Jak to všechno začalo

880 36 9
                                    

Laury pohled

Crrrrrrr. Zase někdo zvoní. ,,Lauro běž tam." volá na mě mamka z obýváku. Automaticky protočim očima a jdu. Odemykám. Zabouchla jsem si dveře. Super. Budu muset zvonit. Jdu k plotu kde stojí moje nejlepší kamarádka Bella. ,,Ahoj copak potřebuješ?" řekla jsem a odemkla jsem branku. Bella ji otevřela a objala mě. Proč mě objala. Bella brečí. ,,Co se stalo ? Proč brečíš? Komu mám rozbít hubu?" řekla jsem ,,Rozešli jsme se spolu." řekla Bella a brečela ještě víc. ,,S kým? S Filipem?" řekla jsem. Filip je no spíš byl její kluk. Byli spolu 2 roky. ,,J-Jo. " řekla Bella ,,Pojď do vnitř tam mi vše povíš." Šly jsme ke dveřím ,,Bello počkej zabouchla jsem omylem. Musím říct mamce o klíče." řekla jsem ,,Ehm.. Lauro. V ruce držíš klíče." řekla Bella a začala se smát,,Ajooo." řekla jsem a smála jsem se taky. Šli jsme ke dveřím a já odemkla.

Jsme v mém pokoji. ,,Tak povídej Bello co se stalo.." řekla jsem ,,No.. Přišla jsem domu a šla jsem do postele a do ruky jsem si vzala mobil. Někdo zazvonil. Šla jsem se podívat z okna kdo to je a byl to Filip. S úsměvem na tváří jsem běžela mu otevřít dveře. Stáli jsme u vchodu do paneláku a Filip mi řekl ,že mě podvedl s Klárou. To mi stačilo a začala jsem být na něj hnusná. Pak mi ještě řekl ,že je Klára lepší. To už jsem nezvládla a rozešla jsem se s ním a on z tohi byl nadšený. Za to já měla slzy v očích." řekla Bella a já jsem ji objala. Nechápu jak ji to mohl udělat vždyť ví ,že Bella Kláru nenávidí. No jo. Holt ty kluci. ,,Nelituju toho ,že s ním už nejsem ,ale lituju toho ,že mám 2 roky v prdeli. Od teď mají u mě kluci peklo. Budu nedostupná pro všechny kluky na celém světě." řekla Bella ,,Bello můžu tě o něco poprosit?" řekla jsem ,,Jasně? A o co jde?" řekla Bella,,Mohla bych se prosím k tobě nastěhovat?" řekla jsem. Belle chvilku trvali něž ji ti došlo. Doufám ,že mi řekne ,že mužu ,protože s rodičemi ve 21 letech bydlet? To je už vážně katastrofa. Už to tu vážně nejde vydržet. Bella má vlastní byt,takže by to bylo super. By jsme aspoň spolu byly častěji než dosud. ,,Ehm.. To je těžký rozhodnutí." řekla Bella a já dál poslouchala co říkala ,,No jasně ,že můžeš!" řekla Bella a obě jsme se objali. ,,Zbal si věci a jedeme ke mě." řekla Bella ,,Jo jasně." řekla jsem a balila jsem si všechny svoje věci.,,Už pujdeme jenom skočím za mamkou a ty tu počkej ju?" řekla jsem a Bella kývla hlavou na náznak souhlasu. Jdu za mamkou do obýváku. ,,Mami?" řekla jsem ,,Ano broučku?" řekla Mamka ,,Za 1. Neříkej mi broučku je mi 21. Za 2. Stěhuju se." řekla jsem ,,Jo a kam jako? " řekla mamka ,,K Belle. Ahoj." řekla jsem ,,Ahoj a opatruj se." řekla mamka. ,,Tak jdeme." řekla jsem.

Sedíme u Belly v autě které dostala k 19. Narozeninám. Je to červená Fábie. Uplně nová. Bella má už řidičák. Já ne. Docela se tohi bojim. Radši budu jezdit Mhádéčkem. (Městská hromadná dopravada.) S Bellou jsme už u jejího paneláku. Cesta trvala docela dlouho ,ale stojí to za to. Jsme u Belly v bytě je to tu krásný. Má to tu fakt hezky udělaný.

O 1 týden později

U Belly jsem se už zabydlela. Je to tu super. Jsem ji fakt moc vděčná. Ležím v posteli je teprv 9:27. Jsem na mobilu. Na Youtube. Taky jak jinak. Bella mi často říká ,že jsem až úchyl. Nebo závislák atd. Koukám na Jirku Krále a tam je pozvánka na youtube akci jménem utubering. Je léto a hlavně volno. Tak proč tam nejít ,ale nechci tam jít sama musím přemluvit Bellu.

Pohled Belly

Ležím v posteli a poslouchám písničky. Nemůžu usnout je 10:39. Mám zavřený oči a posloucham písničky. Představuju si to co bych chtěla aby se stalo. Jsem v klidu a v pohodě ,když v tom...........

Co se stalo? To se dozvíte v další části. Doufám ,že se vám moje 2. Ff líbí a že dáte *,komentář a mě follow. Co na tuto Ff říkáte?
Vaše Catheriennn :*

My L❤VE /Jirka KrálKde žijí příběhy. Začni objevovat