Queen pov.
Iesim amandoi din depozit si ne indreptam spre masini. Ma intorc spre Matthias si ii spun:
-Sa te vad ce poti! Urc repede in masina si ambalez motorul. Cu asta provocarea mea a fost lansata. Ajunge imediat cu masina in dreptul meu si isi coboara geamul, imi face cu ochiul si porneste in troba. Fara sa mai stau pe ganduri ii urmez exemplul.
Cursa a inceput si eu incerc sa il depasesc dar acesta se pune de fiecare data in fata mea si nu imi da voie. Ambalez motorul din ce in ce mai mult si la prima curba il intrec claxonand.
Scot mana pe geam si imi ridic degetul din mijloc in sus. Myra sta cuminte pe locul ei fara sa ma incurce, dar cand melodia Rihannei ''ROCKSTAR 101'' rasuna in boxe se ridica sin pune labele pe bord parca simtind adrenalina. Imi iau ochiii de la copilotul meu patruped si imi atintesc privirea spre drum.
Urmeaza un drum cu multe curbe si din dorinta de a ramane prima maresc viteza. Reusesc sa ma mentin in fata lui pana la ultima curba cand incercarea imi esueaza lamentabil, Matthias intrecandu-ma.
Intram in oras fara a micsora viteza. Este in jur de ora 4 dimineata deci strazile nu sunt aglomerate. Cand intram pe strada nostra maresc si mai mult viteza, acum masinile noastre mergand bara la bara. Ii zambesc superior si acesta imi intoarce gestul. Oprim amandoi, in fata casei, cu o frana brusca lasand urme negre pe asfalt.
Cobor din masina cu Myra pe urmele mele si el face la fel.
-Te descurci! Spune Matthia aprpiindu-se de mine.
-Ma descurc?! Aproape te-am intrecut! Spun eu revoltata cand el se afla in fata mea.
-Aham! Cum zici tu! Spune cascand si mimand plictiseala.
-Chiar nu te suport! Spun eu inaintand spre intrare.
El ma trage de mana si imediat sunt izbita de pieptul lui tare. Ma uit in ochiii lui si pentru un moment ma pierd, dar imi revin repede cand ii simt buzele moi peste ale mele, adancesc sarutul infigandu-mi mainile in parul lui. Acesta isi coboara mainile spre coapsele mele si imediat ma simt ridicata de pe sol. Imi infasor picioarele in jurul taliei lui. Paseste spre masina fara a intrerupe sarutul si ma sprijina de portiera acesteia.
Suntem intrerupti de o voce care se aude dinspre casa.
-Este mai bine in casa! Va spun din propia experienta. Ne intoarcem spre Ryan, care sta sprijinit de tocul usii aproape bufnind in ras. Ne despartim cativa centimetri si eu sunt din nou sustinuta de propiile picioare. Ryan intra in casa si eu incerc sa il urmez dar sunt oprita de vocea lui Matthias.
-Eu chiar te ador! Fara sa vreau un zambet imi apare pe fata dar nu ma intorc si imi continui drumul.
***
Fac un dus rece increcand sa ma trezesc dupa doar cele 3 ore dormite. Nu imi permit luxul de a mai dormii sau macar sa am timp sa imi savurez cafeaua in tihna. Astazi trebuie sa organiez un transport si o sa am nevoie de oamenii lui Ramon, se pare ca se pot face utili pana la urma. Ma imbrac repede cu o pereche de blugi gri, un maieu alb foarte larg care imi lasa la vedere decolteul destul de generos, imi iau geaca de piele, botinele, telefonul si cobor la bucatarie.
Baietii astia se pare ca au un obicei din a-si bea cafeaua impreuna, stand cu nasul in telefoane. Murmur un ''Neata'' si imi pun o cana de cafea. Iau repede trei guri consecutive din ea si plec.
Dupa nici 10 minute ma aflu in fata sediului.
Imi iau telefonul si il apelez pe unul din oamenii care se ocupa de supravegherea baietiilor lui Ramon.
CITEȘTI
DARK LOVE
Teen FictionEa-Iti garanteaza Iadul si iti aduce moartea "Daca oamenii iti cunosc slabiciunile, vor profita de ele si te vor calca in picioare" El-Crescut in intuneric pentru a distruge lumina "Nu am sufletul inghetat pentru ca eu nu am suflet!" Ce se intampla...