1. Plictiseala de sambata seara

112 1 2
                                    

Si, iata-ma, o fata frumosa in pat, calduros si satisfacator sub plapuma de bumbac, uitandu-ma la nu stiu ce documentar stupid pe televizor. As schimba canalul, dar tortul de inghetata din fata mea nu m-ar lasa sa îmi folosesc mainile la altceva decat la infulecat bunatatea cea rece. Nopti ca acestea sunt rare, ba chiar, nu m-as fi asteptat ca cineva sa vina acasa pana dimineata. Asta e ceea ce a facut sunetul usii de la parter deschizandu-se să fie asa de alarmant.

Panica ma loveste ca un tren, incet ma strecor de sub plapuma, varsand inghetata peste covorul curat de pe podea si deschid silentios dulapul de langa pat. Aud pasii, grei si indiscreti, parca vrand sa fie remarcati. Gafaind, iau lingura pe care o tocmai foloseam pentru a avea o noapte relaxanta. Pasii devin din ce în ce mai zgomotosi, ma strecor în minusculul spatiu care mai era în dulap si inchid ușa, tocmai ce strainul deschide usa dormitorului.

Arunc o privire printre usi, si observ ca fata lui imi parea cunoscuta, dar nu imi pot da seama unde l-am mai vazut. El vede inghetata varsata si se uita prin imprejurul dormnitorului. „Alo?" striga acesta, cu un ton nu amenintator, dar am mai facut greseala asta inainte. Niciodata, fara a conta circumstantele, nu increde prietenie în vocea cuiva.

Se uita sub pat. La naiba, el cauta pe cineva. Imi trag sufletul, si incep sa indoi lingura inainte si inapoi, sperand sa se rupa si sa-mi fac un mijloc de aparare. Se rupe, dar s-a si auzit, barbatul isi intoarce capul si incepe sa vina inspre dulap. Tremur. Te rog nu-l deschide, te rog nu-l deschide, te rog nu-l deschide! Usa s-a deschis brusc, si ma vede. Tipam simultan de frica si surprindere. Fara a da inapoi, ma arunc asupra lui si incep sa-l injunghii cu varful ascutit al lingurei. El tipa de durere, dar nu ma opream. Ii strapung gatul si pieptul, din nou si din nou, până ramane fara miscare.

Plang in dezgust si alerg cat mai departe de casa. Am mers pe strada pana am considerat ca eram destul de departe. M-am asezat jos pentru un moment, expir puternic inainte de a-mi recupera calmul. Mi-am scos telefonul si am deschis Twitter-ul, cautand #party. Speram ca de data asta, sa gasesc o casa al carei proprietar nu minte când spune că va fi plecat toată seara.

 Horror StoryWhere stories live. Discover now