17

403 27 2
                                    

Pov Linda
Ik kijk op en zie dat Kevin binnen komt lopen. Samuel gaat door.

'Toen je een slok nam werd je al een beetje wazig en reageerde je minder snel. Ik dacht dat je gewoon moe was dus ik zei drink je drankje op dan gaan we. Je knikte sloom ja en dronk dat glas in een keer leeg. Je pakte je jas en trok hem aan. Voordat je hem dicht deed, viel je neer op de grond. Ik hoorde mensen schreeuwen en naar de bad toe rennen en toen zag ik dat je daar lach. Ik tilde je op en ik ben meteen naar het ziekenhuis gegaan en belde Kaj. Die drie zijn meteen naar het ziekenhuis gekomen, maar jij was nog steeds niet wakker. Ik wist niet wat ik moest doen, het enige wat ik deed was rijden, heel hard rijden en we waren binnen vijf minuten bij het ziekenhuis. Toen we er waren moesten we meteen mee naar een kamer en daar werd je neergelegd. Je kreeg een zuurstof kapje op en toen werd je wakker. En daarna zijn we naar huis gegaan.' Ik kijk hem vragend aan. 'Wat was er dan met me? Hoe kan het dat ik niks meer weet, en dat ik gelijk naar huis moest toen ik wakker werd?' 'Er zat alcohol heel veel alcohol in je drankje en drugs.' Wat?! Drugs? Ik kijk Samuel geschrokken aan. 'Drugs?' 'Ja, maar ze hebben je een spuitje gegeven met medicijnen zodat je er geen last van kan krijgen.' (Weet niet een of dat bestaat lol) Ik kijk geschrokken naar Samuel. Hoe dan?

'Samuel ik heb een broodje voor je geb-. Sam waar ben je?' 'Hier mam' 'Wat doe je in de logeerkamer?' De moeder van Samuel komt pratend binnen. 'Maar zoals ik al zei, ik heb een broodje gebakken. Ik ga even boodschappen doen dus ben je even alle-' Ze stopt met praten wanneer ze mij ziet zitten.

'En wie hebben we daar?!'

Ik ga iets nieuws doen.
Bij 5 votes een nieuw deel.
Love xxx
💕✨

Samuel leijten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu