Nihayet holdingden cikabilmistim. Hava kapatmaya baslamisti. Yazdan yeni cikmamiza ragmen havanin bir serinligi vardi sanirim yagmur yagacak. Dememe kalmadan bir iki atistirmaya basladi. Duraga dogru ilerledim otobus kimbilir ne zaman gelecekti.
1 saate yakin beklememe ragmen otobus geçmemisti. Kafami kaldirip baktigimda biradan benim binecegim otobus gecmiyormus. Ne yani ben onca saat bosa mi bekledim simdi hangi duraga yureyecegim sanki. Bir taksi bulmak icin yurumeye basladim ama yagmur o kadar cok bastirmisti ki bir dakika icerisinde sırılsıklam olmustum bile. Gorunurde hic bir taksi duragi yoktu. Nerede oldugunu da bilmiyordum acikcasi. En iyisi baska bir otobus duragina gitmek diye dusunup yururken birden yanimdan gecen bir araba uzerime su fiskirtti bende refleks ile
" hayvan gerizekali ciksaydin uzerime bide onune bakmadan ne diye gidiyorsan sanki"
diye soylenmeye baslamistim ki araba dirup geri gelmeye baladi ve tam onumde durdu. Benden taraftaki siyah penceresi yavasca acildi. Aksamin karanliginda o gri gozlerle tekrar karsilastim.
"Ne ariyorsun burada?" Diye sordu.
"Sizene!" Diye cemkirdim zaten uzerime su fiskirtmisti bu soguk havada.
"Bu saatte bu yagmurda taksi bulabilecegini sanmıyorum ufaklik. Hadi bin "
"Bulurum ya da bulamam. Tesekkur ederim kendim giderim."diyerek inatlastim
"Sana bin dedim.biner misin degil."dedi sert bir ifadeyle.yuzune bir sure dik dik baktim ama yagmur sanki olabilirmis gibi daha da cok cogaliyordu.
Usulca kapiyi acip bindim ve arabayi hareket ettirdi ben de kafami cama yaslayip disariyi izledim.Gozumu actigimda kocaman bir yatagin icindeydim.iyi de benim yatagim kucuktu. Burasi neresi o zaman. Neredeyim ben ? Ah tabi ya salak kafam evin adresini veremeden uyuyakalmis olmaliyim.ama uzerimdekiler. Kıyafetlerim nerede!
Bir hisimla yataktan kalktim. Hizli adimlarla kapidan ciktim sagima soluma bakindim ses yoktu asagidan islik sesleri geliyordu.hizlica indim. Mutfaga daldigimda birseyler kesmekle mesguldu."Sen ne yaptigini saniyorsun ya ?"
"Ne ara siz den sene gectik ufaklik?" Dedi yuzunu donmeden.
"Bana ufaklik deme!sen ne hakla beni giydiririsin sen kim oluyorsun !?"
Bir kahkaha patlatti. Sanki cok komikti sinir sey.
"Hahah sakin ol. Seni ben giydirmedim.
"Hiii eminim oyledir kim giydirecek sanki?"
"Sansina bugun icin temizlege gelecek bir bayan vardi henuz evden cikmamisti o giydirdi oldu mu?" Dedi ve bana dogru dondu fakat bu sefer daha cok gulmeye baaladi neydi sanki komik olan.
"Neye guluyorsun be ?"
"Esofmani nin ipini duzgun baglamalisin malum sana bir kac beden buyuk." Diyerek gozlerini yere cevirdi. O sert cehresinden sonra ilk defa guluyordu ve fazla guzeldi. Fskat bende gozlerimi yere indirdim. Esofman yeri boylamisti. Allahtan tisort uzunduda bir yer gozukmuyordu.yere egilip yukari cekecrkken bilegimden kavradi. Beni ayaga kaldirip kenara itti yerde ki esofmani alip omzuna atti ve bana yaklasmaya basladi gozleri uzerimde dolaniyordu.yaklasti yaklasti en sonunda beni duvarla arasina aldi.
"Yakışmış. Ufaklik." Dedi ufakliga vurgu yaparak. Ne diye bu kadar dibime girip beni heyecanlandiriyorsa ? Bi dakika heyecan mi noye heyecanlaniyorum ben. Gerci bi anlami olmamali o bir erkek ve fazla yakin heyecanum gayet normal. Sonrasinda ayrildi ve elime wsofman altini birakip arkasini dondu.
"Yemek hazir."dedi monoton sesiyle.
Bir elimde ki esofmana baktim birde arkasini dondugu icin sirtina. Sonrasinda
"Ben yemegeyecegim." Dedim. Arkasini donmeden
"Yiyeceksin kucuk hanim."dedi ufaklik yetmezmis hibi birde kucuk hanim cikmisti basimiza.
"Bana kucuk.ufaklik demekten vazgec. Yemeyecegim iste." Diye direttim.
Kafasini hafif cevirip goz ucuyla bana bakti
"Yiyeceksin." Dedi. Bende daha fazla diretemedim ve yemek masasina yoneldim gayet ozenle hazirlanmisti. Herhalde hizmetli kadin hazirlamisti. Oturdum. Cok fazla buyuk bir masa degil di o da caprazima oturdu. Ben istahla yemegimi yerken bir an gozlerini uzerimde hissedip kafami kaldirip baktim tabagi dopdolu duruyordu ve gozlerini dikmis beni izliyordu.
"Ne var? Calisan bayan gercekten guzel hazirlamis." Dedim ve bir yudum su aldim agzima tam o sirada
"Yemeklerimi kendim hazirlarim." Demesiyle hic yapmak istemedigim bir seyi yapip agzimda ki suyu puskurttum. Sonrasinda gozlerimi portletip yanina kostum
"Ozur dilerim gercekten istemeden oldu cok ozur dilerim"diye soylenip bir yandanda yuzunu silmeye calisiyordum. Bilegimi tutup cekti hizli cekisiyle dengemi saglayamayip kucagina oturdum.
"Sen ne yaptin ?" Diye sordu. Bir yandan bilegimi kurtarmaya calisiyordum ki nafile. Bulundugumuz durum hic normal degildi.
"Gercekten cok ozur dilerim istemeden oldu. Cok sasirdim." Diyebildim masum masum attigim bakislarimin arasindan. Kafami bi ara asagoya indirdigimde uzun tisortun baksir hizasinda sivandigini farkettim. O an o da gozlerini bacaklarima indirdi ve
"Odesecegiz kucuk hanim." Dedi korkmustum. Ne odesmesi bilerek yapmamistim ki.
"Ama ben bile.."diyemeden kadehinde duran sarabi tisortun v yakasindan icime dogru doktu ve ben ciglik atarak sicradim fakat yinede kucagindan kalkamadim. Sarabin sogukluguyla icim urpermisti
$sen ne yaptığını soruyorsun ya ? Ben bilerek yapmamistim kii? Calismayacagim senin isinde karar verdim. " diye bagirmaya basladim. Istifini hic bozmadan.
"Calisacaksin kucuk hanim." Diyerek goz kirpti. Ben senin o gozunu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Dolunay
RandomDolunay'ın en parlak oldugu gün simsiyaha burunuyordu. Ay yavaş yavaş tutuluyordu. Ve ben siyaha aşık bir adamla birlikte siyah dolunay'ı izliyordum.