Okulun ilk günü :)

35 2 1
                                    

Alarm sesini duyunca irkildim. Pazartesi sabahı saat 06.00 idi. Yani okulun ilk günü için kurduğum ilk alarm. Yepyeni bir defterin, daha bembeyaz 1. Sayfasındayım. Yataktan hızlıca kalktım lavobaya gittikten sonra elimi yüzümü yıkadım. Saat 06.15'ti. Saçkmı yapmak için düzleştiriciyi fişe taktım. Düzleştiricinin ksınmasını beklerken telefonum çaldı arayan "Kısa Elifim" di. Yani Elif'ti. Boyu kısa olduğu için ve grubumuzda iki tane ELİF olduğu için ona Kısa Elif lakabınk takmıştık. Neyse fazla bekletmeden telefonu açtım.
"Günaydın. Napıyosun bebeğim ?
" Sanada günaydın canım. Saçımı yapacağım sen napıyosun ?
"Bende saçımı yapıcam tatlım. Neyse fazla geç olmasın ben kapatıyorum. Ha bu arada saat 07.00 da aşağıda oluyosun beklemem haberin oslun.
Pislik daha cevap vermeme fırsat vermeden telefonu kapatmıştı. Fazla vakit harcamadan saçımı yapmaya koyulmuştum. Saçım bitmişti ve saat 06.40 tı. Hemen üniformalarımı dolaptan alıp giydim. Çantamı da aldıktan sonra ışığı kapattım ve odadan çıktım. Geriye sadece ayakkabılarımı giymek kalmıştı. Ayakkabılarımıda giydikten sonra çantamı alıp aşağıya indim. Elif aşağıda beni bekliyordu. Kısa bi konuşmadan sonra okuldaydık. Müdürün sesi kulaklarımda yankılanıyordu.

Kimin hangi sınıfta olduğu belli olmuştu. Ben 8/G sınıfındaydım.

Sevgi Mi ? Aşk Mı ? Sen Karar VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin