❤Capitolul 15❤

285 19 3
                                    

Sam povestește:

Stau întinsă pe patul alb al spitalului și aștept clipa în care m-a voi face bine. Aștept clipa în care totul o sa fie bine. Ma gândesc la opreratie și pur și simplu îmi e frica. Dacă nu mă mai trezesc? Nu ma interesează prea mult de mine,dar nu vreau sa nu îl mai văd pe Harry. Harry e viata mea. Aud ușă cum se deschide și pe ea intra Harry cu un doctor și doua asistente.

-Iubito, o sa fie bine, zice el și mă sărută.

-Si dacă nu o sa fie...

-Ingerule, Noi toți te așteptăm. Băieții și fetele sunt aici pentru tine. O sa ieși peste 2 ore de acolo apoi totul o sa fie bine.

-Te iubesc, zic eu cu lacrimi în ochi, în timp ce ma îndreptăm spre sala de operație.

-Si eu.

Harry povestește:

Mă întorc cu lacrimi în ochi către băieți care așteptau pe scaune.

-Harry, o sa fie bine. Te va ierta pana într-un final.

-Nu știu, nu pot sa o las aici.

-Harry, fetele o sa aibă grija de ea. Mâine o sa plece din nou acasă. Trebuie sa ne grăbim peste o ora plecam.

-Trebuie sa rezolv ceva mai întâi, ne vedem afara.

Ma îndrept spre salonul în care este salvatoarea îngerului meu. Până să plec vreau sa îi mulțumesc pentru ce a făcut. Deschid ușa și o vad așezată cu spatele la mine.

-Buna ziua zic eu, indreptandu-ma spre femeia cu parul blond din fata mea. Eu sunt Harry, zic și întind mâna spre ea. Fata se întoarce imediat după ce îmi rostesc numele.

-Harry, zice ea.

-Gemma, întreb.

-Harry, vine și mă ia în brațe. Ești aici.

-Ce cauți aici?

-Eu i-am donat rinichiul lui Sam. De asta sunt aici.

-Tu? Adică tu..tu ai salvat-o?

-Da Harry eu. Chiar eu.

-Mama unde e?

-Mama, zice și începe să plângă. Mama a murit, Harry. Mama e moarta.

-Ce? Și tu? Tu unde te duci?

-De 5 luni, stau pe drumuri și cerșesc. M-am obișnuit.

-Nu te pot lasă asa. Vei pleca acasă cu fetele și Sam. Nu te las aici.

-Tu unde pleci?

-Am niște treaba, ne mai vedem zic și ies afară pe ușile spitalului.

Am urcat în mașină nervos și am așteptat s-a plecam mai repede de aici.

-E aici, zic eu.

-Cine, se panicheaza Liam.

-Gemma. Gemma e aici.

-Cum,adica nu era cu mama ta și acel individ?

-Gemma, ia donat rinichiul lui Sam. Iar mama, mama a muri iar eu nu am putut sa o ajut. Am lăsat-o sa o omoare nenorocitul ala. Iar sora mea a cerșit timp de 5 luni. Jur pe ce am mai sfânt, ca nenorocitul ala va fi mort. Îl voi o omorai cu mana mea.


Perrie poveste:

Stau pe scaunul de lângă patul lui Sam. Halatul alb și boneta, mi-au dat voie sa o văd la Reanimare. Aparatele scot sunete ciudate, iar perfuziile o vor face bine în cel mai scurt timp. Sper c-a totul sa fie bine. Am mers la fereastra și l-am apelat pe Harry.

"Perrie, se aude de pe linia cealaltă. A pătit ceva?

-E bine, acum e la Reanimare. Peste 2 zile plecam acasă, dacă ea va fi bine. Voi ce faceți?

"Suntem pe drum, o sa ajungem mâine seară. Nu o sa va mai sun timp de câteva luni, ca sa nu va pun în pericol. Sa aveți grijă.

-Sa ajungeți cu bine acasă. Va iubesc, apoi un bipait ma anunță că o să mai aud de ei peste câteva luni. M-am mai uit o data pe fereastra și apoi mi-am șters lacrimile care nu au început să apară. Am mai tras o privire la fata care zacea pe așternuturile albe, apoi am ieșit din salon. Mi-am dat jos halatul și boneta apoi am mers la fete,care au venit de sărbători. Vor locui cu noi de acum.

-Cum se simte, întreabă Kira, iubita lui Niall.

-Tot la fel, mâine s-ar putea să se trezească. Dacă e bine, plecam acasă.

-Doamne ajuta, zice Gemma.

-Am vorbit cu Harry, oftez. Au zis ca nu o sa ne mai sune.

-Sper sa fie bine, zice Sophia.

-Noi o sa fim bine, dar Sam, întreb eu. Noi o sa o mintim mereu. Ce o sa îi spunem când ne întreabă de băieți?

-Au treaba. Au avut o treaba, restul rezolva Harry când vine, zice Lola.

Harry povestește:

E aproape 5 dimineața,iar noi suntem în apropierea unui motel. Nu mergem la hoteluri ca sa nu atragem și mai mult atenția. Am coborât din mașină neagra împreună cu Louis și Niall, ceilalți fiind în spatele nostru. Mi-am scos o tigara și am aprins, trăgând un fum puternic.

-O sa îl găsim pe nenorocitul ala, și o să ne întoarcem în cel mai scurt timp acasă. Ce o face Sam, oare s-a trezit?

-Harry,la dracu. Nu e vorba numai despre tine și Sam. Adică Niall,Louis și Liam, le-au lăsat pe fete imediat când au venit în Londra. Adică nu s-au mai uitat nici o clipă în spate și au venit aici cu tine, sa îți salveze iubita, tipa Zayn.

-A, deci acum vrei sa zici ca v-am băgat eu în căcatul ăsta? Vrei sa dai vina pe mine, tip eu. De ce dracu ai mai venit? Puteti sa plecați înapoi la iubitele voastre ca sa duceți o viata liniștită, lăsați-mă pe mine asa plin de"cacaturi" pana la gat,ii tip în fata,lovind un zid din fata mea.

-Potoliti-va,tipa Liam. Ce dracu aveți? Ne-am băgat toti în "cacatul" asta Zayn. E vorba de toi, nu numai de unul. Nici nu am ajuns bine, și deja va certați. Trebuie sa fim uniti ca sa il prindem pe nenorocit.

Anyway e prea scurt, știu... Nu am știu ce să mai scriu aici, dar următoarele capitole sper sa fie mai reușite.
Cine vrea dedicatie? Xx

In my heart ❤(Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum