Cap. I

66 3 0
                                    

-Draga, e gata masa.
-Inca cinci minute , mama!
-Asta spui de o ora!
Marai si incerc sa ma ridic din pat, urasc diminetile , urasc scoala.
Imi iau telefonul si imi verific retelele de socializare, facebook, instagram,  intelegi voi .
Ma uit la ceas si vad ca este 10:30AM, la 12:00 am scoala , prima ora mate.Aghhh!
Ma duc la baie sa fac un dus si sa ma spal pe dinti si dupa sa imi aleg cu ce ma imbrac, nu o sa fie greu pentru ca nu sunt o mironosita ca cele din scoala mea care stau o ora in fata dulapului plin de haine si se smiorcaie ca nu au cu ce sa se imbrace.
Imi aleg o pereche de blugi skinny, un tricou gri  simplu , in picioare o pereche de converse  , parul mi-l prind intr-o coada de cal si cobor jos sa mananc.
-Neata, mama!
O pup pe obraz si ma asez langa ea la masa incepand sa mananc  din clatitele pe care mi le-a facut.
-Neata !
Urc inapoi in camera mea dupa ce spal vasele si incep sa ma dau cu putin fond de ten, rimel si luciu de buze,Nu-mi trebuie prea multe.
Acum incepe calvarul.Mda, nu prea-mi place acolo, doar sa stau cu Jessie , prietena mea cea mai buna.E atat de frumoasa , e  bruneta cu niste ochi caprui superbi si e super slaba , dar asta nu ii impiedica pe baietii din scoala sa se dea la ea. In fiecare zi.
Oh, am uitat sa ma prezint, daca va intereseaza, ma numesc  Carter , am 17 ani, sunt clasa a 11-a , parul castaniu si lung, ochi caprui, si nu sunt la fel de frumoasa ca Jessie, si nici la fel de slaba, dar imi place corpul meu.
Trecand peste asta, imi iau geaca de piele pe mine si ma trezesc cu zapacita de Jess in camera la mine.
-Pregatita pentru aceasta zi frumoasa?
-Frumoasa pe naiba ca ploua cu galeata afara!
-Oh te rog, nu fi asa negativista!
-Dar nu sunt!
Coboram jos de unde imi iau o umbrela si o sarut pe mama de la revedere luandu-mi si cheile masinii de pe masa.
-Pa mama!
-la revedere ,doamna Cooper!
Iesim repede din casa si incepem sa alergam pana la masina .
Mda, Londra, frumoasa Londra unde ploua 24/24 ore pe zi, rar este soare pe aici, dar te obistuiesti.
Pornesc masina si incep sa conduc destul de repede pentru ca e 11:40 , mai sunt 20 de minute si incep orele.Din pacate.
Intram pe portile liceului si vreau sa parchez in locul meu , dar nu pot pentru ca in locul masinii mele este un Audi.
Acum unde naiba parchez?
Pana acum nimeni nu mi-a incalcat  "intimitatea" , pot spune ca sunt fata "dura" a liceului, dar avem un coleg nou, mai bine spus colegi noi pentru ca sunt 6 masini pe care nu le-am mai vazut in parcare si nu prea stiu regulile.
Toate Audi R8 , ca a mea.
Las masina la intrarea liceului , trecand peste faptul ca am ramas fara locul meu de parcare.
Alergam spre intrare si dau palma cu mine mintal pentru ca mi-am luat umbrela. Mergem prima data sa luam  cartile . Si acum mergem spre clasa .
Intram si nu bag de seama ca a inceput ora mergend in locul meu, ii fac semn unei tipe sa se dea de pe locul de langa mine si se pune Jess.
-Buna ziua si dumneavoasta domnisoara Cooper!
-Buna ziua domnule James!
Ii zambesc dulce si fals cu mainile impreunate pe masa si astept sa vad ce imi mai spune.
-Cum spuneam, astazi vom face calcule prescurtate..
Bla bla bla, nu am mai ascultat ce zicea si am inceput sa ma plictisesc, nu am nevoie sa ascult ce spune bosorogul asta, am note bune si nimeni nu stie in afara de Jess normal.
De asta nici nu a mai comentat , bine si pentru ca stia ca ar fi vorbit cu peretii.
Dupa o ora in care m-am plictisit de moarte am iesit in sfarsit  in pauza .Nu aveam ce face, dar mai bine de cat la ora.
Nu mai aveam chef de scoala asa ca a trebuit sa ma rog de ciudata Jess 10 minute sa plecam la cafeneaua din fata liceului.
Ea e mai cuminte sa spun asa, are si parintii exigenti , de asta imi place ca mama si tata au divortat.Imi iau tot ce vreau.Mai ales cand ma duc la tata, in fiecare vara ma duce undeva.Uneori o iau si pe  ciudata asta cu mine.
Acolo erau 6 baieti, pe care nu  i-am mai vazut .Erau chiar draguti.
Unul dintre ei a inceput sa ne fluiere dar nu l-am bagat in seama.Idioti.
Unul dintre ei il plesneste peste cap pe cel care a fluierat.
-Louis , idiotule, nu asa atragi o fata!
-Taci Horan, tu nu agati nici prajiturile de pe masa, nu ma astept sa ai o fata.
-Taceti Idiotilor!
Toti s-au uitat putin speriati la baiatul cu par saten si ridicat cu ochii caprui.E cel mai frumos dintre ei.Dar si cel cu ochii verzi ma da pe spate, ce pot sa zic.
Imi comand o cafea si Jess face la fel, dupa ce bem ne hotaram sa mergem la mall.
Ma intreb, oare ei sunt cei cu masinile?

Astept pareri , daca mai continui sau nu!
:*

Forever//S.M//H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum