!!!...TELEFON SAPIĞI...!!!

113 9 5
                                    

Slm kısa kesiyorum umarım beyenerekbokursunuz..:))))

İyi okumalar...!!!!!

Okul yarın açılıyor.Ben ise eski okulumu arkadaşlarımı özledim.Aman özlemiyim sanki arayıp sordukları vardı.

İnsan bir arar hal hatır sorar.Bir ödemeli atar ama o da yok.Yok arkadaşım yok.

Günümün çabuk geçmesi için bir şeyler yapmalıyım.Ne yapsaam ne yapsaaaaamm.Offf bilmiyorum.

Odamdan çıkıp oturma odasına gittim.Film izliyim yapacak başka bir şey bulamadım.

Yürüyüp film dolabının yanına gittim.Bir kaç saat film seçmektense elime geleni izlerim daha iyidir.Demi yaaniiii.Kankicampiler.;))

Korku filmibolan tarafa gittim.Korkuyorum ama eylenceli geçiyo yaniii.

Elime gelen ilk korku filmini alıp.Adına bakmadan başlattım.

İlk sıralar film sıkıcı gelsede daha sonra korkunçlaştı.Evde tek başıma olduğum için korkmuştum.Tam kızın arkasından siyah bir şey gelip kızın boğazını kesiyodu.Kız bağırırken bende birazcık bağırmış olabilirim.

Dayanamadım.Kumandayı alıp hemen filmi kappattım.Işıkları açtım.Susadığım için mutfağa gidip su içmek istedim.

Mutfağa gitmek için ayağa kalktığımda.Kapı çaldı.Bağırmamak için kendimi tuttum.Korktum.Bir daha korku filmi izlemicem bende yan etki yapıyo yaaa...Bunun üzerine söz veriyorum.

Kapıya yavaş yavaş yaklaşıp kapıyı açtım.Karşımda kimi göreyim.Kardeşim yani kız kardeşim Gülsüm.Onu içeriye alarak salona geçtik.

Gülsüm "Eee naber abla nediyon burda tek başına.Bak bana sakın korku filmi izlediğini söyleme.İzlemedin demi????"

"Geç kaldın az önce izledim.Çok korkunç olduğu için kapattım."

Nedense çok mutlu görünüyo.Acep ne oldu????Bunda bir iş varda hadi hayırlısı.

Gülsüm "Yaaaaa bensiz nasıl izlersin abla yaaa...Offf....Çok kötüsün."

"Yakındığın derde bak.Hem sen onu bunu boş verde ne oldu onu anlat."

Gülsüm "Offf..Abla sanane hem sen ne zaman bana karışır oldun????"

"Tamam be sormadım farzet."

Gülsüm "Neyse bu kadar çene yeter ben yatıcam çok yoruldum."

"Ben senden onun cevabını alırım.Neyse sen yat ben su içip biraz müzik dinlerim."

Gülsüm "Tamam.Görüşürüz yarın sabah ablaaaaam"

Mutfağa inip bir bardak su aldım.Yere bağdaş kurup oturarak suyumu içtim.

Ayağa kalktığımda telefonuma mesaj geldi.Mesaja bakmak için elime telefonu elime alıp mesaja bakacağım sırada bir tane daha mesaj geldi.Baktım.Bilinmeyen numara.Genelde bakmam ama....Çok meraklıyım ne yapıym.

Mesajda "Yarın seni tekrar görmek için sabirsizlanıyorum.Küçük tavşan."

Bu kişi kim ve neyden bahsediyor.Ben tatilden berli evden çıkmadım ki.Gülsümde öyle.Beraber bir alışverişe çıkıp dolaşırız.

Diyer mesajda "Yarın okul çıkışı seni kapıda beklicem."

Yaaa noluyo.Galiba yanlış numaraya atıyo mesajı atan kişi.Dememle bi tane daha mesaj geldi.

Mesajda " Yanlış kişiye atmıyorum mesajı.Sana attığimdan eminim küçük tavşan."

Sinirle ve meraktan dolayı ana avrat düz sövüp bir de mesj attım.

"Her kimsen benden uzak dur yoksa.Yoksasını sen düşün telefon sapığı." diyip telefonu masaya koydum.Bir tane daha mesaj geldi.

"Ben senin telefon sapığınım.Başkasının deyil.Bu arada ne yaparsın çok merak ettim.Söylesene"

Harbiden ben ne yapıcam.Neyse sonra düşünürüm.Sinirden telefonu kırasım geldi.Ama bir yandanda korkuyorum.En iyisi telefonu kapatmak.Telefonu kapattım.

"TESADÜF MÜ?? AŞK MI??"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin