Capitolul 1

21 1 0
                                    

Buna ma numesc Anne, am 17 ani , am 1,60 , parul blond , ochii albastru inchis.
De curand m-am mutat cu parintii in Spania pentru ca acolo aveam probleme iar directorii firmei i-au trimis in aceasta tara.

Trrrrrr ! suna ceasul.
Ma ridic din pat si ma uit sa vad cat este ora. Era 7:40.

Anne haide. Esti gata? Doar nu vrei sa intarzii la scoala din prima zi.

Anne : Acuma mama. Nu intarzii.

Ma duc sa imi fac rutina zilnica, imi pregatesc hainele, imi iau o bluza mov cu roz, niste pantaloni de un albastru deschis ma dau cu un pic de rimel si un ruj de culoare roz pal.
Ma pregatesc sa ies dar inainte imi iau vesnici mei tenisi de culoare neagra.

Am urcat in masina cu mama. Ea se ducea la noul servici. Ma lasat la scoala. Era foarte mare. Erau multi liceeni care se holbau la mine.

Ma indrept spre intrare, acolo da peste mine un bou care ma trantit pe jos. Da asa e am facut contact cu scarile. Uffff!

Anne : Ce e cu tine? Nu stii pe unde mergi?

El : Scuza-ma frumoasa domnisoara lasa-ma sa te ridic!

Ochii mei au facut contact cu ochii lui, de un albastru deschis, stateam de cateva minute si ne holbam unu la altu .
Arata asa de "so cute". Era inalt, mult prea inalt fata de mine. M- gandit sa rup tacerea .

Anne : Bun deci pentru inceput esti un prost! Iar in al doilea mod ca sa iti accept scuzele doar daca imi arati cabinetul directorului.

El : Ma cheama ...

Necunoscuta : Il cheama Lucas si nu e de nasult tau asa ca da-mi voie sa imi iau iubitul!

Lucas : Scuze nu pot sa te duc! Ma revansez promit.

Anne : Am inteles , chiar nu este nevoie. Are ea mai mare nevoie de tine decat mine ...

Lucas : Ne mai vedem, pa Anne!

Perspectiva Aneei:

Doamne ce scorpie, se potrivesc de minune, l-am salutat si am facut stanga imprejur si am plecat! Era asa de dragut, frumos, ba nu nu e frumos , ba da iti place de el, ba nu .... of constiinta proasta.
Mi-am continuat drumul si am ajuns la cabinetul directoarei. Am batut si am asteptat raspunsul
ca sa pot intra.

Anne : Buna ziua doamna Rose , sunt eleva noua transferata de la liceul Hight School din Anglia.

Rose (directoarea) : Buna ziua domnisoara Anne. Incantata de cunostinta. Am auzit de la fosta scoala a ta ca se mandreau. Ca nu esti orice fata si ca inveti bine. Ma bucur sa am o astfel de eleva in acest liceu , este o onoare.

Anne : Multumesc doamna Terrie.

Astept sa imi dea codul de la dulap si orarul apoi am sa ma grabesc sa ajung la ora ca nu vreau sa intarzii macar azi.
I-am multumit inca odata, dau repede o privire pe orar si ma grabesc sa imi iau cartea de matematica . Pff! nu aveam chef de nimica pentru ca imi statea mintea la acel baiat dragut.

Perspectiva lui Lucas :

Imi pare rau ca nu am condus-o , avea nevoie se vedea ca e dezorientata. Trebuia sa vina Angela sa imi strice combinatiile cu .... stai nici macar nu imi aduc aminte sa fi spus numele ei . Ma duc spre clasa , aveam matematica cea mai urata si nesuferita ora .
Intru in clasa si o vad pe domnisoara frumoasa adormita . Am observat ca se uita cu coada ochiului la mine .

Povestea vietii meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum