durup ona uzun uzun bakmistir ve onu yanagindan opup gozyasi damlalari akitarak kacmaya devam eder. Ve bir ucurumun kenarina gider. Ayagini ucurumun kenarina koyar ve tam kendini aticakken bir kisi kolundan tutar ve yuzunu dondurur ki bu kisi o adamlardan bir tanesiymis aslinda. Ve o adam Arnal ' in yuzune bicak batirir ve kanlar damla damla atarken erkek ucurumdan duser. Ve bu 2 kisi ye birdaha rastlayan olmaz.
        Yasayan Hala Bir Suru Olu Vardir...

KiyametHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin