Můžeme...?

1K 85 3
                                    

Když jsem otevřela oči bylo už světlo.To se mi už dlouho nestalo,od doby co cvičím sama vstávám před východem slunce a běhám na nedaleký kopec.Ten výhled na slunce,které vstává za dalším kopcem byl uchvatný.Z toho šoku že už je světlo a já teprve vstávám,jsem se zvedla rychlostí blesku,oblékla jsem se a seběhla dolů.Pod schody už na mě čekala paní Brownová ''Dobré ráno,pojď udělala jsemt i snídani'' usmála se.
''Omlouvám se,ale možná až potom,nestíhám.Nezazvonil mi budík asi mu došli baterky.'' rozběhla jsem se ke dveřím
''Zastav.Já sem ti ho vypla.Cvičíš každý den už 5 let.Odpočiň si.Čeká tě něco velkého.A hlavně máš dneska narozeniny.Oslavíme to spolu'' vysvětlovala mi vše
''Něco velkého?'' zarazila jsem se
''Nech to zatím být a pojď ještě na někoho čekáme'' těmito slovy mě částečně vyděsila ale i přesto jsem byla hrozně zvědavá co se bude dít.

Uběhlo asi půl hodiny a uslyšela jsem známí zvuk brzd auta,ale nedokázala jsem ho hned přiřadit.Otevřela jsem dveře abych se podívala,ten pohled mě vrátil pět do minulosti.Auto mělo na boku znak S.H.I.E.L.D.u a vystoupili z něj dva muži.Fury a Coulson.Zastavili se naproti mě a čekali na mojí reakci.Nehybně jsem stále ve dveřích a nevěřícně na ně koukala.''Vypadáš pořád stejně'' promluvil Fury do ticha.
''Je to k nevíře,ale vy taky.Pojďte dovnitř,poutáte moc pozornosti.'' pozvala jsem je dovnitř.
''Přemýšlí jako dobrý agent'' to bylo to jediné co jsem slyšela

Uvnitř jsme se nebavili o tom proč přijeli až teď.Jenom jsme si dali dort,který upekla paní Brownová a byl naprosto užasný.Když jsme dojeli začal Fury mluvit ''Vím že nebylo nejlepší sem ze dne na den přestat jezdit,ale situace si to žádala a doufám že pochopíš že ti nemůžeme říci víc.Každopádně nás velmi potěšila jak si dřela i bez nás''
''Děkuji.Dobře nebudu se ptát na to co bylo,ale na to co bude.Proč jste přijeli zrovna teď?''
''Už je ti 18 a pokud si dobře pamatuji slíbil jsem ti že se můžeš stát agentkou.Takže poku chceš a pokud projdeš testem nebude ti nic bránit v tom aby ses stala součástí S.H.I.E.L.D.u.''
''Hrozně ráda,ale jaký je to test?''
''To ti povíme až cestou,ale...' v tom Furyho přerušil zvuk telefonu
Když dotelefonoval pokračoval ''dnes ještě zůstaneš tady,zabal si věci a rozluč se s paní Brownovou.Zítra si pro tebe přijedeme.''

Fury a Coulson se moc dlouho nezdrželi.Hned jak odjeli dala jsem se do balení.Zbytek dne jsem strávila s paní Brownovou.Nemohla jsem se smířit s tím že už ji možná nikdy neuvidím...


Max Terlová:Odchoval mě S.H.I.E.L.D.Kde žijí příběhy. Začni objevovat