Zangopleiding

13 1 0
                                    

We kwamen terug thuis.
(Pov Melissa)
Ik ben moe zullen we naar bed gaan. Ja is goed zei iedereen,niall wil je bij me slapen?? Ja tuurlijk schat <3 zei niall. We gingen met ze alle naar boven en ging mijn pyjama aan doen
(Pov niall)
Ik kwam binnen en zag Melissa in haar legging staan mijn mond stond open.
(Pov Melissa)
Het is niet netjes om naar iemand te staren soorry zei niall.
(Pov niall)
Omg ik kon gwn niet met mijn ogen afblijven !! .... Niet verliefd worden op je eigen dochter !!
(Pov Melissa)
Na dat ik mijn pyhama had aan getrokken vroeg ik aan niall om te gaan slapen. ja is goed mop ! Zei niall ik lag op zijn borst en vielen we in slaap
( de volgende ochtend ).
(Pov Melissa)
Ik werd wakker ik zag niall nog langs mij slapen een kleinstukje de mond open en hoor ik een klein gesnurkje uit zijn mond zo schattig als hij slaapt ( snurkt ) ik staar hem aan en ik maak een foto van hem. Het is niet netjes om naar iemand te staren..! Soorry niall we stonden allebij op en de andere jongens waren al wakker niall en ik gingen omste beurt douchen en als ik klaar was met douchen en klaar met aankleden ging ik mijn make-up doen 'n dunne randje ailiner mascara op en lipgloss niall was al klaar en wachte op mij we gingen allebij naar beneden en de jongens hadden al het eten klaar gezet <3 we gingen aan tafel zitten.
(Pov niall)
Het eten was super lekker net zo als alltijd haha ik had een idee en zei het meteen Melissa wil jij een zangopleiding doen??? Jaaaaa graag !!! Super dan mag je morgen dan je aan melden. Super zei Melissa.
(Pov louis)
Melissa doet een opleiding geweldig ben super blij voor haar !!
(Pov zayn)
Zullen we true of dear doen??! Louis e Melissa zeide tegelijk ja :) ik begin zei ik. Truth of dear aan louis.!
Dear. oké umm kus Melissa 30 sec op de mond.
(Pov louis)
Serieus zayn op mond.. Ik schroof naar haar toe en keek haar recht in haar ogen aan waarom is ze toch zo perfect??!! Melissa buigt voorover en sluit haar ogen ik doe ook mijn ogen dicht. ( kuch kuch) ik en Melissa keken de jongens raar aan. wat is er?? Er zijn allang 30sec voorbij. Oooh wouw....
(Pov Liam)
Ik heb 'n goed idee wat dan wat dan zeggen niall en Melissa tegelijk.. We kunnen naar de film gaan...?! Jaaaaa leuk zei Melissa.

Heey mensjes hoop dat jullie dit stukje leuk vonden Xx Melissa

Adopty by niall horan &lt;3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu