Noroc cu vecinul lor.Un om care sta la 1 kilometru distanta de ei,ca s-a hotarat sa le faca o vizita celor 2.A batut la usa,nici un zgomot nu s-a auzit.Lui Louis i s-a parut ciudat,mereu ramanea cineva acasa,niciodata nu ramanea casa fara vre-un suflet,asa ca,s-a hotarat sa sparga usa casei,a aruncat o privire pe holul lung,si, l-a zarit pe Harry si pe mama lui,intinsi pe jos in camera de vizavi.A sunat la politie.
-Peste 6 minute a ajuns politia-.Au inceput sa ia amprentele,insa,nu a iesit un rezultat pozitiv.Erau doar urmele lui Harry si mama lui,politistii ajungand la concluzia ca,Harry si-a ucis mama,dupa care,si-a infipt un cutit in gat,deoarece ranile pe care le avea,erau de parca facute de un cutit,insa,unde e cutitul?nicaieri,nu s-a putut evapora.Au sters aceasta idee de pe lista,o alta idee, a fost atacul unui animal,dar,animalul lasa urme(nu au fost gasite alte urme)asa ca , si aceasta idee a fost stearsa.
Roscatul si mama lui au fost dusi la spitalul Hearly-Hout,cel mai bun spital in acei ani.Roscatul se trezeste pe patul camerei cu numarul 13.Era ciudat,era o zi de vineri 13,el a fost internat in camera 13.
''-Stai cuminte,nu te misca,ai rani grave,nu ai voie sa te misti deloc.'' a spus o voce.
Harry:-Mama mea,unde este?
Acea voce s-a dovedit a fi a unei asistente.O tanara cam de 23 de ani.
-Imi pare rau!
Harry:-Stiu ca a murit!Unde e?Vreau sa o mai vad,macar odata!
-Nu ai voie sa intri unde e ea! Asteapta aici!Ma duc dupa domnul politist,vrea sa te interogheze.
Harry era speriat,nu vroia sa spuna ce i s-a intamplat.El a stiut ce l-a muscat,a stiut ce ii este destinat,a stiut ca este un varcolac-junior(a citit multe legende despre varcolaci,a citit chiar si despre acest, ''strain palid cu haine negre''.)
A sosit vremea interogatoriului,politistul intra in camera 13 (salonul).Insa,nu mai era nimeni acolo.
Pe masuta de langa pat,era un bilet. pe care era scris : '' Nu ma cauta ! O sa-ti fac rau, nu sti cine sunt ! Nu sti cu cine te pui . . .
~Harry,pacientul muscat.~''
Roscatul Harry,a fugit pe geam in padure.Era ghemuit langa un pom,un mar,langa acel pom si-a petrecut toata copilaria,acolo se simtea in siguranta.Ii era o foame de lup,ceea ce era si normal,deoarece era un varcolac.Nu si-a mai putut stapanii puterile... s-a transformat in acel varcolac.si a sarit pe prima persoana care ii iese in cale.Era o femeie de vreo 46 de ani.Saracul Harry nu a stiut ce face,nu era el.Roscatul nu era in stare nici sa omoare o musca,era bun la suflet.
Dupa ce si-a dat seama ce a facut. A spus:
-Trebuie sa ma duc cat mai departe de aici!Sunt un pericol pentru toti ceilalti,macar pana ce invat sa-mi stapanesc foametea.
A continuat sa mearga prin padure,pana ce a dat de un lac.Era un lac parasit de lume,nu era nimeni prin preajma,asa ca,s-a hotarat sa faca un popas aici.
CITEȘTI
Little Wolf(Micul Vârcolac)
WerewolfHarry,varcolacul roscat,a fost un baiat normal de 16 ani,pana intr-o seara cand,un strain a batut la usa casei lui.