Little Wolf(Micul Vârcolac)

690 14 1
                                    

Se spune ca,langa un orasel micut din Franta,se afla o padure inspaimantatoare,in acea padure se petrec multe lucruri de neinchipuit,se povesteste ca,in acea padure exista un micut varcolac,o vrajitoare,si mai multe fantome care bantuie sufletele oamenilor care indraznesc sa intre in acea padure.

Exista chiar si o legenda,bazata pe acel ''Micut Varcolac''.

 ''Era acum 1000 de ani,un baietel numit Harry,caruia ii placea mult aventura,el cu mama lui locuiau in acea padure,pe acea vreme,padurea era linistita,fara fantome si vrajitoare,fara spirite,erau doar animalutele inofensive,iepuri micuti si dragalasi,caprioare jucause,si asa mai departe...Totul era frumos,pana intr-o seara,cand a venit un strain in acea padure,care,pretindea ca s-a pierdut in padure,astfel incat,mama lui Harry sa il primeasca in casa pentru o noapte.Ce nu stia mama baiatului roscat,era ca,acel strain imbracat in negru,si palid,era un varcolac.La ora 02:00 noaptea,strainul,si-a aratat adevarata faţa,aceea de varcolac.Intr-o liniste cumplita,a omorato pe mama roscatului,a aruncat-o din perete in perete,pana nu a mai avut o suflare.

In camera baiatului roscat (Harry) era liniste,se auzea doar sforaitul adanc al baiatului.Strainul se apropie de patul lui si spuse

-Cu tine am planuri mari.O sa vin peste exact 15 ani dupa tine,ai fost ales sa ne salvezi rasa in razboilul care va incepe peste cativa ani.

Dupa care , la muscat pe baiat de ambele maini,si de gat.Din cauza durerii cauzate de acele muscaturi,baiatul se trezii,scotocea prin casa,si a zarito pe mama lui,intinsa pe podea.

''Mama,mama,nuuuu.cine ti-a facut asta?Strainul acela?JUR , o sa ma razbun!'',dupa care lesina din cauza durerii.

 

Little Wolf(Micul Vârcolac)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum