Prefata

193 12 0
                                    


" Oare inima poate sa uite ? Nu ea facea fluturii sa zboare in stomac pana mai ieri ? Azi , tot ea e cea care te injunghie . Uitarea ... nu tine de inima , ci de minte . Daca inima poate sa uite , inseamna ca nu s-a zbatut niciodata pentru el . Daca inima ta s-a zbatut pentru el crezi ca poate uita ? Cate sperante distruse si cate clipe frumoase poate cuprinde ! Sa te faca sa uiti cele o mie si una de cioburi care ti-au taiat respiratia ... . In final , chiar daca iti sta inima , numai cu mintea poti uita omul pe care l-ai iubit . Fiecare isi creaza propria fiara in viata . O inima franta ... . Un strigat pe care nu l-am auzit ... . Rani pe care le-am facut , dar nu le-am vindecat . Cateodata , din cauza vietii pe care n-am putut s-o traim , cateodata , din cauza unor vise la care n-am putut participa . Unii isi creeaza propria fiara iubind , altii , facundu-se iubiti . Si cel care iubeste pe cineva care nu stie sa iubeasca , si cel care e iubit de o inima careia ii e frica sa iubeasca ... . Toti sunt condamnati la propria fiara ... . Unii o ascund in inima lor , iar altii o vad in oglinda . Dar unii o poarta in mintea lor . Insa toti au inlauntrul lor o fiara pe care au creat-o singuri . "

No one saw my painUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum