Capitolul 17-Incepem Excursia!

154 12 2
                                    

V Poveste
Dimineaţa văd că aveam bagajele făcute!Dar pentru ce?Ayy doamne!Astăzi avem excursie!Mă trezesc înaintea lui Evy şi mă duc să pregătesc de mâncare!Un sandwich cu şuncă şi o salată!
-Neata puiut!spun eu mergând înspre ea şi pupand-o pe frunte!
-Neata!Ti-ai pregătit bagajul?
-Da!Sper că nu am uitat nimic,nu?
-Aoualeu!Costumul de baie!Telefonul!Aparatul!Totul!
Şi se duce repede până în camera sa-si ia toate cele!Fetele astea!Bine că o s-o vad însfârşit în costum de baie!Gata!Scoate-ti gândul asta din cap!
-Gata!Mi-am luat tot!Hai să mergem!spune Evy mândră!
Ne urcăm în maşină lui şi plecăm înspre aeroport!
Ne urcăm în avion,eu desigur că stau cu Evy,Anne cu Rap Mon şi Jesy cu Kookie!Sunt aşa drăguţi împreună!Evy îşi pune capul pe pieptul meu şi adoarme!Peste 7 ore ajungem însfârşit în Malibu!Toţi ne-am dus să ne cazam la un hotel şi ne-am pus pe camere,desigur că eu dorm cu Evy!Camera era destul de luxoasa!Avea un televizor gigant şi un pat foarte drăguţ doar pentru 2 persoane!Erau şi două bai!Şi desigur că aveam privelişte la mare!Ador chestia asta!
-Hey vrei să mergem la plajă?spune Evy bucuroasă!
-De ce nu?Dar profa ne lasă?
-Da!Am intrebat-o eu!Şi a spus că da!
-Deci asta înseamnă ca putem merge la plajă!Ce bine!Aleluia!
-Hai gata cu vorbaraia şi hai!
Ne îmbrăcăm şi plecăm spre plajă!Ne rezervam două sezlonguri unde să stăm şi ne intindem pe ele!Chiar Evy arată foarte dar foarte drăguţ în costum de baie!Scoateţi mai ideea asta din cap!
-Hai în apă!spune Evy bucuroasă!
-Ce?!
-Da!Ai auzit bine!Hai în apă!
-Dar nu am chef acum!
Şi îmi acopăr faţa cu mâinile!Intr-o fracţiune de secundă mă văd ud tot,şi văd că Evy avea o găleată în mâna!
-Aii să vezi ce te prind eu!spun eu ridicandu-ma după sezlong şi alerg înspre ea!După câteva minute o prind de talie,o ridic în sus,o avertizez să îşi ţină gura închisa şi îi dau drumul în apă!
După ce ne-am jucat şi ne-am distrat mai bine de o ora în apă,ne-am hotărât să plecăm înspre hotel!
Şi gata şi acest capitol sper să vă placă şi să da-ti multe voturi!Pupicei :3

Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum