Chanyeol bu arala biraz nakit paraya ihtiyacı vardı. İş bulamadığı için şimdi yeteneğini kullanması gerekiyordu. Saat akşam 11'e yaklaşırken dışarı çıktı ve bir yer bulup oturdu. Gitarını çıkarttı ve şarkı söylemeye başladı. Birkaç kişi çoktan durup onu izlemeye başlamıştı bile. Gülümseyerek şarkısına devam etti.
O sırada tam önünde bir çocuk durdu ve onu video'ya çekmeye başladı. Tabiki de bu çocuk Baekhyun'dan başkası değildi.
Kalabalık çoğalmıştı önceden gelenler gitmişti ama Baekhyun yerinden bile kıpırdamamıştı. 12.30'da Chanyeol kalkarak evine yol aldı.
Bugün iyi bir iş çıkardığını düşünüyordu. Kazandığı paraya bakarak gururlandı.
O sırada Baekhyun çektiği video'ya bakarak gökkuşağı kusuyordu. Hayran hayran çocuğa bakıyordu.
#~~~~~#
Akşam Chanyeol yine aynı saatte geldiği yere geldi. Gözleri O'nu arıyordu. Nefes nefese geldiğini görünce yüzüne sıcak bir gülümseme oturdu. Çocuk direk telefonunu elinde aldı ve video çekmeye başladı. Gariptir ki videosunu O çocuktan başka kimse çekmiyordu. Onu izleyen kalabalıktan gelip, "Oppa, çok yakışıklısın.", "Fotoğraf çekilebilirmiyiz?" , "Sevgilin var mı?" diyenler oluyordu. Yine saat 12.30'sa kalkıp evine gitti.
#~~~~~#
Rutin olarak her cuma ve cumartesi Chanyeol oraya gidip gitarıyla şarkı söylüyor, Baekhyun'da onun videosunu çekip eve gidince feelsler geçiriyordu. Baekhyun Chanyeol'u gördüğünde beyni uyuşuyor, ona bakmaktan kimseye bakamıyor ve herkesin tabiriyle karnında kelebekler uçuşuyordu. Chanyeol'da onu her gördüğünde kalbi maratona koşarmışçasına hızlanıyordu.
Chanyeol istediği parayı elde etmişti. Şimdi sadece eğlencesine daha doğrusu Bacon'u göremeyr gidecekti. Evet ona taktığı isim buydu; 'Bacon'.
Chanyeol her zamanki saatinde her zamanki yerinde gitarını çalıp şarkısını söylüyordu ve Baekhyun'da her zamanki gibi onun tam karşısında duruyor ve her zaman ki gibi video çekiyordu.
Chanyeol 'Justin Bieber-As Long As You Love Me' çalmaya başladığında Baekhyun şaşırdı. Çünkü Baekhyun'un en sevdiği şarkılardan biriydi.
Kendini tutamadı ve Chanyeol'un yanına oturdu. Chanyeol ilk başta afallasada düzeldi ve birbirlerine bakarak şarkıyı söylemeye başladılar.As long as you love me [3x]
We're under pressure,
Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together,
Smile on your face even though your heart is frowning (frowning)
But hey now (hey now), you know, girl (know girl),
We both know it's a cruel world
But I will take my chancesAs long as you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)I'll be your soldier,
Fighting every second of the day for your dreams, girl
I'll be your Hova
You could be my Destiny's Child on the scene girl
So don't stress (don't stress), don't cry (don't cry), we don't need no wings to fly
Just take my handAs long as you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
street music " chanbaek oneshot
Short StorySadece birkaç haftalığına para kazanmak için sokakta gitar çalıp şarkı söyleyen Chanyeol ve her zaman onu kaçırmadan izleyen Baekhyun. *Bütün haklarım HunHan'ın couple bileziğinde saklıdır. :'')))*