''Eu te ador''

33 3 2
                                    


Queen pov.

Noaptea s-a asternut de mult iar telefonul meu nu inceteaza sa sune. Ma ridic cu greu din pat si ma indrept spre sursa zgomotului. Vad numele Demonului afisat pe ecran si raspund imediat.

-Da!

-Queen avem treaba! Spune acesta imediat ce imi aude vocea

-Vin imediat! Raspund simplu.

Ma imbrac repede cu o pereche de blugi negrii taiati, un tricou gri. Imi iau geaca de piele, nelipsitele botine cu toc , cheile, telefonul si pasesc grabita spre scari avand-o pe Myra deja pe urmele mele. Se pare ca nu este nimeni acasa. In lumea in care traim ar fii ciudata sa ne petrecem noptile dormind.

In nici jumatate de ora parchez in fata depoitului.

-Haide fetito, avem treba! Spun intorcandu-mi capul spre cainele care ocupa locul din dreapta mea.

Cobor din masina si dupa ce sare si Myra inchid masina. Pasim amandoua grabite spre sediu si ne indreptam direct spre biroul Demonului.

-Ce s-a intamplat? Intreb direct cand intru pe usa biroului.

-O grup de gainari cred ca se pot pune cu noi!

-Cati?

-10

-Unde

-In fostul depozit al politiei. Vreau sa iei niste oameni cu tine si sa scapi de ei.

-Nu am nevoie, dupa cum vezi Myra s-a intors de la dresaj si o sa ne descurcam.

-Ok! Pleaca! Imi spune acesta dar eu deja la jumatatea cuvantului eram in picioare.

-Pa ! spun simplu si ies furtunos pe usa cu Myra in imediata mea apropiere.

Matthias pov.

O vad pe Queen cum iese grabita din biroul tatei avand-o pe Myra pe urmele ei. Imi dau seama ca s-a intamplat ceva si merg la tata pentru a afla despre ce este vorba.

- Ce s-a intamplat?

-Niste gainari s-au pus cu noi si Queen s-a dus sa ii calmeze!

-Cati?

-10

-Si tu ai lasat-o singura impotriva a 10 oameni inarmati?? Intreb socat de inconstienta tatei.

-Se descurca cum a facut-o si inainte! Imi spune acesta calm.

-Im plus acum s-a intors si Myra! Contiunua acesta de parca prezenta acelui caine m-ar mai calma.

-Si tu ai incredere in potaia aia?

-Fac o echipa excelenta!

-Unde merge? Intreb vazand ca el nu este deloc preocupat de pericolul la care este expusa Queen

-La vechiul depozit al politiei.

Fara sa mai adaug ceva parasesc incaperea plecand imediat pe urmele ei.

Ii urmaresc masina pana ajungr la depoit. Opres odata cu ea dar mai departe nedornid sa ma vada. Sunt curios daca o sa se descurce, bineinteles ca daca nu o face voi interveni.

O vad cum coboara hotarata si isi incarca arama. Intra cu ea in mana fiind urmata indeaproape de Myra.

Intru si eu in depozit si ma poitionez repede intr-un colt intunecat de langa usa. Ea ajunge in mijlocul depoitului si imediat este inconjurata de 10 barbati destul de masivi.

-Myra omoara! Ii da comanda Pittbull-ului care imediat se indrepta spre un tip ce nu are timp sa faca nici o miscare deoarece gatul ii este imediat muscat si cade ca secerat la pamant.

Queen incepe sa traga pe rand in persoanele din jurul ei, acestia cazand imediat, trupurile lor izbindu-se violent de ciment. Totul se intampla foarte repede si nu imi dau seama cum de Queen are timp sa se fereasca de gloantele care vin spre ea. Im picioare mai sunt decat doi tipi in timp ce restul sunt pe podea inecati in propiul sange.

Myra se repede catre unul dintre ei si il omoara imediat. Queen vrea sa traga in celalat dar arma ei a ramas fara gloante. Imi scot pistolul pregatit sa actionez, dar vad ca pe chipul ei nu se afla nici o urma de ingrijorare asa ca raman pe loc. Isi scoate doua pumnale si fara sa mai astepte ceva se indrepta spre tipul ce acum tine arma indreptata spre ea. Ea ranjeste superior si dintr-o miscare ii da cu piciorul peste mana cu arma, aceasta zburand pe podea exact la picioarele mele. Ii targe cativa pumni si acesta se intinde pe jos. Se indeparteaza trei pasi, scoate un cutit si il azvarle direct in inima omului care a avut curajul sa o infrunte.

Cand vad ca totul este bine si ea sta in centrul incaperi alaturi de Myra si isi admira opera, incerc sa pasesc silentios spre iesire. Incercarea mea a esuat lamentabil cand am lovit cu picioarul pistolul ce zacea la picioarele m ele. In nici 5 secunde Queen se afla in fata mea cu un pistol indreptat spre tampla mea. Fara sa ma mai gandesc scot pistolul si il indrept spre inima ei.

-Ce cauti aici? Ma intreba ea rece privindu-ma cu acei ochii negri in care se reflecta infernul.

-Am venit sa ma asigur ca nu patesti nimic! Spun revenindu-mi repede din transa produsa de ochii ei.

-Nu am nevoie de dadaca! Maraie ea printre dinti.

-Intai o sa ma conving de asta si apoi nu o sa te mai dadacesc! Ii spun eu ascunzandu-mi cu greu in zambet ce mi-se zbatea in coltul gurii.

-Esti idot! Tipa ea la mine!

-Esti sexi! Ii spun eu calm.

-Nu te suport!Spune ea pe acelasi ton plin de nervi.

-Eu te ador! Afirm si eu.

Dintr-o data fara sa ma mai pot abtine arunc arama din mana, la fel facand si ea. Ne apropiem cu rapiditae si ea imi sare in brate incolacindu-si picioarele in jurul meu. O prind de coapse si o sprijun de un perete. Ne unim gurile intr-un sarut animalic. Ne luptam cu indarjire pentru dominare. Nici macar dupa ce lupata este castigata de mine buzele ei moi nu se opresc din dulcele razboi.

Ne oprim dupa minute bune, avand amandoi respilatiile intretaiate. A fost cel mai intens sarut din viata mea.

-Tot nu te suport! Afirma ea intr-un tarziu cand respiratiile ni se mai domolesc.

-Eu te ador si mai mult! Spun si eu cu un zambet tamp pe fata.




DARK LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum