Capitolul 1

183 12 1
                                    

Caiden

Razele de soare patrund printre draperii obligandu-ma sa ma trezesc.Deschid ochii lenes si simt o caldura sufocanta ce ma inconjoara.Ma uit in dreapta mea si o claie de par blond imi sare in ochi.Ce dracu s-a intamplat?
-Mm...Buna dimineata frumosule.
Vocea mica si putin prea pitigaiata imi inunda urechile si nu imi pot abtine o incruntatura.
-Poti sa imi spui si mie ce cauti tu in patul meu?spun oarecum plictisit in timp ce imi pun boxerii pe mine.
-Ah iubitule!Noaptea trecuta a fost superba.Nu stiam ca poti face dragoste asa.
Un ranjet rautacios imi apare pe fata si ridic o spranceana ironic apoi ma intorc spre ea.
-Dragoste zici?Scumpo sa iti intre bine in căpșorul ala al tau ca eu doar ti-am tras-o.Nimic altceva.Nu stiu de unde ti-a nazarit ideea de "dragoste",dar ai face bine sa iti stergi ceea ce s-a intamplat noaptea trecuta din minte.
Lacrimile fetei si privirea ei ranita nu ma afecteaza cu nimic.E doar o alta dama de o noapte.
Aud usa trantindu-se si imi dau seama ca a plecat.Duca-se!
Telefonul suna de nebun si il iau enervat de pe noptiera. Melody...
-Ce e Melody?
-Cum adica ce e?Trebuie sa vi sa ne iei de la aeroport idiotule!

Ah la dracu.Am uitat!

-Acum ma imbracam.Stai calma!
-Grabeste-te!

Inchid telefonul si il indes in buzunarul blugilor.Mai arunc o ultima privire in oglinda si ies repede din casa.Urc in masina si pornesc in tromba spre aeroport.

-Aleluia!

Corpul mic ce imi sare in brate este cuprins de bratele mele si nu imi vine sa cred ce dor mi-a fost de ea.Desi mica ca si inaltime,sora mea are o gura mult prea mare,iar daca incepe sa urle sparge toate geamurile casei plus cele ale vecinilor.Creata ca de obicei si imbracata lejer intr-un maieu decoltat si vesnicii jeansi rupti,atrage privirile tuturor cainilor in calduri.
-Si mie mi-a fost dor de tine surioara. spun in parul ei.
-Trebuie sa iti fac cunoștința cu Nave.

Alt iubit?

-Buna ,eu sunt Naveen.
Timpul se opreste si raman paralizat la vederea femeii din fata mea,dar mai ales la vederea ochilor ei.Doamne...Are ochii de diferite culori.Unul caprui si unu albastru.Nu vezi asa ceva prea des. Continui sa o studiez si nu ma pot abtine sa nu imi opresc" studiul "la sanii generosi si coapsele rotunjite,dar mai ales la picioarele lungi . Si chiar daca e mai inalta decat sora mea,totusi e mult mai scunda decat mine chiar daca poarta tocuri. Imi intorc din nou privirea spre fata ei vrand sa ii vad din nou ochii dar buzele rozalii si pline ma opresc si simt cum pantalonii devin mult prea stramti.. Frate ,ce femeie!
-Caiden, incantat.
Ii cuprind mana micuta intr-a mea si o sarut mirosindu-i pentru o secunda pielea parfumata. Mm...trandafiri.
Roseata delicioasa ce ii cuprinde pielea usor bronzata e un premiu pentru mine si ma simt destul de mandru pentru asta.
-Imi faci onoarea de a ma însoți la o cafea,scumpo?
-Ar fi fost frumos,dar nu.Am treaba.

Ca lovit de tren ma uiti oarecum socat la femeia din fata mea si nu imi vine sa cred ca am fost refuzat.Nu mi s-a mai intamplat niciodata si sincer,orgoliul meu e extrem de ranit.

-Si ce fel de treaba? Intreb pe un ton pervers,iar ea isi ridica o spranceana.
-Am treaba la o firma,fericit?
-Foarte.Acum,cred ca ar trebui sa ne vedem de treba si sa mergem sa va vedeti apartamentul.
-De acord.Abea astept sa vad ce ai ales pentru noi fratioare!

Nu cred ca Naveen va da prea mult pe acasa cu mine in preajma.

Naveen

Dumnezeule ce cald e!Caldura din Boston isi face simtita prezenta si pur si simplu simt ca mor. Rochia visinie,desi e destul de scurta nu ma ajuta cu nimic. Intru impreuna cu Melody in aeroport si nici macar racoarea de acolo nu e de ajuns pentru mine.

Tipatul ascutit al lui Melody isi face prezenta,iar aceasta fuge spre un barbat.

Alt iubit?

Ma apropii usir de cei doi porumbei ce se imbratiseaza si imi dau ochelarii de soare fumurii jos pentru a vedea mai bine barbatul ce imi tine cea mai bun prietena.

-Si mie mi-a fost dor de tine surioara. Spune acesta in parul ei si raman suprinsa.

Frati?

-Trebuie sa iti fac cunostinta cu Nave.
Pasesc usor inainte si imi ridic capul.La naiba cu mine si inaltimea mea!
-Buna,eu sunt Naveen.

Ochii sa ii intalnesc pe ai mei si raman blocata la vederea oceanelor aproape turcoaz ce ii privesc pe ai mei cu o anumita uimire si stiu deja si de ce.Am o anumita boala mai speciala,iar ochii mei au culori diferite,dar intrebarea "Porti lentile?" A devenit deja stresanta.

Il masor si eu cu privirea si imi retin impulsul de a-mi linge buzele cand vad muschii bine lucrati si patratelele ce se vad prin tricoul alb pe care il poarta.Buzele carnoase si rozalii,pe care le-as saruta doar de curioazitate, sunt usor deschise si ii pot simti rasuflarea fierbinte. La dracu,nu te excita fix acum Naveen!Ai inebunit?De ce naiba ma gandesc la prostii de astea?

-Caiden,incantat.

Hm...Caiden,frumos nume.

Imi ia mana in a sa si mi-o saruta usor,iar eu rosesc. Ah la dracu!
-Imi faci onoarea de a ma insoti la o cafea,scumpo.
Stiu duma si numai din fraza asta mi-am dat seama ce fel de persoana este.Este genul de barbatul înconjurat de femei,dar niciodata ceva serios.Am mai întâlnit.
-Ar fi frumos,dar nu.Am treaba.

Frumosul se uita socat la mine si realizez faptul ca scumpul de el nu a mai fost refuzat de vreo femeie.Ei bine trebuia sa se intample odata si odata.
- Si ce fel de treaba?ma intreaba pe un ton pervers,iar eu ridic o spranceana ironica.
-Am treaba la o firma,fericit?intreb oarecum enervata si simt ca imi transpira.
-Foarte.Acum,cred ca ar trebui sa ne vedem de treba si sa mergem sa va vedeti apartamentul.
-De acord.Abea astept sa vad ce ai ales pentru noi fratioare!
-Sper ca ai gusturi bune.spun si o urmez pe Melody ce aproape ca ma taraste spre masina fratelui sau.

Drumul spre apartament nu dureaza mult,dar totusi acela nu poate fi numit apartament.Poate o vila in miniatura pe un etaj sau asa ceva.

-Aaa!E minunat Caiden!Il iubesc! Melody sare din nou pe fratele sau iar acesta zambeste mandru.
-E superb.Ai gusturi,n-am ce zice. Spun si ma sprijin de usa ce da spre dormitorul meu.Patul alb cu baldachin e piesa de rezistenta a camerei mele.Ma intreb la ce rahaturi se gandea cand l-a ales.
-Fetelor trebuie sa merg la munca,va descurcati voi cu despachetatul.
-Bine Caiden ai grija ce faci.Ah,si azi e sambata,deci e seara de pizaa si filme.Nu lipsesti!
Melody isi imbratiseaza fratele,iar eu ii fac cu mana in timp ce paraseste apartamentul.
-Naveen,cand ai interviul?
-Peste 2 ore.Trebuie sa despachetez si sa ma pregatesc.spun si fug repede in camera mea cu bagajele dupa mine.

Ma privesc in oglinda si sunt multumita de felul in care arat. Taiorul negru pe care Melody l-a ales imi vine ca turnat.Arat ca o femeie de afaceri.
-Esti uimitoare!spun si o strang puternic in brate.
-Stiam si apropo ma sufoci!
Ii dau drumu si ii sarut obrajii apoi imi iau geanta si dosarul.
-Noroc!O sa ai nevoie. Striga Melody din living.
-Nu uita sa comanzi Pizza!

Cobor rapid scarile si urc in Porche-ul lui Melody.Bag cheia in contact si la naiba ca am uitat cat de bine e sa conduci o decapotabila.

Cladirea imensa ce mi se infatiseaza ma face sa ma intimidez putin,dar imi revin destul de repede si pasesc increzatoare înăuntru.Ma indrept spre receptie,iar mica bruneta siliconata din spatele calculatorului e prea absorbita de conversatia ei telefonica si de clefait guma incat sa ma observe.Tusesc in sila,iar aceasta isi intoarce privirea spre mine. Cata tencuiala Doamne! Cum de lucreaza aici?
-Ce vrei?Ma intreaba ea cu sictir si se ridica in picioare,dar vazand ca ma uit de sus la ea se intimideaza. Pf!Noroc de tocuri!
-Am o intalnire cu Domnul Mitchell in 5 minute.spun pe un ton rece si imi indrept usor spatele.
-Am...Desigur.Urmati-ma.
Ma iau dupa bruneta pana ajung in fata unor usi glisante negre ce se pare ca duc intr-un birou.
-Domnul Mitchell va asteapta inuntru.
-Multumesc.
Intru sigura pe mine in birou,dar toata siguranta mea se cam duce dracului cand vad de fapt cine e domnu Mitchell.
-Esti foarte punctuala Naveen.spune si imi ofera un zambet malitios.
-Poftim?!

Salut Llamacornilor.Am inceput o carte noua si chiar vreau sa ma tin bine de aceasta.La ce cu bad Boy am grabit prea mult lucrurile,dar la asta va fi diferit,promit.
Lasand asta la o parte,sper ca v-a placut acest prim capitol si nu ezitati sa ma anuntati daca trebuie schimbat la el.

How We MetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum