Bir çarşamba gününe neşeli ve huzurlu olarak uyanmıştım. Kalktım yatagımı topladım. Sonrasında ise üstümü giyinmek için hazırlandım ve 5-10 dk içinde giyindim kahvaltımı yapmak için mutfaga dogru yol aldım. Mutfakta yemegimi yedim tam çayımı yorumlarken içime bir kötü bir his düştü. İçimden Bismillahirahmanıraim dedim. Ve sofradan kalktım ayakkabılarımı giydim. 1-2dk içinde servisim geldi servise bindim ve okula gittim.ilk 2 dersim türkçeydi sonrasında ise beden vardı 2 ders. Benden hocası 1 dersi işledikten sonra serbest bıraktı bizi. Bende kantine giderken birtane çocuk beni durdurdu ve bana, lütfen bana benimo alırmısın dedi bemde kırmak istemedigim için kabul etti elime 10 tl uzattı. Bende benimo almak için kantine gittim ve kantinci abiye 1 adet benimo verirnisiniz diye parayı uzattım. Kantici abi bana benimo verdi ve benden parayı aldı. Adam bu para sahte dedi ben arkadaştan aldim diyene kadar yanıma geldi. Ve bu parayı kimden aldın dedi. Bende dışarıda bir çocuk verdi benimo alırmısın diye rica etti bende kırmak istemedim dedim. Hatta dışarıda oturuyolar dedim. Kantinci ise bana göster onları dedi ben çocuktan aldıgım yere götürdüm kantinci abiyi. Götürdügümde ise kimse yoktu hepsi kaçmışlardı. Kantici abi bana müdüre git bu olayları anlat dedi bende müdürün yanıma hızlı hızlı korkoraktan gittim. Müdür beye başımdan geçen tüm olayları anlattım. Müdürde olum sen manyakmısın elalemin dediklerini yapıyosun dedi. Bende hocam iyi niyetliligimden yaptım dedim. Müdürde sana bi çantayla patlayıcı verseler onuda götürcekmisin sahibine dedi. Bende hocam ben nerden bileyim böyle olucagını bilseydim ben salakmıyım böyle bişey yapıyım dedim. Ben ise çok korkuyodum. Git dedi julide hocanı bul onla birlikte arayın o çocugu dedi. Julide hocayı bulduktan sonra çocugu aramaya başladık ben tuvalete baktım çocuk ordaydı julide hocayı çagırdım çocugu aldık ve müdürün yanına götürdük.
Müdür bişeyler dedi çocuga birazda kızdı ben gidebilirmiyim dedim sen sınıfa git ben seni çagırıcam dedi. Sınıfa gittim arkadaşlarıma anlattım. Gepde çok şaşırdı. Ben sırama geçtim başımı sıraya koydum uymaya çalıştı ama uyuyamadım. Çünkü aklım sürekli ordaydı. Allahtan beni çagırmadılar. Öyle böyle dersen ders bitti ve ben servise atladıgım gibi eve geldim. Anneme anlattım tüm olanları. Annemde çok korktu. Ve julide hocayı aradık. Annenm ona anlattı. Korkmayın meryem hanım dedi. Tüm olanlardan haberim var dedi. Sonrasında annem çocugumu okula göndermiyorum korkudan dedi. Julide hoca siz korkmayın oglunuU okula gönderin birşey olmaz dedi. Allahtan karne almamıza bir hafta vardı bu olay oldu. Ben karne alana kadar okula gitmedim ve böylelikle Allah'a şükür şuan aylar geçti ve bir sıkıntı çıkmadıOkuyan arkadaşlar bu olay gerçek bir olaydan öne sürülerek kitap olarak yazılmıştır. Daha iyileri için 34aslan34ü takip edebilirsiniz Teşekkürler