Multimedia:Hira
Video:The Jonaskians-Friend Zone
Yeni bir hikaye yeni bir yazar..
----------------
Sabah güne yine o en sevdiğim alarm(!) bülbül (!) gibi şakıyordu.Tabiki de şaka alarmı alıp duvara fırlatmam ile artık o sinir bozucu sesini kesmişti.Direk ayağı kalktım diyemeyeceğim de çünkü o canım yatağım beni çekiyordu ve sanki 'gitme sensiz yapamam 9 çocuklarımın sahibi sensin'diye cırlıyordu.Çocuklarımın anasına son kez baktım ve ayağı kalktım.Dolabın önünde durup bakındım diyemeyeceğim direk siyah pantolonumu giydim,bol tişörtlerden alıp hızla kafamdan geçirdim ve şapkamı taktım.Eylül ayıydı ve hava esiyordu.Kapının arkasından kapşonlularımdan sarı olanı giyip direk aşağı indim.Direk aynaya bakış atıp ''Çok yakışıklıyım bea!.'' diyip direk kapının oraya gittim ve spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.Aman be şimdi o rahat koltukda uzanıp yatmak vardı da nerdeee..Teyzem tam yan binadaydı ve ben binadan çıkmassam eğer evime oklava ile dalabilirdi ki bunu istemiyorum.Neyse ki servisle gidip geliyordum ve bunun sayesinde gayet rahattım ve Onur abiyle eğleniyordum hem.Serviscimiz Onur abi hayatımda gördüğüm en komik insanlardandı.Bazen kırmızı ışık yansada heyecan olsun diye kornaya basar durur kavga çıkarırdı.Sonra adam Onur abinin kalıbını görünce uzaklaşırdı.Adam 1.85 boyundaydı ve baya kalıplıydı.Bi ara ondan uzun biri çıkmıştı o gün yardım ettim 1.90 boyundaki adamın sırtına atladım bende ama nasıl atladıysam geri inemedim.Adama yapışıp boynunu sıkıyordum adam en son servise vurdu benide düştüm.Hafif kıkırdadım aklıma gelince.Onur abi ''Kız canavar hadi seni bekliyoruz gelsene kızım!'' diyince koşarak ön koltuğa geçtim.Yan binaya bakarken teyzem aynı yerindeydi.El sallayıp radyoda neler var diyerek elimi uzattım ve sevdiğim şarkıların birinde durdum.'The Jonaskians-Friend Zone'.Güzel şarkıydı ve ben bunu dinlerken aklıma 'The Walking Dead' geliyordu.Klipte aşkımcımlar zombi olmuştu,kızın birinin peşinden gidiyorlardı ve klip sonunda kız zenci biriyle birlikte.Kız kötü de değil abi zenci nedir lan birde tipsiz o zenciler sen zombimcimlerime kurban ol ayol.İçimdeki hayaldünyasından çıkıp gerçek dünyaya giriş yaptım.Haa bu arada ben Hira.Lise son öğrencisiyim ve bugün de okulun ilk günü.Ama okulumda konuşmam genelde:NEDEN PEKİ? Çünküü sınıftaki kız olan gereksizler 18 olduk diye erkek arayışında ve erkek olan gereksizlerde kız arayışında.Ve sadece eğlencesine arıyorlar.Herneyse biri beni sarsıyor lan!Haa Onur abiymiş lan.''Hayırdır abicim?'' diyerek gayet öküzce bakmaya başladım. ''Kızım geldik neye daldın yine sen ve şu garip Hayaldünyan..Neyse geldik okula.'' diyip iç çekti.Geçen senede böyleydi bu sürekli derdi yok bilmemne bilmemne dinlemezdimde fazla ama hep 'Hayaldünyan'diyip iç çekerdi.Delirdi iyice buda ayüü.Okulun o saf,masum yoluna ayak basmak üzere kapıyı açtım ve bir kahramancasına bir havalı şekilde indim.Direk okula doğru yürümeye başladım hava soğuk sonuçta donarım lan ben burada.Okuldan içeri gidince 3.Kattaki yürümeyi sevdiğim(!) merdivenleriyle direk iletişime geçip yukarıya doğru çıkmaya başladım.Sınıfın önüne geldiğimde içeri girip sırama oturuyordum ki sıramda başka biri vardı ve tanımıyordum.Zaten sınıfta 3 kişi hariç kimseyle alakam yoktu ve bu çocuk sıramda yayılmış oturuyordu.'' Kalkarsan yerime geçeceğim.''dedim.Çocuk bana bir bakış atıp yayılmaya devam etti.Umursamadı,UMURSAMADI HA.Bir daha çocuğa dedim ama kalkmaya tenezzül etmedi.En son çocuğu yakasından tuttuğum gibi ayağa kaldırıp yumruğu gömdüm.Uyardım abi ben suç onda.Çocuk şaşkınlıkla bana bakıyordu.Ne yani anormal bir şey yapmadım ben.Sınıftakiler hareketimden sonra hiç şaşırmadılar diyemeceğim ama normalde böyle olmazdı ve gayet suskunca aynı olay diyio susarlardı.Sınıftakiler korkuyla çocuğa bakıp bana acırcasına bakıyorlardı resmen naptıysam ben?.Neyse daha fazla oyalanmayıp yerime oturdum ve o ara çocuğun kalktığını gördüm ama umursamadım.Yanıma gelip ''Sen nasıl okul sahibinin oğluna yumruk atarsın!?'' diye kükredi.NE OKUL SAHİBİ Mİ?!Tabiki de korkmadım.Ne yani ee okul sahibinin velediyse.Yerime oturmayacaktı kardeş.''Ee yani okulun sahibinin veledi zinası?'' diyerek dalga geçtim.Aldın başına belayı.Dean ve Sam bulamaz kurtuluşunu artık canım velet.Eğlencem olacaksın..
İlk hikayem yanlışlıklarımı buna sayın ve ilk bölümünüzde deli admininize merhaba diyin dfldkjsfldsl.Eğer adı geçmek isteyen varsa bana mesaj atsın yeter.Byeeee.Bol Deanlı günler :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİK CANAVAR
Teen Fiction19.01.2016-20:55 saatinde başlamıştır.Bitişi size bağlıdır. Hira'nın ailesinden başta bahsetmek istedim ve burayı okuyorsan elbet anlayacaksınız beni.Hira'nın ailesi sadece para yönünden onunla iletişime geçmektedir.Hira kolejde okuyan bir kız ama b...