En hier is ie dan weer !!! En nieuw hoofdstukje, ik was een beetje inspiratie loos hebben jullie misschien een leuk idee voor iets dat er kan gebeuren ? Maar goed hier komt een nieuw stukje :)
--------------------------------------------------------------------------
Ik werd wakker en zag dat Joey nog lag te slapen. '' Blijkbaar laat geworden gister avond'' mompelde ik tegen mezelf. Snel sloop ik naar de kamer van Tony om hem mijn plannetje te vertellen, Tony was als een broer voor me dus hij wilde me denk ik wel helpen. '' Tony wakker worden, ik wil je iets belangrijks vragen.'' Ik voelde een arm om me heen en Tony klemde zich tegen me aan, ik moest lachen. Gauw gaf ik hem een kusje op zijn wang '' Tony je moet wakker worden ik wil iets met je bespreken.'' Blijkbaar had het geen nut dus dan maar iets anders. ''Tony ontbijt kom je.'' En inderdaad het klopte, '' Wat zei je nou?'' '' Dat er ontbijt was, maar dat krijg je niet ik moet iets met je bespreken.'' '' Als er geen ontbijt is ga ik weer slapen.'' Zei Tony plagerig. '' Oke oke ik maak zo een ontbijt voor je maar nu eerst dat andere.'' '' Oke vertel maar wat er is.'' '' Ik wil Joey vandaag en beetje plagen, en dan om te beginnen hem in het zwembad te gooien, maar als ik dat probeer weet ik al hoe het eindigt...'' '' Ohja hoe dan?'' '' Dat ik in het water lig en Joey aan de kant staat te lachen.'' Tony begon ook te lachen. '' Dus help je me?'' '' Is goed als ik nu een ontbijtje van je krijg.'' Ik kuchte, '' Ohja ik zal je los laten.'' Snel rende ik naar beneden en maakte ontbijtjes voor iedereen die er waren, dat waren er 7, Roos en Vincent waren niet thuis gekomen. Snel bakte ik een eitje, bakte broodjes met ham en kaas ertussen en legde alles netjes op borden. Met een glas jus de orange ging ik met een dienblad naar boven, eerst de meiden dan maar wakker maken, en ik liep de kamer van Samantha ,Elise en Bibi in. '' Heey schatjes, wakker worden ik heb ontbijt voor jullie.'' Ze werden wakker ik zette het dienblad neer op een kastje. Snel pakte ik een dienblad en bracht het naar Robert. Deze lag nog te slapen dus die liet ik ook maar slapen, slecht humeur. Ik ging naar Joey, hij had het meeste gekregen op Tony na, ik vond het zielig om hem wakker te maken en was bang om risico te lopen met mijn plannetje. Ik maakte hem dadelijk wel wakker, snel ging ik met het laatste ontbijtje naar Tony, die zat al te wachten op me met een grote glimlach op zijn gezicht. '' Oke ik help je als je dit voor me doet doe ik bijna alles.'' Ik glimlachte van opluchting. '' Als je het niet erg vind ga ik nu Joey wakker maken.'' Hij knikte en begon te eten. Als een speer ging ik naar Joey toe en begon op zijn bed te springen, '' WAKKER WORDEN LIEFFIE IK HEB ONTBIJT VOOR JE GEMAAKT!!'' Hij opende zijn ogen en trok me op hem. ''Schatje ik houd van je.'' Hij zoende me, '' Ja erg lief en leuk allemaal maar jullie moeten je aan gaan kleding we gaan vandaag op een boot varen, en jullie moeten nog ontbijten!'' Tony stond met een grijns in de deur opening en ik kreeg een rood hoofd. Snel ging ik naar Samantha en vroeg om nog een kleding setje, verbazing wekkend was heet dit keer geen roze. Ik kreeg een zwart shortje en een hemdje met tijgerprint erop. Snel trok ik het aan en deed make up op. Ik rende naar beneden om koffie te drinken en buiten in de zon te wachten op de andere. Ik zag Joey aankomen lopen en Tony die vanuit de hoek stil op hem af kwam rennen...
----------------------------------------------------------------
Dit was het weer voor deze keer, hoop dat jullie een leuk idee hebben wat er kan gebeuren (: Please vote en comment :)
xx Melanie
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomanceMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...