Continua sa ma sarute din ce in ce mai adanc si lacom, pana cand ma lipeste cu spatele de cabina de dus. Incepe sa-mi mangaie coapsele si sa ma stranga de ele. Ma ia in brate ca pe o mireasa si ma intinde pe pat unde continuam sa ne sarutam. Nu as vrea sa ne oprim niciodata din ceea ce facem acum dar, constiinta imi aminteste ca inca sunt virgina si il opresc cand observ ca incearca sa-mi desfaca prosopul.
- Jimy, nu sunt inca pregatita, te rog!
- Stai linistita, bine? Nu iti fac nimic.Spre surprinderea mea il cred si incep sa-l sarut din nou, el continuand asta pe gatul meu, lingand, muscand si sugand. Imi desface prosopul si coboara spre sani, acestia raspunzand involuntar la atingerile lui. Ce tradatori. Incepe sa se joace cu ei si chicotesc cand vad ca se linge pe buze. Il las sa continue pana cand un ciocanit in usa ne face sa ne oprim.
- Dragilor, pot sa intru?
Fug repede in baie si ii fac semn lui Jimy sa-i dea voie sa intre.
- Unde e Jess?
- In baie, doamna.
- Ok atunci. V-am adus ceva dulce, poate aveti pofta.
- Sigur, multumim.
- Oh, te rog spune-mi Katy.
- Sigur Katy.Si a iesit.
Perspectiva lui Jimy
Ii spun lui Jess sa iasa din baie si moaca ei ma face sa pufnesc in ras.
- Iubito, de ce esti asa speriata? Esti rosie ca racul. S-a intamplat ceva?
Si ma abtin cu greu sa nu rad.
- Bine ca faci misto! Ce explicatie ii dadeai mamei daca ne gasea in pozitia de mai devreme?
- Stai linistita, stie si ea ce e ala sex, iubirea mea. Sa stii ca mama ta e foarte sexi in pijamalele alea.
- Esti un porc.Si o vad cum se intoarce cu spatele la mine asa ca hotarasc sa o iau prin surprindere cu o palma peste fund. Ii opresc mana cand observ ca vrea sa ma pocneasca din nou si o iau in brate.
- Mai vrei sa inveti sa conduci?
O vad cum face ochii mari si incepe sa tipe.
- Da, da, da!
- Haide am chef de lectii.Vad cum Jess invarte cheia in contact, dar observ ca icepe sa se panicheze. O scutur de cateva ori dar degeaba. Transpira si tremura. O mut repede pe scaunul din dreapta si pornesc spre spital.
- Jess, te rog reszista!
- Va rog ajutati-ma!
- Spune-ti domnule, ce s-a intamplat?
- Am vrut sa o invat sa conduca si s-a panicat, a inceput sa transpire si sa tremure. E in starea asta de 5 minute.
- Va rog sa asteptati aici. Ii vom face cateva analize si va vom da raspunsul. Voi avea nevoie de numele domnisoarei.
- Jessica Wesley.Doctorul pleaca din fata mea intrand in salonul in care acum i se fac analize iubetei mele.
Doamne, te rog sa fie bine.
Daca Jess pateste ceva nu o sa mi-o iert niciodata, a fost vina mea ca am urcat-o in fata volanului ala. Nu-mi vine sa cred cat de mult m-a schimbat fata asta in asa putin timp. Recunosc m-am indragostit de ea, de ochii ei, de buzele ei. Sunt un ticalos al naibii de norocos. Ii iubesc mirosul parului, iubesc modul in care se lipeste de mine cand ma saruta. Cred ca as innebuni fara ea.
Dupa o jumatate de ora in care am crezut ca innebunesc de grija ei, un doctor isi face aparitia cu un zambet pe fata.- Pute-ti intra. Domnisoara este inafara oricarui pericol.
Deschid usa usor si observ cum printesa mea se uita pe geam si plange.
- Domnule doctor, de ce plange?
- A avut un soc datorita caruia si-a amintit tot.Inghit in sec cand aud asta si intru in salon luand-o in brate.
CITEȘTI
Un Nou Inceput
Подростковая литератураAtunci cand totul pare sa fie ok in viata Jessicai, apare un nou tip in liceu care o intoarce cu totul pe dos. Jess este o fata cu un caracter nebun si cu o fire impulsiva care crede ca totul are un inceput planificat. Dar cand isi va aduce aminte c...