"Sen kimsin lan?"
"Ya yanına gele bilir miyim diyecektim.Kusura bakma seni kızdırmak istememiştim."
"İyi gel.İnşallah aklından abuk subuk şeyler geçmiyordur!"
"Yok canım yeminle kötü bir niyetim yok.Bende buraya yeni taşındım.Babamda burada işini devam ettirecek."
"Hımm.Bende çocukluğumdan beri buradayım.Çok güzel yerdir burası.Büyük şehir olmasına bakma."
"Anlıyorum.Benim artık gitmem lazım.Tanıştığımıza memnun oldum.İyi günler..."
"Bekle!İsmini söylemedin bana.Bende lafa balıklama atlayınca isimlerimizi öğrenemedik."
"Berrah."
"Bende Onur."
Eve geldiğimde hemen pijamalarımı giyip kardeşimle film seyrettik.Tam o sırada annem geldi.Yüzümüze bile bakmadı sağ olsun!Filme veremiyordum kendimi o çocuğu düşünmekten alı koyamıyordum kendimi.Sanki o bakışların altında başka bir şey yatıyordu.Daha derin şeyler.Onu düşününce kalbim çarptı.Of Berrah kendine gel!Sana ne oluyor kızım!
"Ablaaa,ablaaaa"
"Heee kızım ne bağrıyorsun başımın dibinde?"
"Ya abla sen burada mısın?Beni duyuyorsun dimi?"
"Tamam ablacım.Yok bir şey hadi gel filmi izleyelim.Ay dur bir dakika anemle konuşuyor musun?"
"Yok abla!Ben onu öpüp koklamak istiyorum ama o benden tiksiniyor sanki.Artık gerçekten bunaldım bende onun evladıyım değil mi?"
Ona ağlar bir şekilde
"Yok yavrum anne bu aralar çok yorgun.Bizim yapacak bir şeyimiz yok."
"Ablacım sen burada dur ben geleceğim tamam mı?"
"Ya sen ne biçim bir insansın! Bak bize annelik yaptığın yok.Kapanıyorsun odalara her gün.Ya senin çocuklarınız biz düşmanların mıyız biz ya?Bak gör eserini çocuk aşağıda annem benden tiksiniyor diyor.Sen bunu küçük bir çocuğa nasıl söylettirebiliyorsun ha!Bak ben her şeyin farkındayım o lanet olası adamın bizi nasıl bırakıp gittiğinin,seni nasıl aldattığının,kumar oynadığının,her şeyin tamam mı?Her şeyin.Fakat ben ne yapıyorum ayakta dimdik duruyorum senin yapamadığın şeyi ben yapıyorum kardeşime anneliği.Sen hayattaki zorluklara karşı ayakta durmayı seçmeyen,çocuklarını düşünmeyen bir annesin.Ya senin ancak adın anne tamam mı?Bana acımıyorsan şu çocuğa acı en azından onun nasıl bu yaşta yıprandığını görmüyor musun?Ama nafile ben sana bunları söylesem ne yazar söylemesem ne yazar?Sen bu lafları anlamayacak kadar acizsin tamam mı?"
Şuanda benim üstüme düşen ceketimi alıp evden çıkmaktır.
"Abla gitme!"
"Ablacım geleceğim sen merak etme."
Yanağına kocaman bir öpücük kondurup dışarı çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eger ERKEK olsaydım ...
RomansaEğer erkek olsaydım,anlayabilirdim sanırım.Bir kızın bir aşka nasıl tutunduğunu.Ama sen sadece bir erkeksin