Multimedya - Vural KESKİNKILIÇ .
13. Cinayet , adı Berna...
Bu da diğerleri gibi sessizce yok olacaktı. Benim için çocuk oyuncağıydı artık o ucubeleri öldürmek. Tek bir telefonla evimdeydi, kaderindeki ölümü planlamıştım, kaybolanlar listesine onunda adınn yazılması için herşey hazırdı. Acısız, saniyelik bir ölüm..
Canavar olmak istemiyordum, ben azılı bir seri katil değilim, amacım onlara işkence çektirmek değildi. Sadece yok etmek. 13 14 15 onlarca, yüzlerce, temizlenene kadar, istenmeyen, öylece hayatın karanlığına terk edilen çocuklar kalmayıncaya dek, o ucubeleri yok edecektim.
-Üst katta sağdaki ikinci odaya geç, hazırlan ben hemen geleceğim.
-"Tamam ama çok bekletme."
Dedi iğrenti bir şekilde sırıtarak. Ahh hepsi ölmeliydi, bu varlıkların. Onun için fatklı bir zehir seçmiştim, çok masumca doğrusu, salata yiyip ölecekti. Tadı güzel olsa gerek, Baldıran otlu mevsim salatası. Bir gerçek ki araştırmayı seviyorum.-Yazardan
Baldıran otu, Sokrates'in idamını gerçekleştirmek için kullanılmıştır. Bir ısırık almak yetişkin bir insanı öldürür.-Önce bir şeyler atıştırsak iyi olacak .
-Oo enerji diyorsun yani.
Pis ucube. Tek tek her bir adımını her bir hareketini izlemeye başlamıştım. Önce sandalyeyi çekti ve oturdu. Çatalı eline alarak rujla sıvanmış dudaklarına götürdü. İlk değildi 13.ydü ama ilkinde ki kadar heyecan ve acı vericiydi. Gözlerimi üstünden bir saniye bile ayırmıyordum. Annem tekrar karşımdaydı. 13. kez içimde ki çocuk annesiz kalıyordu. Ve artık 13. ceset .
Annemin saçlarının kokusunun yerini kan kokusu almıştı. İntikamın soğukluğunu sizi bir canavara dönüştürebilecek kadar iliklerinizde hissettinizmi?Her hikaye birden bire fenomen olmadı okumaya devam edin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
Teen Fiction"Annemin saçlarının kokusunun yerini kan kokusu almıştı. İntikamın soğukluğunu sizi bir canavara dönüştürebilecek kadar iliklerinizde hissettiniz mi ? " Sırrı çözülemeyen kayboluşlar, Masumiyetin karanlığa dönüştüğü hayatlar, Biraz merak, Biraz k...