Love Won't Die

2.5K 130 49
                                    




צרחות.

זה כל מה שהארי יכל לשמוע.

ויריות.

צרחות ויריות.

הוא החזיק את האקדח שלו קרוב אליו, מסתכל על הסובב אותו בעיניים מבוהלות. הוא בחדר, לבד, יושב על כיסא בד בפינה. הוא למען האמת הופתע שהוא עדיין לא מת. מופתע שהוא עדיין מפחד, הייתה לו את ההרגשה שזאת תהיה הנשימה של יומו האחרון.

והוא צדק.

הוא השפיל את מבטו לשנייה אחת כדי לטעון מחדש את האקדח שלו, וכאשר הוא הביט חזרה, היה שם אדם שלבוש בשחור. "תירה," הארי אמר לעצמו בראש. "לעזאזל, תירה, הארי!"

אבל הארי לא יכל פשוט להרוג אדם אחר, למרות שזו מטרה של מלחמה. לירות ולהרוג. "תירה בי," האיש התגרה, "אני מאתגר אותך."

הארי הניד בראשו וייבב, חוזר חזרה לפינה. "אני-אני לא יכול."

"היום זה יום המזל שלך, אני לא עומד לירות בך." אמר האיש, "השם הוא זאין מאליק."

זאין עמד לעזוב את החדר כשהוא הסתובב וחייך אל הארי. "סתם צוחק," הוא אמר וירה בהארי, ישר בין העיניים.


**


לואי יילל, עיניו בוהות בזרועותיו של בעלו, "מ-מה זה אומר?"

הארי נאנח, "אתה יודע בדיוק מה זה אומר, בייבי."

"כמה זמן זמן יש לך?"

"שבוע לפני שאני עוזב."

"אתה מבטיח לכתוב לי כל יום," לואי אמר בייאוש, "נכון?"

"אני מבטיח."



אז זה פאנפיק חדש שאני ממש אוהבת אז החלטתי לתרגם לכם אותו,

הפרקים בו עומדים להיות ממש קצרים אז אני אעלה כל יום פרק (חוץ מבשישי שבת) וכשאני ארגיש שצריך אז אני אפילו אעלה שניים ביום.

אני מקווה שתאהבו אותו כמו שאני אהבתי ♡

Love Won't Die [Hebrew] //Larry StylinsonWhere stories live. Discover now