Brooklyn pov.
"Skylar, men bare kall meg sky" Sa hun hyggelig og smilte stort.
"Sa hvilken klasse skal du begynne i?"
" 1 vgs klasse C" sa jeg i respons.
JOHO gauler Sky i gangen.
"Vi går i samme klasse VI TO VI TO" gauler Sky enda høyere.
Jeg hysjer litt på henne og hun begynner bare og le ide vi fortsetter mot klasserommet (som seff Sky må vise meg jeg er ny.),
"Så hvordan er skolen så langt da, Brook?"
"Nja, har ikke sett så mye ennå, men den er vel ok, Sky." Svarer jeg henne kjapt. Men utelukker møte med tullingen.
Vi begge begynner og le.
Kanskje det ikke var så vanskelig og finne nye venner allikavel...
"Er du klar?" Spør Sky.
Jeg nikker sakte i respons.
1-2-3
Sky trykker håndtaket forsiktig ned.
Mange, da mener jeg ALLE øyner retter seg mot oss i det døren åpner seg.
Læreren snur seg mot oss.
En liten rund mann med brillene helt utpå nesa og nesten ikke noe hår på hode.
"Så hva er grunnen til at dere er sene da, damer" Spør han og måler meg, han stirrer på meg...
Han stopper ved brystene og et så lite glis sprer seg hånlig utover munnen, stort nok til at jeg kan se det.
Jeg føler det blir veldig ubehagelig i det lille rommet.
Sky merker det og steller seg foran meg.
" ehm.. Brook... Nei jeg mener Brooklyn er ny så jeg viste henne rundt." Sier hun forsiktig.
"Åja.. Ja kan du fortelle litt om deg selv da Brooklyn." Sier læreren med et glis.
" dette klarer du hvisker Sky før hun tripper ned til plassen sin."
Jeg puster inn og ser utover klassen.
"Uumh.. Ja jeg heter Brooklyn Brien og er 16 år og jeg har en bror som heter Lukas som er 18 år" mumler jeg.
"Noen spørsmål til Brooklyn" hever stemmen til seg til læreren.
Noen få hender rekker seg i været.
" ja Didrik?"
En dritt-hot gutt da mener jeg DRITT-hot gutt altså, hvis du skjønte det..
Brunt rufsete hår.. Ånei.. Vent jeg sjekket akkurat ut naboen min. Den tullingen altså!
Didrik skulle til og si noe, men jeg avbrutte han ved at en liten latter smalt ut av munnen.
Serr liksom han har bad-boy still.
Måtte nesten le meg i hæl, haha omg den så jeg ikke komme.
Didrik ser på meg med et spørrende blikk egentlig litt hardt, men det mykner ide blikket mitt setter seg i han.
Det går tusen fyrverkeri inni meg.
Noe jeg aldri har opplevd før.
Aldri.
Skulle nesten tro det var ekte kjærlighet, men ærlig talt jeg kjenner han ikke kanskje han er badass eller kanskje bad-æss (?) Jeg er liksom ikke forelska i en tulling? Eller hva...?
Haha... LOL
Læreren kremter, skulle nesten tro han ble sjalu.
Haha håper virkelig ikke det.
" Er du singel?" avbryter Didrik.
"Nei" svarer jeg ganske kjapt tilbake.
Han stirrer tomt på meg, nesten litt trist.
Læreren ber meg sette meg på den ledige plassen bakerst.
Ide jeg passerer forbi Didrik hvisker jeg i øret hans.
"Jeg kødda"
Jeg kan føle blikket hans i nakken når jeg snur meg rundt mot plassen min.
Som tilfeldigvis var bak Didrik.
Han snur seg rundt og gliser til meg.
" Det blir du nok ikke lenge" hviske-roper han.
Tilfeldigvis merker læreren det å Didrik får gjensittning, men ikke jeg mohahaha sikkert fordi læreren tror vi har noe... LOL han burde ikke vært lærer en gang..
Men Didrik protesterer fort!
" nehei du var hun som begynte" sier han og peker på meg.
"Det var det ikke du ville bare snu deg rundt og si til meg hvor hot jeg er😏" Sier jeg sukkersøt tilbake.
Han måper litt, men etter hvert bryter vi begge ut i latter.
"Rektor nå!" Sier læreren og PEKER på oss BEGGGE.
Jeg skal til og protestere, men han bare peker illsint mot døren og jeg gir opp.
Jeg smeller igjen døren etter meg.
"Hvorfor er du så blid?" Spør jeg Didrik surt.
" Du var bare helt rå ass, du spilte ikke sant?"
Sikkert mumler jeg.
"Men sånn seriøst jeg mente det jeg sa" sa jeg fort tilbake etter jeg hadde oppfattet det han sa.
Rektor next YEY...***********
Info
Vet dette var vÆrdens minste del, men er det noen som egentlig leser denne boken?
ESTÁS LEYENDO
LIFE IS ALWAYS TO HARD
RomanceLivet er alltid hardt.... Nesten som en stor prøve- du må kunne komme deg igjennom hele prøven, for å komme igjennom livet. Skole er også hardt, men vgs blir noe helt annet. Brooklyn som tror hun er usynlig blir ikke det etter og ha møtt Skylar som...