Oude vriendin weeshuis <3

18 1 0
                                    

Niall zayn Liam Harry we moeten je iets vertellen ... Kijk wat wij hebben laten maken (we lieten de armbandjes zien) leuk he..!!
(Pov Liam)
Hun deden hun jas uit en liet de armbandjes zien leuk he!!...  Ik dacht in mijn hoofd: ik weet niet hoor was niet zo'n fijn gevoel dus mijn hard brook.... Ja zei ik maar ... Iedereen zei : leuk geweldig mooi.
(Pov Melissa)
Zullen we gaan slapen??? Ja tuurlijk zegt niall en louis tegelijk en we moesten lachen... We gingen naar boven en ik deed mijn pyhama aan louis had al de pyhama aan gedaan en stond er verstelt van.. Louis kwam binnen...
(Pov louis)
Ik kwam binnen ik dacht dat ze al haar pyhama aan had maar dus niet ze stond nu alleen nog maar in bh en onderbroek ik deed mijn mond open omg SEXY!! (Fluit!) lou doe je mond dicht anders vang je kamervliegjes.. Zei Melissa..! Ik lag al in bed en Melissa moest haar tanden nog poetsen ik was een boek aan het lezen over wortels!
Melissa kwam binnen en ze sprong op mij en belande dus op mij ze viel der bijna van af en dus pakte ik haar op en gelukkig viel ze niet ze kwam net niet met haar hoofd tegen de grond dankje lou je ben mijn held!!! I love carotts!! Zei ik heel hard me toooo!! Wacht hou je ook van wortels??? 'Ja heel erg mijn favoriet groente... Mijne ook zei ik !.. Hahaha melis lag op mijn borst en ik zei slaap lekker sunshine <3    Jij ook babe zei ze omg ze noemde me babe ik voel me zo blij als ik met haar ben ....
( de ochtend ) ( pov Melissa )
Ik werd wakker en zag dat louis nog langs me lag ik keek hem lang aan en maakte snel een foto niet mij aan staren babe ik moest lachen en keek naar de foto die ik had gemaakt omg cute !! Wat is er zei louis nou ik had een foto van jou gemaakt toen je sliep.
(Pov louis)
Ze zei ik had een foto van jou gemaakt en keek op laat eens zien?! Oke zei ze ben ji niet cute hier op de foto??? Hahaha nee zei ik je wel joh hahaha oke zei ik hahaha terwijl ik al had aangekleed en melis ook.we gingen we naar beneden en zagen niall en Liam ze waren al wakker en ze zeiden goeiemorgen tortelduifjes we blooste ( we werden knal rood ) we gingen aan tafel zitten en we gingen eten. Melis ik heb een verrassing voor je het kado komt later pas eigelijk maar ik wil het je nu zeggen zei ik.. Ze keek me verbaast aan.. Vertel vertel! Zei ze.
Nou ik ben naar het weeshuis gegaan en heb gevraagt voor van iemands zijn telefoon nummer en de mevrouw zei dit is HAAR telefoon nummer dank u wel ik belde een meisje op en vroeg iets aan haar of ze even lang wou komen en ze ze is geadopteerd door een mevrouw zei ze en ik moest de groetjes doen van haar... Wie is dat meisje?? Vroeg Melissa. Nou ze heet Naomi ! OH MY CAROTTS!!! Carotts!!! Zei ik iedereen moest lachen! Omg Naomi omg wat leuk.
(Pov Melissa)
Omg Naomi ik kan eindelijk Naomi weer eens zien eindelijk! Hoe laat komt ze vroeg ik?? Ze komt om 15.oo.. Zo louis. Echt dat is al over 'n uur !!! Omg ik moet me snel opmaken.. Ik ging snel naar boven en pakte snel mijn make-up tasje ik pakte mijn ailiner en deed een dun laagje op mijn ooglid daarna deed ik mascara op. Snel nog een beetje lippenstift op.. Ik liep weer naar beneden wat ben je mooi zei louis.ik blooste en zei dankje ... Over een kwartiertje kwam Naomi. Ik hoorde opeens de bel (ding dong) ik deed open en zag Naomi staan en gaf haar meteen een knuffel. Heey meid hoe is het met je zei ze echt super !! Zei ik kom binnen dankje melis. Dus... Je bent door een vrouw geadopteerd ... Jep klopt ... Zullen we vragen of je bij ons mag wonen ! Zei niall .. Jaaaaa!!!! Zei ik en Naomi tegelijk. Dat zou echt super mega vet zijn!! Zullen we dan even bellen naar je moeder ... Ja oke ...
Niall belde de vrouw op en en zei... (Pov niall)
goeie middag umm ik ben de vader van jou dochter vriendin daarvan. Ja... Zei die vrouw en ik vroeg u namelijk af of ik Miss haar over mag kopen want ik heb een perfecte Adopty ouder voor haar... Jaaaa tuurlijk mag dat ik wou al maanden van haar af zijn!! Dat zeg je toch niet over een super lief en aardige meisje!! KUT wijf!! En ik hangde op
(Pov Naomi)
En wat zei ze.... Nou je ... Mag bij ons blijven ..! Je mag hier komen wonen!! Jessss!!! Zei ik waar moet ik vanavond eigelijk slapen dan eigelijk voor eeuwig en altijd!!
(Pov niall)
Wacht ik weet een super leuk idee als we nou een slaapparty houden?? Jaaaa vet zei iedereen!! Dan gaan we omzet matrassen dan op de grond neer leggen. ( 7.oo) zullen we dan maag beginnen....! Jaaa!
(Pov Melissa)
Iedereen ging naar boven en pakte Ze'n eigen matras we hadden er precies 7 matrassen Naomi en ik hadden de laatste 2 matrassen. Dus we stonden voor de trap en ik zei denk jij wat ik denk... Achtbaan!!! We deden de twee matrassen Op elkaar en gingen er op zitten.. Ze deden een beetje naar voren leunen dat we naar beneden gleden.. Ik kwam met mijn hoofd tegen haar hoofd en we moesten heel hard lachen de jongens schrokken zich dood!! Sorry dat we jullie lieten schrikken !! Maakt niks uit babe zei louis ... ( 10.oo). We hadden al vanalkes klaar gelegd ships snoep weet ik veel wat drinken.. En de matrassen.. 

Alweer een lang stuk hoop dat jullie het leuk vonden! <3 Xx Melissa

Adopty by niall horan &lt;3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu