Sensiz Kaç Gün Yaşarım ?

89 4 0
                                    

Aşk bir anlamda sarmaşık demek . Sarmaşık koskoca ağaçları cepe çevre sarar , onun dış dünya ile ilişkisini keser ve sardığı ağaçları bir süre sonra kurulursa , aşk da sardığı kişiyi çevresinden koparır ve bir süre sonra o ağaç gibi kurur ..

Kalp ağrır mı sevgilim ? Evet ağrır hem de öyle bir ağrır ki Ne bir ilaç ne de bir el çare gelir . Kırık bir kalple yaşamak zorunda kaldığın da anlıyor insan . Her çırpınışın da nasıl da batıyor bir bilsen . Kalbine saplanan kırıkları kiminle paylasabilirsın ? Kim anlayabilir ki acını ? Herkez senin yaşadığını sanır ama her gün bin defa , her nefes alışında ve kalbin her pompalamasında ölüyorsun .

Şimdi karşıma çıksan geçen gece gelir aklıma beni ilk öptüğün an . Nefesimi kesip kalp atışlarımı değiştirdigin an . Senin dudaklarından yalan dahi dökülse benim aklıma gerçekmiş gibi düşüyor . Hafızam sadece seninle dolu . Aynı zaman da yüreğim de . Seni tanıdığım gün muhtemelen hayatımın en güzel tarihiydi . Senden öncesi var fakat sonrası yok . Onlar 15 yaşında yaşanmış çocukça şeyler . Şu an 18 yaşındayım ve aşkı şimdi yaşadım ben seninle . Geçmiş den hiç bir iz bırakmadın aklım da . Hayallerinle ve kendinle doldurdun geleceğimi . Vefakar yüreğim sana ne de çabuk gönül bağladı . Gitme sevdicegim gitme . Inan bana ve sevgime . Şimdi düsünür oldum ben sensiz nasıl yaşarım diye ?

Zaman geçse de kaybolmuyor gözlerin ve inan her an her saniye daha da büyüyor hayalin . Varlığını bilmiyorum lakin yokluğun bile ısıtıyor içimi , ben sendeyim , sen içimdesin . Binlerce kez tövbeler olsun asla ihanet etmem ben yokluğuna .

Seninle asla olmayacağımızı ikimizin de başka dünyaların insanı olduğunu söyleyip durdular fakat aldırmadım . Seni unutmak mı ? Aklımdan bile geçirmedim . Ben eksiğim , diğer yarım sensin .

Başkasıyla görünce çene kaslarım istemsiz olarak kasılıyor , tuvalete gidip duvarları yumrukluyorum . Kokunu bir kez çektim ya içime , saçların burnumda olmadan nefes alamıyorum . Gözlerine bakınca içim titriyor , birlikte sigara içiyoruz ya ? Üstüne kül dökülünce ellerimle silkeliyorum üstünü , adeta çocuğummussun gibi . Hani yaptığım bütün sebeklikler var ya , hepsi sen gül diye . Haklısın seni sevmiyorum bu başka bir şey .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sev BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin