Verloren in de hel het voorstukjes gaat over dag een bende kinderen willen doden, Fem is er een van. Het is 2 maanden later hij gedachten is gewist en daarom herinnert ze niks maar kam daarom soms gewelddadig zijn.Er is een nieuw meisje in de klas! Niemand weet hoe ze heet. Ze is stil en draagt handschoenen in de klas en haar gezicht is bedekt. Ik wil meer van haar te weten komen, maar dat lukt niet. Ik kan mijn gedachten niet van haar afhouden. De schoolbel gaat en ik sta al buiten, ik ga in een donker hoekje staan, ik bleef wachten en ik dook op haar af ik bedacht heel veel vragen, hoe ziet ze er uit heeft ze klauwen of heeft ze het gewoon koud. En die sjaal over haar gezicht schaamt ze zich voor haar gezicht en haren want ze draagt een muts in de klas, wie doet nou weer een muts op in de klas? Ik dook op haar af en gaf een ruk aan haar jas en ook aan haar haren he haren ze droeg toch een muts? Shit het is het nieuwe meisje niet het was mijn tweede beste vriendin. Ik stond snel op en liep weg.
Mijn vriendinnen kwamen even later boos naar mij toe en zeiden:" Fem waarom deed je dat?'' ik......Ike.. Ike ehhhuhh.. ik weet het niet''
Voel je je wel goed Fem?'' wil je dat we je ouders gaan bellen?'' NEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET MIJN OUDERS!!!!!!!!!''
NEE! SNAUW IK! Kap nou eens stomme rot meiden!'' HOU JE MOND ANDERS ANDERS..... ZEG IK BEZWEET DAN DAN..... GAAT JE LEVEN NOOIT MEER GOED!!!!!! Ben ik dit echt?! Fem die lelijk doet tegen mijn vriendinnen??
'' Fem het gaat echt niet goed met jouw je bent anders ik weet niet wat er met jouw aan de hand is maar wij komen er achter...'' ik bel je ouders of dat nou wil of niet.
"ROT TOCH OP!" "JE BEPAALT NIET OVER MIJN LEVEN EN DAT DEED JE AL EN IK BEN HET ZAT HOOR JE ZAT KUT KIND"
ik liep boos weg en liep zuchtend over het schoolplein
IK HAAT MIJN LEVEN!!!!!!!!!!!!! dacht ik in mijn zelf.
ik haaaaaat mijn leven lang de kleuters langs rende ik over het gras langs de juffen lang het klimrek verweg van de school naar huis. Tot dat ik ver genoeg was zodat niemand mij meer ziet tussen de bosje
JE LEEST
Verloren In De Hel
RandomDit verhaal gaat over een meisje die zich zelf niet meer is. Fem die is neergestoken en na een lange tijd in het ziekenhuis, mag ze weer naar huis ze moet haar huid bedekken want ze ziet er erg raar uit. als heb van griezelige boeken houd dan is d...