Първите слънчеви лъчи се показаха над далечните хълмове и отразяваха светлината си в малкото езеро. На самият бряг стояха две гномчета,които гледаха към хълмовете от където слънцето изряваше.Стояха като вцепенени няколко секунди,загледани в езерото,едното гномче потбутна другото и започнаха да си играят.Премятаха се едно през друго и закачливо хапеха дългите си уши.На малката полянка до езерото имаше малка къщичка,която се бе появила преди няколко месеца,пред нея растяха овощни дръвчета и отрупаните им с плодове клони стигаха до земята.
Слънчевите лъчи стигнаха до къщичката и бленаха през близкия прозорец,осветявайки цялата стая от вътре.
Стаята бе оскъдно обзаведена,само с малко гардеробче и бюро, над което бе поставено голямо огледало,по мебелите стояха следи от дългогодишно ползване.Под прозореца бе поставено легло, на което спеше момче,което се събуди, когато слънцето огря стаята му.
Хари се изправи и си сложи очилата.Полежа няколко минути загледан в тавана.От кухнята се дочуваше смях и дрънчене на съдове.
-Хари,закуската е готова!- провикна се някой от кухнята.
Не обърна внимание и продължи да лежи загледан в тавана.Сложи ръка на челото си,спря върху белега.Не го болеше от седмици, а му се струваше,че всеки момент ще го прониже показвайки му,че Черния лорд е още жив.От нощта когато Хари го победи,сънуваше змийските очи на Волдемор.Те го гледаха без да мигат,искаха да го унищожат и дрезгав глас повтаряше:„ЩЕ СЕ ВЪРНА".
На вратата се почука и влезе Рон:-Честит рожден ден,Хари.Закуската е готова. Хайде идвай.
-Идвам след малко.
Рон излезе безшумно от стаята и стъпките му се чуха по стълбите надолу.
Хари се изправи тромаво от леглото,отиде до прозореца и се загледа в езерото.Гномчетата на брега се гонеха и премятаха,щастливи от хубавото време навън.
През последните няколко дни магьосническия свят си бе одъхнал. Беше убит Лорд Волдемор - Най-злият магьосник,който света бе виждал. Професор Макгонъгол зае мястото на Снейп и стана директор в „Хогуортс", а за министър на магията бе избран Кингзли.След като Волдемор изчезна, а смъртожадните се изпокриха, Хари реши,че е време да се махне от „Привит Драйв".
Изтегли всичките си пари от „Гринготс" и с по-голямата част от тях си купи тази къща. Джийни ,Рон и Хърмаяни се съгласиха да му гостуват за няколко седмици и сега живееха заедно с него.
YOU ARE READING
Хари Потър И Търсача На Вълшебства
FantasyПобедили вече Волдемор, Хари, Рон и Хърмаяни се въвличат в ново приключение. С помощта на Търсача на Съкровища, те ще се опитат да оцелея от новата заплаха. ИСТОРИЯТА НЕ Е МОЯ. Аз я публикувам, за да може повече хора да я видят, но аз смятам да я до...