Meraba size biraz kendimden ve ailemeden bahsedeyim adım Mina 18 yaşındayım 1 sene sınıfta kaldığım için hala 11.sınıfı okuyorum burdan anlayacağınız üzere zeki bir öğrenci değilim 2 kardeşiz tabiki bende her insan gibi kardeşimle anlaşamıyorum, çünkü çok zıt özelliklere sahibiz mesela en ufak açığımı yakalar ve şantaj yapar işte böyle bi çocuktur kendisi neyse onun ismi de beril 11 yaşında ve çok zeki bir öğrenci, hiç bana çekmemiş yani.Birazda annemden bahsedelim. Annem ise babam öldükten sonra çalışarak ve emek harcayarak bizi bu yaşa getirmişti Bu yüzden hiç bir zaman annemin hakkını ödüyemem,her ne kadar sorunlu ve sakar biri olsamda bu gerçeği değiştirmez . Babam ben 7 yaşındayken trafik kazasında ölmüştü. Kazanın nasıl olduğunu bana pek anlatmasalarda küçük, küçük bilgiler toplayarak az buçuk anlamıştım. Olayın kısacası ise babamın arabasıyla başka bir arabanın çarpışması sonucu babamın arabasının şarampolden yuvarlanıp tanınmaz hale gelmesiydi. Annemde o günden sonra zengin ve lüks hayatına son verip iş aramaya başlamıştı evet yanlış duymadınız babam ölmeden önce zengin ve mutlu bir aileydik ama aileydik işte, Babam öldükten sonra ise bütün hayatımız değişmişti mesela iki katlı villamızı satıp onun yerine daha küçük bir ev almıştık,gece gezmelerimizi hatta babamın iş yemeklerini bile özlemiştim ama artık yapacak bir şey yoktu tam 11 sene geçmişti aradan ve bende bu durumu zorda olsa kabullenmiştim. En kötüsüde annemin yeni doğmuş birkaç aylık bebeğiyle iş aramaya çıkmasıydı. Sonunda oturduğumuz evin birkaç sokak ötesinde yeni açılmış bir Pastahaneye bize bakmak için çalışmaya girmişti tam 11 sene orda çalışmıştı pastahanenin sahibi ise yani kemal amca annemi çok sevdiğinden ölünce orayı anneme bırakmıştı bu arada annemin adı ömür. Adı gibide ömür veren birisidir. Kendisi hem annem hemde arkadaşım olur hiç bir sırrımı saklamam ondan bazı kızlar ise annesinden ve babasından bir çok sırrını saklayıp hep başkalarını kendine daha yakın bulmuştur ama unuttukları bişey var annenizden başka kimse sizin sırrınızı saklayamaz tatlişkolarım. Her neyse tam olarak 16 senedir bu mahallede yaşıyoruz 2 yaşımda ingiltereden buraya gelmişiz iş meseleleri yüzünden ama keşke orda kalsaymışız. Neyse İşte bizim klasik hayatımızın birazı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Mutluluk. <3
Romance-Arda -Efendim mina Sana şimdi tek bir soru sorucam ama bu soruyu ne olursa olsun doğru cevaplıycaksın tamam mı? Tamam sor bakalım,diyerek gelicek soruyu beklemeye başlamıştım .Mina önce derin bir nefes alıp daha sonra aldığı oksijenin ciğerlerind...