1 skyrius

2.9K 113 1
                                    

Kalifornija

Anna Clark:

Sėdėjau kambaryje ir mėginau susitelkti į mokslus, bet triukšmas kitame name neleido man mokytis. Supykusi atsistojau ir atidariau savo kambario langą.

- Ei!- surikau mėgindama atkreipti to pusgalvio dėmesį. Jis į tai neragavo, tad pasiėmiau rašiklį ir paleidau į jo kambarį, kadangi langas buvo atidarytas. Po kelių sekundžiu jis iškišo savo galvą pro langą.

- Kas yra mažute?- išgirdau vaikino juoką.

- Patylink savo kvailą muziką, ji trukdo man susikaupti mokslams.- tariau pro sukąstus dantis.

- Nebent tada kai pamatysiu tave nuoga.- Zayn skardžiai nusijuokė.

- Tu tikras šiknius.- rėžiau ir uždariau langą.

Perbraukiau rankomis per veidą ir atsisėdau. Nekenčiu to pasipūtusio vaikino.

Surinkau Joe numerį ir jam parašiau žinutę.

Aš: Prašau pasakyk, kad tavo brolis prisitildytu muzika. Gal tavęs paklausys.

Ilgai atsakymo laukt nereikėjo.

Joe: Viskas sutvarkyta. Palik mokslus ir eik miegoti xx

Aš: Gerai, susitiksim ryt xx

Joe: Labanakt xx

Padėjus telefoną su šypseną atsiguliau į lovą ir netrukus smigau į miegą.

Nauja diena

Pramerkiau sukibusiai akis ir tingiai išlipau iš lovos. Nuėjau iki vonios ir su šaltu vandenių atsiprausiau veidą. Apsirengus ir susirišus plaukus į arklio uodegą, pagriebiau kuprinę, ir nusileidau į pirmą aukštą. Virtuvėje sėdėjo tėvai.

- Nejau nepavalgysi pusryčiu?- į mane pažvelgė mama.

- Ne, aš labai skubu.- tariau.

- Kaip visada.- sumurmėjo tėtis.

- Susitiksim vakare.- tariau ir greit pakštelėjus jiems į žandus išlėkiau iš namų.

Įsėdus į mašiną patraukiau link mokyklos.

Įvažiavus į mokyklos aikštelę, pasistačiau mašiną į savo laisvą vietą. Išlipus iš mašinos pamačiau link manęs artėjanti Joe.

Jam atėjus arčiau manęs, aš sujungiau mūsų lūpas.

- Aš tavęs labai pasiilgau.- tarė jis.

- Na mes nesimetėm tik vieną dieną.- tariau.

- Man tai lik amžinybė.- jis vėl sujungė mūsų lūpas.

- Tik pažiūrėk mano brolis kvailys ir moksliukė.- pašaipiai tarė Zayn.

- Na tu nesi mano tikras brolis.- pavartė akis Joe.

- Galim sakyt, kad esu.- jis mirktelėjo.

Atkreipiau dėmesį, kad Zayn paakys buvo šviesiai mėlynas.

Purvinas Žaidimas Where stories live. Discover now