Prolog

303 52 38
                                    


        O rochie lungă din mătase albă, în contrast cu pielea măsline frumos bronzata de razele plăpânde ale soarelui, încerca să mascheze micile imperfecţiuni ale trupului  Kristenei Clark, ce la o vârstă de douăzeci și nouă de ani are o carieră împlinită ca şi creatoare de modă.

        După șapte ani petrecuți ca editor la o revistă de de modă, Kristen Clark debutase ca și creatoare de modă, dar încă mai avea vise. Se cutremură uşor uitându-se la imaginea reflectată în oglindă în timp ce își aplica rujul roșul, ultimul accesoriu al ținutei. Avea douăzeci și nouă de ani și era singura. Își petrece majoritatea timpului la birou, desenând schițe pentru viitoarele colecții sau călătorind prin toate colţurile lumii sau pe la simple prezentări de modă din Milano, Paris sau Londra. Apăruse de multe ori pe primele pagini ale ziarelor de scandal, pentru succesul dar și pentru comportamentul nebunesc pe care îl avea uneori.

     Se îndrăgostea greu, dar încă își dorea cu ardoare să-și întemeieze o familie, da caracterul și obsesia pentru muncă o împiedica să realizeze acest vis. Nevrând să se mai gândească la asta se retrase,  părăsind camera, lăsând ecoul tocurilor arginti să se audă în urma ei.

     Mașina o aşteaptă jos alături de cele trei prietene. Trecuse cu puțin de ora douăzeci, iar mașina neagră, porni în grabă spre balul de caritate, organizat pentru ajutoarea copiilor bolnavi și ale căror posibilității financiare sunt inexistente. Deși este catalogată drept o femeie rece și instabilă într-o relație datorită comportamentului său, are un suflet bun.

***

      Limuzina opreşte şi portiera este deschisă de către șofer. Cu părul făcut bucle, împletit sau printr-un coc clasic, fetele coboară strălucind, îmbrăcate în rochii care mai de care mai extravagante, toate din noua colecție a Kristinei.

      Nu durează mult și paparazzi dădu năvală asupra lor cu o mulțime de întrebări, de la simple curiozități, despre mâncarea preferată, la întrebări din viața intimă a fiecăreia. O întrebare care se aude mai tare îi atrage atenția femeii cu ochii caramelizaţi:

      — Doamnă Clark, dacă ar fii să alegeți între un soț extrem de frumos și unul bogat ce ați alege? 

     — Hmm..

    — Frumusețea se duce repede, dar un penthouse cu vedere la mare și un Bugatti negru, nu îmbătrânește niciodată, o întrerupse Nora.

    — Ce vrea să spună domnişoara Dunhan, este că... frumusețea este efemeră, la fel ca o păpădie, chiar dacă o ți doar în mână, după o vreme conținutul ei dispare.

     Zâmbind, Kristen răspunde la toate întrebările, sperând însă să nu se găsească cineva să o întrebe despre relația ei.

      — Domnișoară Clark, o ultimă întrebare. Când aveți de gând să vă căsătoriți? o întrebă curios un domn trecut de patruzeci de ani.

       —  Mă tem că nu vă pot răspunde, este o întrebare mult prea intimă.

      —  Atunci, v-ați gândit la un moment dat să vă împăcați cu fostul? încercă el să obțină un răspuns.

      — Serios? Ascultă aici ce zic, între doi foști iubiți există mereu o competiție, îi răspunse prompt tânăra.

       — Aceasta, însemnând... cine va avea un partener mult mai bun? întrebă curios jurnalistul.

       —  O, la naiba, nici vorbă. O competiție bazată pe... cine îmbătrânește singur, ca să nu spun direct cine îți petrece viața alături de câteva pisici și un câine șașiu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Două săptămâni de burlăcieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum