Væggen

396 20 13
                                    

der var gået en uge siden du ved, da Ani og Zayn du ved... Kyssede. jeg var så sur på Ani, hvordan kunne hun gøre det mod mig? Hun vidste at jeg var vild med Zayn. Jeg kunne ikke tilgive hende efter dette, ikke engang Zayn og ja'er jeg ved godt at jeg sagde at jeg altid ville kunne tilgive den dreng. Men denne gang, var jeg ikke så sikker mere!

Vi var i april måned, det var mandag og jeg gik på stien, på vej til skole. Da jeg nåede til skolegården ringede klokken og det betød at jeg kom forsent.

Men det var jeg ligeglad med. Entelig var jeg ligeglad med næsten alting, skole, venner, familie.

Da jeg ankom til klassen, gik jeg stille ind og satte mig hos Tina og Michael.

Vi havde et stort emne i skolen, Vi skulle lave en avis. Jeg var så sat sammen med Tina og Michael, på vejr-holdet. Vi havde lavet et super godt stykke arbejde, det så bare super professionelt ud. Som i en rigtig avis, vi havde gjort meget ud af det... Eller de havde lavet et godt stykke arbejde, jeg havde bare sat ved siden af og kigget ud i luften, i min egen lille verden.

Endelig det ringede ud til frikvarter! Jeg skyndte mig ned i kælderen, til det lille rum. Ja der hvor mig og Zayn du ved ja'er. Det snakker vi ikke om... Jeg sad altid der nede med slukket lys. Så kunne jeg lukke mig selv ud af den rigtige verden og ind i min egen. Jeg sad og kiggede på Instagram. kedede mig meget..

Lige pludselig åbnede døren og en person kom ind i rummet. Lukkede og låste døren efter sig. Jeg kunne ikke se hvem det var. Da jeg ikke havde tændt for lyset. Eller nå ja, jeg var jo så dum at glemme at låse døren, hvor er jeg dog dum!

Lyset blev tændt og jeg fandt ud af hvem det var, det var Zayn.

"Hej du, jeg tænkte nok du var der." Sagde han, med en rolig stemme.

jeg havde lyst til at gå, flygte hvis du forstår. Men det ville være barnligt, så jeg hold ud.

"mmm." Sagde jeg bare ligeglad og kiggede ned i på min mobil.

"du ved det der til festen ikke, det betød altså ikke noget!" Mumlede han hurtig.

en tårer løb ned af min kind. "Det så da ellers ud som om i mente det.."

"hvad med vores dans?"

Årh nej flere tårer løb med af mine kinder nu.

zayn satte sig ned ved siden af mig og tørede tårerne af mine kinder

"Hvorfor græder du?" spurgte han stile og genert .

"hvad med vores dans, Eller vores kys?"

han rykkede sig tættere på mig, kiggede mig dybt ind i øjnene.

Arhh nej det blik kendte jeg! Det timede ikke godt.. Ihvertfald ikke nu!

også skete det han rykkede helt tæt på og vi kyssede, så intenst så lækkert. Hans bløde fine læber på mine. Det kunne ikke blive bedre nu!

Han trak sig. Jeg kiggede på ham og satte mig så på hans ben. Han tog mig forsigtigt på hofterne og rykkede stille tæt hen til mit øre.

"Denne her væg betyder alt for mig, lige som dig." vidskede han ind i mit øre.

jeg smeltede inden i, Det var så sødt det han sagde. han mente det vidst helt seriøs. Så vendte tilbage til vores kys, vores dejlig kys!

intet kunne stoppe os nu. Ingen tanker, ikke nogen som helst og det var for en gangs skyld rart! Jeg tænkte ikke engang på Mika, Ani eller Kim og Helen!

alt var perfekt!

men så skete det.

klokken.

ja klokken.

Den ringede.

klokken ringede hvor kunne du, klokke helt ærligt!

vi rejste os op fra gulvet og vi rettede på vores tøj. Så gav vi lige hinanden et hurtigt sidste kys

og gik op mod klassen.

Da vi nåede til gangen, stoppede jeg bragt op og kiggede ned i gulvet.

Zayn var gået et stykke, før han opdagede at jeg ikke var på han højre side mere. Da han opdagede det gik han tilbage og så spørgende på mig.

" Kommer du med?" Sagde han stille og kiggede på mig.

jeg kiggede op på ham "Hvad så er det så os nu?"

hans øjne begyndte at lyse og et smil bredte sig på hans læber! "Det er op til dig, det er hvad du vil!" Sagde han med en dejlig behagelig og rolig stemme.

***

---------------------------------------------

Det var vist ikke meningen! Hvad tror i der sker efterfølgende? Vil Alice og Zayn være sammen?

Plizz like share og commenter så er i super søde!!❤

Only youWhere stories live. Discover now