yarış

79 10 0
                                    

Multimedya -Bora KORKMAZ

Gözlerimi açtıgimda saat 10 a geliyordu . yatakta biraz yuvarlanip gerisirken aklima dün gece gelmisti . Ve hemen Devanin yanina kostum . Hala uyuyordu gozlerinin alti morarmiş eroinmen gibi gorünuyordu . Yavasca dürtüp uyandirmaya calistım ama nafile döve döve uyandirirdımda dun geceden dolayı hassas oldugunu düsunerekten yapmadim oyle bi ayilık . Dürtmeye devam ettim sonra üstünden yorganı cektim ama Devada tik yok . Yan tarafta Ayse ablanin sesi geldi benim odama kapıyi calip girdi . Umayy derken odada olmadigimi farkedip cikmis olmali , terlik seslerine bakilirsa Ayse sultanin istikameti Devanin odası. Kapiyi calip odaya girdi
'Burdamiydin kızıl , Deva uyanmadimi hala kahvalti hazir dedenizde oturmak uzere , Devayi uyandirda inelim yavrum . ' bi dk yaa bana kizilmi dedi bu samimi gulüslü tontiş tatli kadin . Neyse şimdi buna takmayacagım Devanin uyanmasi lazim .
' hayvan gibi uyuyo Ayse sultan , uyandiramadim bide sen dene '
Yanima gelip yataga oturdu , elleriyle Devanin yuzune dokundu , galiba atesi olup olmadiginı kontrol etti , olmadıgi kanısina vardi sonrada Doktor Ayse sultan .
' Deva uyan kizim hadi bak kahvalti hazır , kahvaltini yap sonra yine uyursun ' uyanmayinca bi sure Devayı izledi . Bakışları cok başkaydı , anne bakısı gibi , anne bakısi nasil olur bilmiyorum ama icimden oyle gecti iste . Egilip yanagindan kücücuk öpüp  saçlarını oksadı . O gercekten iyi bi anne bunu bakışlarından bile anlamak mümkün . Kendi kizi olmadigi halde Devaya bu kadar şevkatle bakan bi insan kendinden olan , canindan bi parca olan cocuguna herseyini verirdi .
Deva yavaşca gözlerini kırpıp tebessum etti . Vee işte anne gücü . Annelerin gücü adına önünde egiliyorum Aýse sultan
Deva kalkınca aýse abla gozlerini  altını farketip telaslandı  onu sakinlestirip gece gec yattigi icin olduguna ikna edince asagiya indi . Devaya nasil oldugunu sordum . Bi süre sustuktan sonra  derin bi nefes alip sıkıntılı bi sekilde geri verdi .
' iyi olmaya calısiyorum Umay . Dün gece az cok canlaniyor gözumde ve canım yaniyor . Ben Kaanın eğlendigi kizlardan biri oldum oysa ben onu okadar saf ve temiz seviyorum ki .'
Göz yaslarının gözünün önünü kapattıgini gordum ama Deva onlari orda tutmakta cok kararliydi herzaman ki gibi .
' yeter artik diye bagırdım , yeter Deva birak su goz yaşlarını rahat birak artık kendini . Canin aciyo biliyorum , göz yaşlarin intar etmek icin cırpınıyo birak onları bırak düşsünler artık . '
Sözlerimden sonra elinin tersiyle gozlerini silip hıçkırmaya basladı . Kücücük bi çocuk gibi ayaklarını karnına ćekip iyice küculdü . Kollarımı cevresine doladım . Basını gögsüme yaslayip ağlamaya devam etti . Biraz sakinlestirdikten sonra lavaboya gidip elini yuzunü yıkadım . Birazdaha iyiydi ama cok halsiz görünuyordu . Ustüne duzgun biseyler secip giymesine yardim ettim.  Kolundan destek vererek kahvaltiya indirdim . Bütün gozler Devaya yoneldi . Ayse abla yanina gitti hemen telasi gozlerinden bile belli oluyordu. Dedem bile baya telaslanip Devanin yanina geldi .
'Kızım iyimisin . Noldu ne bu halin . '
Deva nın cevap verecek hali yoktu . Lafa atlayip gec yattik dun halsiz düstu galiba dedim .  Dedemin yok olmaz boyle sen Devanin üstüne bi ceket getir  hastaneye gidiyoruz demesiyle odaya cikıp kendi ustume dogru duzgün biseyler giydim Deva icinde Kalin bi hirka aldım . Devayi dedem kendi arabasiyla goturmek isteyince arkaya ikimiz bindik . Hastaneye varinca yogun ilgiyle karsılasmak cok garip bi duyguydu eee nede olsa hastane Yucel Karahan beyfendilere aitti , eski halimizle gelsek Deva ve beni iceri bile almazlardi belki . Herneyse Devayi yatirip kan felan aldilar sonrada serum takıp ozel odaya aldilar.. Doktor geldiginde tahliller temiz  galiba dediginiz gibi biraz halsiz düsmüs diyerek odasan ciktı . Dedem doktorla beraber odadan cikip iki dk sonra tekrar geldi . Ben şirkete gidiyorum kizlar . Ayse hanim ve korumalardan birini aradim birazdan gelirler . Kotu bi durum olursa haber edersiniz bana dedikten sonra cıktı odadan . Devayla yanliz kalinca elini elimin arasina alip
' kendine gel kardesim , biz yıkılmayiz helede bi erkek icin asla yıkılmayız biz nelere gögüs gerdik Deva . Bununda üsrmtesinden gelecegiz . '
Devanın gozleri yine doldu
' Umay dün gece ilk öpücügumü deliler gibi sevdigim adam aldı , ama zorla ve basit bi sekilde kendimi basit hissediyorum cok basit . Kaan yıllardir aşık oldugum adam nasıl yapar bunu bana . '
Gözyaarını başparmagımla sildim
' ödeyecek Deva , seni bu hale getirmenin bedelini ödeyecek ,'
Telefonun titremesiyle irkildim . Baktıgimda dahada cok irkildim . 20 cevapsiz arama , 13 mesaj hepside Balımcımdan . '  kendimi bi an son durak 5in ölme sırası gelmis oyuncusu gibi hissettim . O nasil bir gerilimdir Ya Rabbim  . Devacimda hissetmis olacak ki merakla bakmaya başladi
' Balımcım 20 cevapsız arama , 13 mesaj . Son mesajda azına sıçacam ama Umay cevap ver . Yazıyor Deva bak gelince beni savunacaksin bayildin felan apar topar kaldirdik hic vaktim yoktu arayip haber veremedim tamam mı . '
Deva birden bi kahkaha patlattı , sonunda be kizım gül şöyle. Ama Oguz gelince 3. Dünya savası cıkacak burda .
'Yer bildirimi yaptim birazdan buraya gelir canimı almaya . Unutma bak beni savunacaksın kücük Devacık , tum sirinligini kullanıp rotasını sana cevir beni unutsun okey mi dostum . '
Deva hala gulüyordu
' bilemiyorum artık Umaycım karsılıgında neler yapabilecegine baglı ' deyip kötü kahkahası attı  .. o sırada evet duydummm ayak sesleri sinirli ve şiddetli . Gözlerimi yumup olumu veklemeye karar verdim , korkunu ecele faydası yok tabi . Kapı sertce acılıp Oguz iceri girdi . Ay mubarek daha girmeden bagirmaya başladı işin ilginci dediklerinden zerre anlamiyorum ya sadece arada dudaklarindan fırlayan tükürukler yüzüme carpıyirdu , ıııyyy Oguzdan sogudum şuan . Bi an Devanın inledigini duydum aci dolu bi inleyisti bi anda bütun dikkatler Devaya döndu Oguz hemen yanina gidip sarildı , ve tabi işte benim kızım ya arkadan bana göz kırptı . Sonunda deyip derin bi iç cektim . Renk vermemek icin bende kalkip telas yaptım azcık . Hastanede  2 saate yaklasti durdugumuz . Biraz serumun icine katilan vitaminler birazda Oguzcugumun müthiş espirileriyle Deva kendini hemen topladı . Ücumüz birlikte Oguzun arabasina atlayıp eve geri döndük . Benim odama gecip ücümuz birden yataga uzandık . Oguz ortada Deva ve beni kanatlari altina aldı . Bu 4 yildir böyleydi herseyde yanimizda Oguz vardı  o bizim koruyucumuz gibiydi evet evet kesinlikle o bizim koruyucumuz .
'Universite isini hic dusundunuz mu ? Ben diyorum artik para sorun olmadigina gore . Ayni üniversiteye gidebiliriz . Ücümüzde işletme okuyalim hem sizin icinde gerekli artık nede olsa kocaman bi şirketiniz var artik . '
Deva çocuk gibi  ' ııı  ııı  ben hemsire olmak istiyorum yaa ' deyice Oguz bianda dogrulup

Intikamla Kirlenen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin