Babamın işleri yüzünden taşınmak zorunda kaldık.16 yıldır yaşadığım evden ve en yakın arkadaşlarım Scott ve Kira' dan ayrılmak çok zor oldu .. İsteksizce taşındığım bu eve ve çevreye kısa süre içinde alıştım ama hala bir eksiklik hissediyordum. Burada hiç arkadaşım yoktu ve zaten bende bundan korkuyordum. Ama belki yeni okuluma başlayınca olur :)
Zil çaldı. Hemen kapıya koştum. Annem çoktan kapıyı açmıştı. Gelen babamdı. Hemen babamın yanına koştum.
- Hoş geldin baba, okul işini hallettin mi ? Ne zaman başlayacağım ?
-Hoş bulduk kızım dedi, sakince babam. Evet okul işini hallettim. Pazartesi günü yeni okuluna başlayacaksın. Şimdi istersen nefes al ,dedi gülümseyerek. Bende koşarak odama çıktım.
Pofuduk mor koltuğuma oturdum ve Kira'yı aradım:
-Alo
-Alo Kira
-Malia seni çok özledim
-Bende sizi
-EE yeni arkadaş edindin mi?
-Maalesef. Keşke hiç taşınmasaydık
-Keşke :(
Biz Kira ile konuşurken annem aşağı kattan bana seslendi " Malia ! Babanla markete gidiyoruz . Yarım saate döneriz. Bende "Tamam " diye bağırdım. Kısa süre sonra Kira ile konuşmaya son verdik .
Televizyon izlerken kapı çaldı. Sanırım annem ve babamdı . Hemen kapıya koştum. Tanımadığım tatlı bir çocuk vardı karşımda. Tamam kabul ediyorum biraz yakışıklı , baya yakışıklı.
-Merhaba ! Ben Teo .Yan binada oturuyorum.
-Mehraba , bende Malia.
-Hoş geldin demek istedim de.:)
-Hoş bulduk.:)
-Neyse ben seni rahatsız etmiyim. İyi akşamlar
-İyi akşamlar sanada :)
Kapıyı kapattım. Sonra o yakışıklı çocuğun yani Teo 'nun karşısına bu pembe ve minionlu pjamalarımla çıkmıştım. POFF ! Resmen rezil oldum !!!