İyi okumalar :)
Lise son arkadaşlarım hariç herşey güzeldi. O gün annem bize mantı yapıyordu ben ve kardeşlerim dışarıda oyun oynuyorduk. Akşam olmuştu biz eve giderken babamında işten geldiğini gördük. Kardeşlerim koşarak babama sarıldılar. Eve geldiğimizde annem mis gibi yemekler hazırlamıştı. Yemek yedikten sonra ben anneme sofrayı toplamada yardım etmiştim mutfakta işimizi bitirdikten sonra salona gittik kardeşlerim ve babam televizyon izlerken uyuya kalmıstılar. "Kızım sen kardeşlerinin yataklarını hazırla ve sende yat " dedi. Bende"tamam anne" diyip yanağına bir öpücük yerleştirdim. Kardeşlerimin yatağını hazırlayıp onları yataklarına yatırdım. Tam kendi odama giderken annemin ve babamın tartıştıklarını duydum. sessizce kapılarını dinledim.
"Gülcan artık şu sigarayı bırak "
"Bırakamıyorum adem bağımlılık gibi birşey olmuş bende"
"Peki bırakan nasıl bırakıyor" dediğinde kardeşim "beyza abla su getirir misin" diyince hızlıca oradan kendi odama koştum. Kendi odamdan çıkmış gibi kardeşim Aysun'a su götürdüm. Aysun su içtikten sonra bardağı alıp mutfağa koydum annem ve babam uyumuş olmalılar ki sesleri gelmiyordu. Odama gidip yatağıma uzandım ve ağladım doya doya ağladım. Sabah olmuştu uyandığında kardeşlerim gamze ve Aysun uyuyorlardı. Annem ise hem yatakları toparlıyor hemde ağlıyordu. Yanına gidip"Anne n'oldu niye ağlıyorusun?"
"Hayır kızım ne ağlaması "
"Anne biliyorum babamla dün gece tartıştınız ve bende sizi duydum.evet biliyorum bu yaptığım doğru değil ama..."
"Evet yavrum tartıştık ama önemli bişe değil. Hadi sen gamze ve Aysun uyandır sonrada beraber kahvaltıyı hazirlayalim ".dedi Aysun ve gamzeyi uyandırdım kahvaltı hep beraber hazırladık ama bu sefer mutfakta değil balkonda yaptık.kardeşlerim gamze ve Aysun dışarıya gittiler bende anneme sofrayı toplamada yardım ettim ve bende dışarıya kardeşlerimin yanina gittim.
"Parka gidelimmi Beyza abla "dedi Aysun
Tamam gidelim. Dedim
Parka geldiğimizde mehmet benim sevdiğim çocuk ve arkadaşları vardı. Gamzeyle Aysun oyun oynarken bende bi banka oturdum ve müzik dinledim. Yanıma mehmet geldi
"Neyin var beyza üzgün gözüküyorsun? "
"Yok bişeyim " dedim yumuşak bir sesle
"Var bişeyin"
" yaa yok. Sana öyle gelmiştir "
"İyi bakalım öyle olsun"
"Yaa mehmet yanlış anlama ama beni biraz yalnız bırakır mısın"
"Tamam. Ama birşey istersen ben burdayım"
"Sağol " dedim mehmet gittikten sonra üzgün bir müzik açtım ister istemez gözümden yaş geldi.artık dayanamadım ve ağladım. Sadece bir kez değil daha öncede annem ve babam kavga etti. Hemde şu sigara yüzünden. Korkuyorum çok korkuyorum annemin ve babamın ayrılmasından....
Eve geldiğimizde annem el işi yapıyordu. Koşarak anneme sarıldım. Gözlerim dolmuştu. Anneme yüzümü göstermeden lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.salona gidip televizyon izledim annem o sırada gidip çay demlemiş yanında üzümlü kek ve çikolata koymuştu.annemin ve kardeslerimin sevdiği bir dizi vardı.ama ben hiç sevmezdim bende çikolatamı alıp odama gittim resim defterimi ve boylarımı alıp masanın üzerine koydum kapıyı kapatıp sandalyeme oturdum ne çizeceğimi bulamadım bende belki ilham gelir diye bir müzik açtım. Sonra ağlayan bir kız çizdim. Resmini boyadım ve bitirdim. Çikolatamı aldım yatağımın üzerine uzandım. Ve üstüme bir halsizlik ve uyku çökmüş gibi hissettim çikolatamı masanın üzerine koydum ve uyudum. Uyandığımda terlemiştim ve yüzümde göz yaşları vardı. Ben rüya değil kabus görmüştüm çünkü kabusumda annem ve babam ayrılmıştı. Kardeşlerim anneme ben ise babamla kalmayı tercih etmiştim. Hemen yüzümü yıkayıp tişörtümü değiştirip salona gittim
"Kızım bir saattir napıyosun ? "
"Hiç resim çizdim sonra uykum geldi biraz uyudum"
"Abla bembeyaz olmuşsun" dedi Aysun
"Hortlak gibi" gamze de böyle diyince hemen banyoya gidip aynanın karşısına geçtim. Dedikleri kadar varmış gerçektende bembeyaz olmuşum...
(Arkadaşlar kişileri nasıl biri olduğunu belirtmedim . Siz nasıl hayal ediyorsanız öyle olsun. Yorumlarınızı bekliyorum) :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ HAYAT
RandomYıllar yılı dolaştım gördüklerimi, duyduklarımı yazdım. Topladım toplayacaklarımı,onları edebî sanatın içinde yoğurdum; en güzel şekli, en güzel biçimi vermeye çalıştım ve sizlere faydalı olmak için böyle bir eser hazırladım. "ANNESİZ büyüyen kızın...