İlk tanışma. - Bölüm 1

8 1 0
                                    

18 temmuz 2014 // Cuma,

Twitterda dolaşıyordum.Yalnızlıktan,arkadaşsızlıktan ölmeyeyim diye "dost" bulmaya karar verdim.Tweet attım.Bir sürü cevap gelmişti.Hepsini cevaplarken, bir tweet gördüm.İlk olarak ona cevap verdim.Nedenini bilmiyorum ama sanki hissetmiştim.Adı Zeynepti.Biraz konuştuk.Konuştuktan sonra ona uyuyacağımı söyleyerek offline oldum.Kafamı yastığa koydum,sağa sola döndüm ama uyuyamadım.Sürekli kendimi onu düşünürken buluyordum.

Uyumak için uğraşırken uyuya kalmıştım.Ben internet bağımlısı değilimdir ama bir anda sabah kalktığım gibi elime telefonumu aldım.Ondan mesaj gelmişti.Salak salak gülümserken annemin "Hadi kahvaltıya!" diyerek seslendiğini duydum.Ama hala yatağımdan kalkmamıştım.Yazdığı mesajı defalarca okumuştum,istemsizce,.

Kahvaltımı yaparken bile elim yine telefondaydı.Uyanmasını bekliyordum sanki...



-1 hafta sonra-



O kadar yakınlaşmıştık ki birbirimizi sahiplenmeye başlamıştık, hatta fotoğraflarımızı bile atmıştık.Bunları,yani sürekli Zeynep'le ilgilenmem konusunu,arkadaşlarıma danıştım.Bana arkadaşçadır takma demişlerdi.Bende o günden sonra o kadar fazla üstelemedim.Her neyse,haklılardı.Homofobik değilim ama bir kıza aşık olabileceğimi zannetmiyorum.Zeynep çok kıskanç bir kız.Birde inatçı.En son biri bana mesaj attı diye beni öldürüyordu resmen.Ama bu halleri hoşuma gitmiyor değildi.


-1 ay sonra-




Evveeet! Sonunda 1 ay olmuştu.Onunla tanışalı,sabahlarımın anlamı olalı tam 1 ay olmuştu.Ben onu arkadaş olarak görmüyordum.Sadece bundan emindim.


Sabah uyandığımda mesajlarım dopdoluydu.Bana 1. ay için çok güzel şeyler yazmış.Okurken gülümsememek elde değildi.Arkadaşlarım sanal olduğu için böyle diyerek dalga geçiyorlardı.Mesafelerin hiçbir şeye engel olmadığını bilselerdi,yada çok sevdiği birisi uzakta olsaydı,bunu anlayabilirlerdi.Onlar benim Zeynep'e aşık felan olduğumu düşünüyorlar,ama aldırmıyorum.Aşık olsaydım bundan emin olabilirdim.Bu sevgi arkadaşça.Arkadaştan ÖTE olamaz,diye düşünüyordum...........


Umarım beğenmişsinizdir.Uzun bir hikaye olacak.18 temmuzdan bu yana olanlara anlatacağım.


Uzun olacağı için küçük bir spoi: Şuanda Zeynep ile sevgiliyiz.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çaresizlik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin