Uzun bir aradan sonra jdndncjx
Umut da benim için bitmişti. Güvenimi kırdı , zaten güven yoksa sevgi de yok. Mesaj atıyordu hala , cevap veriyordum belki ama sevmiyordum. Sevmekte istemiyordum. Bir sabah uyandım "Günaydın" yazmıştı , "Günaydın" yazdım ve okula doğru yürümeye başladım.
Bugün çok hızlı geçmişti , çünkü günlerden Cuma. Çıkış zili çaldı , İstiklal Marşı'nı okumak için sıraya geçtik. Bir de ne göreyim , gözlerimi alamadığım , güzel gülen çocuk. "Allah'ım neler yaratıyor , maşallah" dediğim an sınıftakilerin bana bakarak güldüğünü farkettim. "Yok bişey" deyip geçiştirdim. Tabii ki yemediler. İstiklal Marşı için müzik öğretmeni Mesut hoca mikrofonu eline aldı , "Eyvah!" Dedim çünkü yine götünü yırtıcaktı. Allah'ım ya şarkı söylerken de aynısıydı , kendini komik duruma düşürüyordu. İstiklal Marşı bitmişti.
Direk çocuğa baktım , tabii çocuk fame tanıyordum "Meriç Talha". Yazgı'yla birlikte yol aldılar , çocuk Yazgı'nın en yakın kardeşi çıkmaz mı? Malesef. Neyse ki bu beni ilgilendirmez , beni ilgilendiren çocuktu. Eve gider gitmez internet siteme girdim , anasayfasındaki her şeyi beğendim.
Mesaj sesi geldi "Meriç'ten yeni bir mesaj" heyecandan evi bir kaç tur atmıştım. Konuşmaya başladık;
"Teşekkür ederim :D "
" Önemli değil :D "
" Okulda gördün dimi ksjdxn"
"Evet ama seni tanıyordum nfnvjsbs"Öyle böyle konuşurken , okula çok sık gelmeye başladı , onu görünce gaza bastıysam aniden fren yapıyordum. Allah'ım bu ne tatlılıktır derken bana uzun süre baktı , tanımıştı galiba ve gülümsedi. Bende gülümsedim. Ordan uzaklaştım ve doğal olaraktan mal mal hareketler yapmaya başladım , bizim sınıftaki mallar beni izleyip izleyip gülüyorlardı.
"Çocuk kaçtı" diye bağırarak sınıftan çıktım. Oh be gitmemişti , bir köşeye oturdum sırf onu izledim. Yanıma bir hoca geldi "Kızım hadi içeri zil çaldı" biri de gelip içine etmese olmazdı zaten. O kadar hızlı geçti ki bugün eve gider gitmez mesaj attım.
"Ne güzel gülüyosun öyle be ^_^ "
"Tabii ne sandın ^_^"
"Kızlar seni kesti ama hep -_-"
"Kıskandın mı ^_^"
"Tabii ki hayır ben mi dkfnsj"
"Hı tabii , ben sizin okula mı gelsem ?"
"Bencede gelmelisin , kimseyi sevmemek şartıyla" dedim ve aramızda böyle bir hoş sohbet geçti.Uzun süre flörtleştik. Çıkma teklifi etti ve yaklaşık 3 hafta kadar çıktık ama bu da erkek değil mi , hepsi aynı amk. Buda güvenimi kırdı. Dediğim gibi "Güvenin olmadığı yerde sevgi de olmaz." ve bu hikayede başlamadan bitmişti.
Ben Meriç'le çıkarken Yazgı beni sevdiğini söylemişti. Ne demişler "Senden vazgeçtiğim gün bana aşık olacaksın".
Hayatıma kim girerse girsin Yazgı'yı sevdiğim gibi sevemiyordum. Çocuk bende bir etki oluşturmuştu. İlk aşkımdı. "İlk aşklar unutulmaz diye bişey yok eğer başka birine de aşık olmuşsan ilk aşk senin için bitmiştir çünkü ilki unutamasaydın başkasına aşık olmazdın." Ama malesef o ikinci kişi karşıma çıkmamıştı. Ben Yazgı'dan vazgeçememiştim ve bana benden vazgeçmeyeceğini söylemişti.
Yazgı'yla konuşmaya başladık o bana "Canımın içi" ben ona "Birtanem" diyordum. Perşembe günü son iki dersim bedendi. Tuvalete gitme bahanesiyle dışarı çıktı ve beni yanına çağırdı normal konuştuk tam giderken beni kendine çekip sımsıkı sarıldı. Uzunca bir süre bırakmadı. Tabiki de yüzümde güller açıyordu. Sonra hoca anlamasın diye sınıfa gitti. Hemen anlatmış sınıftakilere öküz ya :dd . Ben alt bahçedeydim ve onların sınıfının camı burdan gözüküyordu. Yazgı cam kenarında oturduğu için birbirimize bakıp uzun süre içten güldük.
1 ay boyunca çıkmadık ama her teneffüs sınıfa geldi. Sarıldı , öptü. Yaklaşık 2 gün önce ben onların sınıfına gittim ve beni dudağımdan öptü (vay teebiyesiz jsjd) habersiz olduğu için neye uğradığımı şaşırmıştım. Domates gibi kıpkırmızı olmuştum ama bir süre sonra geçti yine beni kendisine çekip sarıldı. Öküz ya hayvan gibi sarılıyordu.
Facebook ortamında falan konuşamıyorduk çünkü mesajlarıma cevap vermiyodu. "Neymiş sinirlenince tatlı oluyormuşum o yüzden sinir ediyormuş Allah Allah ". Ya evet Yazgı'yı seviyordum ama aşık değildim , eski duygu yoktu içimde. Yazgı yine benim güvenimi kırdı. Ama önceki birlikte olmamızdaki gibi üzülmemiştim çünkü eskisi gibi sevmiyordum.
"Yeniden güvenmek benim salaklığım olabilir ama yeniden güvenimi kırmak senin karaktersizliğin."
Uzun süre oldu geç geldi aslında yazmaya devam etmiyecektim ama yazasım geldi jdnfnxns