Nerden nereye derler ya benim halimde o neredeydim .Artik yalniz beşima tektim.Bir akşam yolda gidiyor be de bilmiyorum nereye bu rüzgar nereye savurursa oraya. Sebesizce yalnız başıma yürüyordum .O zaman anladım ki herşeyin üstünden geldim ama yanlızlîzlığın üstünden gelemeyeceğimi .Yolda yürürken arkamdan nazik bir el dokundu şaşkınlık içinde arkamı döndüm .Uzun boylu sarışın bir erkek bana bakmış gülümsüyor acaba size eşlik edebilirmiyim dedi sevimli bir şekilde.Bende anlamsız bir şekilde yüzüne bakarak olabilirmi sorusunu yöneltim o ise bence olabilir 😊 dedi elini bana uzatarak ben aras dedi .Bende Naz birbirimizi tanidiktan sonra Bence bu soğukta daha fazla durmayalim üşütücez diyip yola koyulduk aras meyerse bizim mahaleye yeni yaşinmis bu kadar tanişma meraki ondan miş.Aras ;Ben sizin maheleye daha yeni taşındım yanliş anlamasan seni ilk gordugumden beri cok dikatimi cektim yanlis anlamasan cokda guzelsin ben ise sadece gulmsedim aras;gulme saka yapmiyorum naz sadece senle arkadaş olmayi istiyorum ama sende izin verirsen cok sevinirim dedi.Benimin arkadaşi olman için guclu olman lazim .Ben kolay biri degilim ,aras beni çözemeyebilirsin .aras merak etme naz bende gucluyum bunu basara biliriz birlikte .merak etme naz ne kadar karmasik hikayen varsa benim de seninki kadar karmakarişik hikayem var.Arasin sozleri beni etkilemisti bunlari bana neden anlatiyordu benden cikari neydi peki ,evet aras kimin guclu olup olmadigini birlikte ogrenicez aras bey .konuşa konuşa derken eve varmiştim aras herhalde burda durduğumuza gor yolculuk bitti anlamina geliyor sanırım .evet burasi ogrenmis oldun .iyi geceler.Yazik aras bilmiyordu geçmişimi saniyorduki kolayim bilmiyorduki yaşadim acilari bilmiyorduki neleri goze aldigim ne duymuş bilmiyorum ama herşey oldugunu biliyorum .ben hayatim boyunca neler yaşadim peki gozum önünde tekrar tekrar canlaniyordu.
20 yaşindaydim haytim çok guzel çok rahati zengin bir aile cocuguydum.Ama ne zenginlik paranin oldugu yerde mutluk olmayan zenginlik.Babam ünlü mafya işadami annem iş adamin kizi .gorunuste ne kadar guzel haytim var saniyordum meyerse hepsi çocuklugumun anlamamasiymiş şimdi anliyorum ne kadr kotu birsey oldugunu yalan bir haytimin olduğunu .15 yaşima kadar istanbulda kolejlerde okulumu başarili bir sekilde tamamladim .lise geçisimde babam okulumun devamini singapurda devam etirmeme karar verdi .Ben ise hiç gitmek istemiyordum .Anneme çok bağliydim.Annemsiz biyere gitmek istemiyordum.Babam ise gitmem için üsteliyordu .Annem ise içten içten gitmemi istemesede Babamda korkusundan ses çıkarmiyordu.Annemi. yapmasida beno o yaşlarda cok uzuyordu.Annem babami gençlik zamaninda cok sevmiş hatta dedem annemin babamla evlenmesini istememiş.Ama deeimin istememesine rağmen annem babasıni karsinia almiş ve babamla evlenmişler severek.Babam aslinda cok iyidir ama herzaman cevresine uydugu ve bizi korumaya çalştigi için kotu adamlardan sevgisini gostermez ve agir başligini korurdu ben babamin bu hali sevmezde onun agirbasligindan ciktigi zamani severdim .Bababla cocukken cok eglenkrdik benimle ilgilenirdi ama buyudukce babamda olgunlastikca cevresi oldukca bize daha agir basli davranirdi .Lise yi babamin zoruyla singapura da ozel bir koleje yatili olarak gittim .sadece yaz aylari annem ve babai gormeye gelirdim .yaz aylarinda annemle cok guzel vakitler gecirdim.Babam ise daha cok işleriyle ilgilenirdi.Az da olsa babamla çiftlige gider 1 saat babamla at binerdik o bir saat benim için hiç geçmemesini isterdim .Singapurda eğitimimi tamamladiktan sonra istanbula yolculuk zamani gelmişti istanbula gidecegim için can atiyordum .Annem ve babamla zaman gecirmek benim için cok eglenceliydi .singapurdan okulu başariyla bitirdikten sonra kiyafetlerimi Hizlica hazirlayip ilk uçak biletini almaya koyuldum.ilk uçgimi alip yolculuga baslamak icin heycanlanmaya baslmistim acaba annemi arasamiydim yada babami karar verdim ikisinede supriz yapacaktim.Cok heycanliydim saatler geciyormiyordu sanki ama bu özlemin bitecegi icin cok mutluydum .saat gelmişti singapura veda zamani HOŞÇAKAL singapur birdaha daha umutlu gelmek umuduyla severek eglenmeye gelmeye hoşçakal.yolculuk zamaniydi uçak'a binimos uçak kalmak için hazirlaniyordu.evet kalkmaya başlamiştiti zaman zaman saatime bakiyor zamanin gelmsini bekliyordum.zamN yAkaşmişti .istanbul yolunu gosterdi istanbul adeta bana guluyor ben ona guluyordum.iniş zamaniydi .İnmek için hazirlaniyorduk uçak indikten sonra inmeye başladik insanin kendi topragi gibi yokmuş insan hisediyor huzuru bu huzur insanin yuzndeki mutluluga engel olmuyor.havalimanindan çikmak için can atiyordum ve. Havalimanindqn kendimi atip yaksiye binip köşkün younu tuttum.saatler yaklaşiyor du zaman nasil geçti farkina varmadan , köşk'ün önunde durdu taxi parayi odeyip indim .eve girdigimde babam evde yoktu annem yataginda uzaniyormus yatak odasina girdigimde annemin yanina uzanip sarildim .annem ise birden irkildi .Ve bana donunce mutlu birşekilde sarildi sen nereden ciktin süpriz yumurtadan anne diyerek gülmsedim .Evet anne artik burada seninle beraber kalacagim okulum bitti .istemiyormsun anne sevinmedinmi .saçmalama naz sevinmez olurmuyum.diyerek gulsedi.Annem; peki babanin haberi varmi singapurdan dondugune naz .hayir anne haberi yok supriz yapicam.haydi anne kalk ayağa babama yemek hazirlayalm supriz yapmiş oluruz.annemde fark edemedigim bir hal vardi yorgun bitkkin gozukuyordu.anne neyin vArs senin yrgu gozukiyorsun annem ; yooo kizim bene gayet iyiym gece uyuyamadim ondan olbilir diye cevap verdi.Ama ben annmein bu sozlerine hic inanamadim annemde baska bir hal vardi benim gelmeme bile sevinmemişti sanki ama ban belli etmemeye çalişiyordu.annem sen git odani hazirrla bende hazirlanip aşaga iniyorum dedi bende odama gidip bavullarimi yerleştirip.edaui aramaya konuldum eda benim cocukluk arkadasimdi edanin babasiyla babam yakin arkadasti bu yuzden sikca bir araya gelirdik .edayi arayip istanbula geri geldigimi haber verdim .eda gelmeme cok sevin misti en kisa bir zamanda buluşma ayarlamaya karar verdik.edayla konuştuktan sonra içim rahatlamişti üzerimi değistirip aşaga indim annemde beni bekliyordu annemin yanina gidip oturdum annem babanda şimdi gelir dedi bende çok heycanli bir sekilde bekleye durdum .o arada annmele sohbet ediyorduk annemin yuzundeki cizgiler belirginlesmisti ve annmin goz altlari ise çokmus kizarmisti anneme bunu sordugumda ise beni geçirmişti konuyu başka yönlere cekip yaşlaniyorum kizim diyip konuyu bittirmişti .o arad zil çaldi koşturup ben açicam dedim hizmetçilere kapiyi açmakla sabirsizlaniyordum acaba babamin tepkisi ne olucakti ve kapiyi actigmda ben gulsiyor babam kse bana şaşkinlikla bakiyordu.beni karşisinda gordugune sevinmis gibi degildi. Babama sarilip babam haydi naz beni içeri almiyacakmisin dedi .pardon baba buyur deyip birlikte içeri geçtik.Babam evet naz bana haber vetrmeyip yola neden koyuldun .ben ise babamin bu tutumuna çok sinirlendim oturup baba herhalde hoşgeldin demiceksin .babam hayirnhoşgeldin ama bna soylemen gerekirdi .supriz yapomak istedim sadece .peki birdaha olmasin dedi babam.ben ise olurla geçiştirdim .babam ve annemde bir hal vardi benim bişeyler ögrenmemi istemiyorlardi sanko bunlari önümdeki gunlerde goricektim.
1 HAFTA SONRA
1hafta olmustu istanbula geleli.1 hafta sonra hayatim kabusmu oldu bilmiyorum.ANNEM uyusturucuya başladigii ögrendim.Annemin gözumun önde her geçen gun erimesinmi yoksa benim çaresizliğimden annemin kalbini kirarak ,onun uyusturucu kullanmamasina izin vermemek için bir odaya kilitlemek veya babamin annemin uyusturucu kullanmasina izin vermesine mi.Yoksa uyuşturucu bir mafya olan babaya ,annemi bu hale getiren adama baba diyebilmek mi.bilmiyorum annemi bu amnsiz lanet şeyden nasil kurtaracaktim.Annem herseferinde nalet şeyi içmesinden,babamin herseferinde nalet şeyi satıp insanların hayatini mahfetmesinden bikmiştım.Bu olanlara bir son vermeliydim.Ama nasil babamin bizi bulamayacagi bir yer ama nereye.gece boyunca gidecek bjr yol bulmayi dusunuyordum.Evet buldumm babamin hic bilmedigi bir yer istanbul'un cok bilinmeyen bir koyune gitmeye karar verdim istanbuldan uzak olmayabilir ama baska uzaklara gidemezdim .Şimdi annemi babamin bulamiyacagi yere goturecektim. ama annem buna ne diyecekti? Sabah oldugunda babam şirkete gidiyordu .İlk once babamla konuşmam lazimdi babam annemin haline ne diyecekti eger bana destek olursa .Burda kalip annemi tedavi ettirecektim .Baba diye seslendim.babam arkasina donup efendim dedi.babam konuşabilirmiyiz.babam ise şuan vakti yok dedi.Hayir baba bize ayoracak vaktin var.Haydi soyle o zaman naz dedi .baba annemin tedavisini yapalim .Annemin gozumun onundeberimesine dayanamiyorum .Babmin cevabi ise annen kendi yapti kendi cezasini cekiyor oldu.Hayir baba senin yuzunden ooldu sen faha kac kisinin hayatini mafhediyorsun farkinda degilsin .Babm: ne diyorsun sen naz benle nasil boyle konuşuyorsun dedigini kulakalarin duyormu.annene gelince eger zaten ben uyusturucu vermesem annen kendini birşey yapabilir.Ama baba sen berdikçede oluyor annlamiyormusun tedavileri var sen beni anlamiyorsun naz kes sesini ve odana cikar.bende bagirarak arkasindan senden nefter ediyorum baba sen baba kelimesini hak edmiyorsun allh belani versin .merdivenlere oturup kendi kendime bagiriyor çagiriyordum.goz yaşlarimi silip odama gidip eşyalrimi topladim topladiktan sonra annemin odsina gidip.herşeyi anlatim basta annem kabul etmedi ama daha sonra beni kirmayip gelecegini soyledi .Annem;peki ne zaman kızim nasil,ne zaman naz.anne babam bu akşam gelir mi peki. annem bilmiyorum .anne babami bilmen lazim eger gelmese zaman kaybetmemiz lazım.evet tamda bu akşam annrmle kacaktik babamin gelmiyecegini ogrendim.Bu akşam yeni bir hayata yelken açicaz